Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-02
Czechowice-Dziedzice: Termomodernizacja Ośrodka Dziennego Pobytu OPS w Czechowicach - Dziedzicach wraz z montażem instalacji solarnej - ograniczenie emisji szkodliwych substancji wprowadzanych do powietrza.
Numer ogłoszenia: 409606 - 2011; data zamieszczenia: 02.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Czechowicach-Dziedzicach , Plac Jana Pawła II 1, 43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie, tel. 32 2147114, faks 32 2147152, 2147182.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja Ośrodka Dziennego Pobytu OPS w Czechowicach - Dziedzicach wraz z montażem instalacji solarnej - ograniczenie emisji szkodliwych substancji wprowadzanych do powietrza..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych i elektroinstalacyjnych. Ośrodek Dziennego Pobytu jest budynkiem wolnostojącym, składającym się z dwóch części zróżnicowanych wysokościowo. W wyższej, dwukondygnacyjnej części mieścić się będą pomieszczenia Żłobka Miejskiego o pow. ok.310m2, wraz z odrębnym wejściem i klatką schodową. Remont i prace adaptacyjne pomieszczeń Żłobka w zakresie robót budowlanych i elektroinstalacyjnych stanowi przedmiot odrębnego zamówienia. Roboty te są rodzajowo, technologicznie i organizacyjnie powiązane z realizacją robót objętych niniejszym zamówieniem, zatwierdzonych w decyzji o pozwoleniu na budowę pn. Remont Ośrodka Dziennego Pobytu w Czechowicach-Dziedzicach i podlegają jednej procedurze uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu w trybie art. 56 ustawy Prawo budowlane. Dane ogólne dotyczące budynku: a. pow. Zabudowy - 466,90 m2 , b. pow. Użytkowa - 933,80 m2, w tym pomieszczenia żłobka - 310,00 m2, c. kubatura budynku - 2 801,40 m3, d. ilość kondygnacji - 2, e. budynek niepodpiwniczony. Przedmiot zamówienia obejmuje: a)Wykonanie termomodernizacji budynku w zakresie określonym w projekcie architektoniczno - budowlanym i przedmiarze robót nr 1 (poz. od 1 do 63). UWAGA ! Zamawiający wprowadza nieistotną zmianę w projekcie poprzez zastąpienie okładzin daszków i ścian z płytek klinkierowych , mozaikową masą tynkarską MARMURIT o grubości ziarna 1,0 - 1,5 mm, w kolorze jak do opisu płytki klinkierowej - rys. nr 14. Poz. przedmiaru robót: 31.d.2 i 41.d.3. należy wycenić z uwzględnieniem tej zmiany. b)Remont pomieszczeń w zakresie określonym w projekcie architektoniczno-budowlanym i przedmiarze robót nr 2 (poz. od 1 do 147). UWAGA: 1.Wycenie nie podlegają pozycje przedmiaru: 3d.1, 5d.1, 29d.2, 30d.2, od 37d.2 do 52d.2; 2.Wycenie w ilościach podanych poniżej podlegają pozycje: 7d.1 - 308,21 m2, 10d.1 - 27 szt. 19d.2 - 481,85 m2 20d.2 - 1174,71 m2 21d.2 - 1281,50 m2 23d.2 - 133,59 m2 24d.2 - 47,63 m2 25d.2 - 47,63 m2 26d.2 - 321,20 m2 28d.2 - 235,99 m2 32d.2 - 240,65 m2 33d.2 - 240,65 m2 54d.2 - 60,49 m2 55d.2 - 9,48 m2 147d.5 - 25,30 m3 c)Remont instalacji elektrycznej w zakresie określonym w projekcie remontu instalacji elektrycznej i przedmiarze robót nr 3 (poz. od 1 do 160). UWAGA: 1. Wycenie nie podlegają pozycje przedmiaru: 51d.3, od 72d.5 do 86d.5, 97d.7, 103d.7 i 124d.8); 2. Wycenie w ilościach podanych poniżej podlegają pozycje: 1d.1 - 123 szt. 2d.1 - 92 szt. 3d.1 - 52,00 m 4d.1 - 227 szt. 5d.1 - 5 szt. 6d.1 - 2 szt. 98d.7 - 37 kpl. 99d.7 - 32 kpl. 100d.7 - 2 kpl. 101d.7 - 30 kpl. 102d.7 - 8 kpl. 104d.7 - 13 kpl. 105d.7 - 11 kpl. 106d.7 - 6 kpl. 108d.7 - 6 kpl. 109d.7 - 37 szt. 110d.7 - 7 szt. 111d.7 - 37 szt. 112d.7 - 12 szt. 114d.7 - 5 szt. 115d.7 - 242 kpl. 116d.7 - 118 szt. 121d.7 - 1 szt. 122d.8 - 2960,00 m 127d.8 - 25,00 m 128d.8 - 420,00 m 130d.8 - 1010,00 m 131d.8 - 1770,00 m 145d.8 - 2960,00 m d) wykonanie wentylacji mechanicznej w zakresie określonym w projekcie budowlano - wykonawczym wentylacji mechanicznej i przedmiarze robót nr 4 (poz. od 1 do 58), e) remont kotłowni w zakresie określonym w projekcie budowlano - wykonawczym i przedmiarze robót nr 5 (poz. od 1 do 162), f) wykonanie instalacji i montaż kolektorów słonecznych w zakresie określonym w projekcie budowlano - wykonawczym i przedmiarze robót nr 6 (poz. od 1 do 23), g) wykonanie remontu instalacji ciepłej i zimnej wody i wewnętrznej kanalizacji sanitarnej w zakresie określonym w projekcie budowlano-wykonawczym i przedmiarze robót nr 7 (poz. od 1 do 78), h) remont instalacji c. o. w zakresie określonym w projekcie budowlano-wykonawczym i przedmiarze robót nr 8 (poz. od 1 do 86). UWAGA: Wycenie w ilościach podanych poniżej podlegają pozycje: 1d.1 - 390,00 m 2d.1 - 50 kpl 3d.1 - 28 szt. 18d.3 - 76 szt. 33d.3 - 76 szt. 38d.4 - 10 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa inwestycji pod nazwą: Remont Ośrodka Dziennego Pobytu w Czechowicach - Dziedzicach przy ul. Mickiewicza - załącznik nr 1, oraz specyfikacje techniczne wykonanie i odbioru poszczególnych rodzajów robót - załącznik nr 2, przedmiar robót - załącznik nr 3. Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w dokumentacji projektowej - załącznik nr 1, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 2, przedmiarze robót - załącznik nr 3 lecz muszą spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach nie gorszych od wskazanych przez projektanta. Podane w dokumentacji projektowej przykładowe nazwy handlowe materiałów i ich producentów nie stanowią nakazu do zastosowania danego elementu. Nazwami handlowymi posłużono się w celu opisania parametrów jakościowych danego wyrobu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.21.52.21 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków opieki dziennej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 40 000 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymaga się aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego posiadał uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej.Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż, ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający wykluczy również z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawców, u których stwierdzi wystąpienie jednej z okoliczności wymienionej w art. 24 ust. 1 Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymaga się aby Wykonawca wykazał się wykonaniem w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej pracy o podobnym charakterze (tj. budowa, przebudowa lub remont budynku) o wartości min. 1 000 000,00 zł. brutto co stanowi równowartość 223 214,29 euro (według średniego kursu NBP, tabela nr 223/A/NBP/2011 z dnia 02.12.2011 r.) wraz z potwierdzeniem, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż, ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający wykluczy również z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawców, u których stwierdzi wystąpienie jednej z okoliczności wymienionej w art. 24 ust. 1 Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać posiadanie: - dla kierownika budowy: - min. uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym; - dla kierowników robót instalacyjnych: - min. uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, w zakresie kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym w procesie budowy lub remontu; - min. uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń w zakresie kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym w procesie budowy lub remontu.Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż, ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający wykluczy również z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawców, u których stwierdzi wystąpienie jednej z okoliczności wymienionej w art. 24 ust. 1 Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymaga się aby Wykonawca posiadał opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w kwocie nie mniejszej niż 500 000,00 zł.Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż, ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający wykluczy również z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawców, u których stwierdzi wystąpienie jednej z okoliczności wymienionej w art. 24 ust. 1 Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 4 do SIWZ, 2. dokument zobowiązania podmiotu trzeciego potwierdzający dysponowanie wiedzą i doświadczeniem, potencjałem technicznym, zdolnością finansową z którego wynikać będzie udział takiego podmiotu w wykonywaniu zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy, jeżeli Wykonawca zamierza polegać na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków podmiotu trzeciego - załączyć jeżeli dotyczy, 3. wykaz prac powierzonych do wykonania podwykonawcom (załączyć jeżeli Wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia przy pomocy podwykonawców), Wykaz powinien zawierać podanie zakresu prac, które podwykonawca będzie realizował, 4. dokument pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna, itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy), 5. kopia dowodu wniesienia wadium. 6. tabela elementów rozliczeniowych dla robót budowlanych i instalacyjnych - załącznik nr 12 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Strony dopuszczają zmianę postanowień niniejszej umowy zgodnie z wymogami art. 144 Prawa zamówień publicznych, w następujących okolicznościach: a)ustawowej zmiany przepisów o podatku VAT, b)rezygnacji z wykonania części robót, z jednoczesnym ograniczeniem (obniżeniem) wynagrodzenia Wykonawcy, c)zmiany technologii wykonania robót lub zmiany materiałów, jeżeli nowe rozwiązania będą korzystne dla zamawiającego, przy zachowaniu nie pogorszonych standardów jakościowych, d)wadliwości dokumentacji projektowej, e)wystąpienia wyjątkowo nieprzyjaznych warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację przedmiotu umowy; f)działania siły wyższej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czechowice-dziedzice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Czechowicach - Dziedziacach Plac Jana Pawła II 1, pok 408 (III piętro). W przypadku pobrania SIWZ w wersji papierowej prosi się o wcześniejszy kontakt z Zamawiającym.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Czechowicach - Dziedzicach Plac Jana Pawła II 1, Biuro podawcze - parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego, Prorytet V; Działanie 5.3.0 Czyste powietrze i odnawialne źródła energii.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CZECHOWIC-DZIEDZIC
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w 2025 r." - CZĘŚĆ nr 1, CZĘŚĆ nr 2, CZĘŚĆ nr 5
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 2 im. Królowej Jadwigi w Czechowicach - Dziedzicach w 2025 r.
- Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - rowy
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Przebudowa ul. Węglowej bocznej wraz z przebudową kanalizacji deszczowej" w Czechowicach-Dziedzicach
- Usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w należytej czystości i stanie higieniczno - sanitarnym krytej pływalni WODNIK MOSiR w Czechowicach - Dziedzicach
- "Sukcesywne dostawy żywności wraz z transportem na potrzeby Żłobka Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach" - z podziałem na części
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
- ADAPTACJA I WYPOSAŻENIE POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY PROGRAMU "AKTYWNY MALUCH - PIERWSZY DZIENNY OPIEKUN W GMINIE 2024" W BUDYNKU ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO W RĄBINIE
- Rozbudowa Izby Przyjęć w Szpitalu Powiatowym w Węgrowie
- Utworzenie kompleksu nowych pracowni i warsztatów do nauki zawodu wraz z zapleczem w Zespole Szkół Im. M. Konopnickiej w Pyskowicach w ramach projektu: "Nowoczesne laboratoria zawodu
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Człopa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.