Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-09
Szamotuły: Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Szamotułach
Numer ogłoszenia: 409630 - 2013; data zamieszczenia: 09.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach , ul. Wojska Polskiego 1, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. (061) 29 22 853, faks (061) 29 22 863.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupszamotuly.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Szamotułach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienie jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Szamotułach w 2014 i 2015 roku w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz w zakresie zwrotu przesyłek niedoręczonych, nadawanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach, nadawanych w obrocie krajowym, zapewniającym zgodność z przepisami ustawy Prawo pocztowe, Kodeksu cywilnego i Kodeksu postępowania administracyjnego wraz z obowiązującymi aktami wykonawczymi. Świadczenie usług pocztowych musi odbywać się w ciągu 5 dni roboczych w tygodniu, od poniedziałku do piątku. Przesyłki nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego miejsca w kraju. Wykonawca winien zapewnić dowóz do siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w Szamotułach przy ul. Wojska Polskiego 1, skierowanych do Zamawiającego przesyłek pocztowych w uzgodnionych godzinach tj.: pomiędzy godzinami: 08:00 -09:30. Odbiór przesyłek adresowanych do Zamawiającego będzie dokonywał upoważniony przedstawiciel Zamawiającego. Odbiór z siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w Szamotułach nadanych przez Zamawiającego przesyłek pocztowych może być realizowany przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, w uzgodnionych godzinach tj.: pomiędzy godzinami: 14:30-15:30. W uzasadnionych (wyjątkowych) przypadkach, za uzgodnieniem obu stron, dopuszcza się możliwość odbioru bądź nadania przesyłek pocztowych w godzinach innych niż wyżej wymienione. Zamawiający wskazuje, ze w ramach przedmiotu zamówienia będzie nadawał również przesyłki wymagające zastosowania przepisu art. 57 § 5 pkt 2 Kodeksu Postępowania Administracyjnego oraz art. 12 § 6 pkt 2 Ordynacji podatkowej. Zamawiający informuje, że większość generowanych przesyłek stanowią pisma urzędowe. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby potwierdzenie nadania przesyłki rejestrowanej miało moc dokumentu urzędowego. Zamawiający będzie sporządzał jeden wykaz przesyłek nadawanych i nie dopuszcza możliwości wyłączenia w/w przesyłek zakresu przedmiotu zamówienia, natomiast dopuszcza możliwość rozdzielenia nadawanych przesyłek pocztowych i wyodrębnienia w wykazie przesyłek nadawanych z zastosowaniem art. 57 § 5 pkt 2 Kodeksu Postępowania Administracyjnego oraz art. 12 § 6 pkt 2 Ordynacji podatkowej. Wykonawca zobowiązuje się doręczyć przesyłki listowe krajowe przyjęte do przemieszczenia i doręczenia: w dniu następnym jednak nie później niż w 4 dniu po dniu nadania w przypadku przesyłki listowej najszybszej kategorii, w dniu następnym jednak nie później niż w 6 dniu po dniu nadania w przypadku przesyłki niebędącej przesyłką najszybszej kategorii. Wykonawca będzie stosował własne znaki służące do potwierdzenia opłat dotyczących usługi pocztowej i oznaczenia umożliwiające identyfikację umowy, na podstawie której świadczone są usługi pocztowe.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe 64.11.20.00 - Usługi pocztowe dotyczące listów 64.11.30.00 - Usługi pocztowe dotyczące paczek .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Za spełniających warunek udziału w postępowaniu zostaną uznani Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej (wpis do rejestru operatorów pocztowych), wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, o którym mowa w art. 6 oraz art. 13 ustawy Prawo Pocztowe z dnia 23 listopada 2012r. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi zgodnie z formułą SPEŁNIA- NIE SPEŁNIA na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi zgodnie z formułą SPEŁNIA- NIE SPEŁNIA na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi zgodnie z formułą SPEŁNIA- NIE SPEŁNIA na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi zgodnie z formułą SPEŁNIA- NIE SPEŁNIA na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi zgodnie z formułą SPEŁNIA- NIE SPEŁNIA na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wypełnione załączniki do SIWZ tj.: Formularz OFERTA, formularz cenowy, oświadczenia, pełnomocnictwo do podpisania oferty jeżeli forma reprezentacji nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie zgodnie z art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: w przypadku zmiany przepisów określających wysokość należnego podatku VAT na usługi pocztowe, w czasie obowiązywania umowy, Zamawiający zastosuje obowiązujący po zmianie podatek VAT; Wykonawca ma prawo do zmian cen jednostkowych za świadczenie usług pocztowych wyłącznie w przypadku zmian w taryfie po ich zatwierdzeniu przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej i powiadomieniu niezwłocznie o tym fakcie Zamawiającego; w przypadku zmian wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa w tym, w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa odnoszących się do niniejszego zamówienia, w szczególności ustawy Prawo pocztowe i przepisów wykonawczych tej ustawy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupszamotuly.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach, ul. Wojska Polskiego 1, 64-500 Szamotuły.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach, ul. Wojska Polskiego 1, 64-500 Szamotuły, sekretariat pok. nr 23 (I piętro budynku).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie dopuszcza możliwości kontaktowania się w formie elektronicznej (e-mail).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZAMOTUŁ
- Usługi kompleksowego sprzątania w budynkach B i C Starostwa Powiatowego w Szamotułach przy ul. Wojska Polskiego 4, w Szamotułach
- Wykonanie i sukcesywne dostawy oraz złomowanie tablic rejestracyjnych
- TP/6/2024 Dostawa worków foliowych do odpadów segregowanych na rok 2025
- Sukcesywna dostawa wyposażenia medycznego, materiałów ochronnych, papieru i elektrod do EKG oraz materiałów medycznych
- "Usługi pocztowe dla Urzędu Miasta i Gminy Szamotuły w 2025 roku"
- Sukcesywna dostawa sterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku i materiałów medycznych
więcej: przetargi w Szamotułach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Okręgowego Inspektoratu Pracy w Rzeszowie oraz Oddziałów w Krośnie, Przemyślu i Tarnobrzegu.
- Świadczenie usług pocztowych dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
- Usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym świadczone na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrowi Mazowieckiej
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Biała Podlaska - 2025.
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Gminy w Jabłonce w 2025 roku".
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Krakowie
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.