Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-22
Łapy: Dostawa wraz z montażem pomocy dydaktycznych w ramach realizacji programu rządowego Cyfrowa Szkoła
Numer ogłoszenia: 409632 - 2012; data zamieszczenia: 22.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Łapach , ul. gen. Wł. Sikorskiego 24, 18-100 Łapy, woj. podlaskie, tel. 085 7152251, faks 085 7152256.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lapy.podlasie.pl; www.bip.lapy.podlasie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem pomocy dydaktycznych w ramach realizacji programu rządowego Cyfrowa Szkoła.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Dostawa wraz z montażem pomocy dydaktycznych w ramach realizacji programu rządowego Cyfrowa Szkoła do Szkoły Podstawowej nr 2 w Łapach 2. Zakres zamówienia:a) przenośny komputer dla ucznia - 26 szt., b) przenośny komputer dla nauczyciela - 6 szt., c) szafka do przechowywania i bezpiecznego przemieszczania komputerów uczniów - 1 szt. d) wizualizer - 1 szt. e) drukarka - 1 szt. f) tablica interaktywna z systemem mocowania - 1 szt. g) projektor krótkoogniskowy - 1 szt. h) głośniki - 2 szt., i) projektor multimedialny - 1 szt. j) ekran projekcyjny - 1 szt. k) kontroler WLAN zarządzający szkolną siecią bezprzewodową - 1 szt. l) punkt dostępowy będący elementem szkolnej sieci bezprzewodowej - 2 szt. ł) router z wbudowanymi lub zewnętrznymi modułami zapory sieciowej i systemem blokowania włamań (IPS) - 1 szt. m) System do zbierania i analizowania odpowiedzi UWAGA: Szczegółowy opis wyposażenia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ 4. Pomoce dydaktyczne muszą spełniać następujące warunki: - posiadać deklarację CE; - posiadać certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu; - w przypadku komputerów przenośnych - spełniać wymogi normy Energy Star 5.0; - być wyprodukowane w 2012 r., fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich; - posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim; - posiadać okres gwarancji udzielonej przez dostawcę nie krótszy niż 3 lata, a w przypadku tablic interaktywnych - nie krótszy niż 5 lat. 5. W ramach dostawy powyżej opisanych urządzeń Wykonawca i w ramach ceny za dostawę zobowiązany jest do: a) montażu, integracji z istniejącą infrastrukturą informatyczną i uruchomienia dostarczonych pomocy, b) szkolenia użytkowników urządzeń, c) zapewnienia wsparcia technicznego w administrowaniu siecią w okresie gwarancji. 6. Budowa sieci bezprzewodowej: -Budowa bezprzewodowego systemu zapewniającego dostęp do sieci Internet na terenie całego budynku szkoły (montaż urządzeń sieciowych wymienionych w specyfikacji, podłączenie, konfiguracja pod kątem współpracy z już istniejącą infrastrukturą sieciową w szkole, wykonanie pomiarów wydajności oraz dostępności sieci). - Konfiguracji dostępu do Internetu przy dwóch niezależnych łączach. -Zapewnieniu zasilania w energię elektryczną wszystkich instalowanych urządzeń sieciowych. 7. Instalacja tablicy interaktywnej, projektora krótkoogniskowego i głośników aktywnych: -Instalacja tablicy musi być na uchwycie producenta tablic, projektor musi być zainstalowany na uchwycie ściennym lub sufitowym, głośniki muszą być zainstalowane na uchwytach producenta. -Wszystkie przewody niezbędne do prawidłowego funkcjonowania zestawu Wykonawca musi poprowadzić w listwach instalacyjnych do miejsca, w którym zaplanowane zostało umieszczenie komputera przenośnego. -Zapewnieniu zasilania w energię elektryczną wszystkich instalowanych projektorów. -Łączna długość kabli nie powinna być dłuższa niż: -Od tablicy do komputera - 10 m; -Od projektora do komputera 10 m. -Po zainstalowaniu wszystkich urządzeń oraz opisanego wyżej oprogramowania należy przeprowadzić kalibrację obrazu z projektora względem tablicy. 8. Szkolenia z obsługi urządzeń interaktywnych i audiowizualnych, oraz sieci bezprzewodowej: -Szkoleniem należy objąć co najmniej dwóch pracowników wskazanych przez dyrektora szkoły -Wykonawca przeprowadzi szkolenie w czasie godzin pracy szkoły, przed terminem podpisania protokołu odbioru końcowego i potwierdzi wystawieniem imiennych zaświadczeń dla osób biorących udział w szkoleniu. -Szkolenie musi trwać co najmniej cztery godziny zegarowe i być wykonane na zainstalowanym w placówce multimedialnym zestawie interaktywnym. 9. Dostawa obejmuje transport do szkoły, dokonanie rozładunku, montaż na miejscu, wniesienie i ustawienie w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, pozostawienie mienia Zamawiającemu w stanie nie pogorszonym po zakończonej dostawie i montażu, pozostawienie umeblowanych pomieszczeń w należytym porządku oraz usunięcie opakowań związanych z dostawą i montażem. Przekazanie dostarczonych pomocy odbywać się będzie protokolarnie. 10. Wszystkie elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane oraz wolne od wad (fizycznych i prawnych). 11. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w celu zapoznania się z warunkami instalacji i i integracji w przewidzianym miejscu instalacji sprzętu w celu zaplanowania instalacji, wdrożenia i integracji sprzętu. 11. Ocena zgodności urządzeń z SIWZ: -Oferenci są zobowiązani do podania w ofercie producenta, typu i wersji oprogramowania wszystkich proponowanych urządzeń..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.19.50.00 - Tablice 38.65.21.00 - Projektory 51.61.11.00 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych 32.34.24.12 - Głośniki 32.35.10.00 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie na podstawie artykułu 22 ust.1 ustawy pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwóch dostaw o wartości 50 000 zł brutto każda, polegających na dostawie i instalacji pomocy dydaktycznych w postaci sprzętu komputerowego lub multimedialnego, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie na podstawie artykułu 22 ust.1 ustawy pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie na podstawie artykułu 22 ust.1 ustawy pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie na podstawie artykułu 22 ust.1 ustawy pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Czas reakcji serwisu - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie: -wstrzymania świadczenia dostawy/montażu lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, -działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, które wystąpią po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawarcia i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w sposób należyty,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lapy.podlasie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łapach, ul.Gen.Wł.Sikorskiego 24, 18-100 Łapy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2012 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miejski w Łapach, ul.Gen.Wł.Sikorskiego 24, 18-100 Łapy, pokój 103.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁAP
- Zakup komputerów oraz zewnętrznych stacji dysków
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych - uzupełnienie
więcej: przetargi w Łapach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 4 "TĘCZOWE" W RAMACH PROJEKTU "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
- Dostawa wyposażenia do III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Integracyjnymi im. C. K. Norwida w Kielcach w ramach projektu pn. "Edukacja 4.0 - Twoja droga do Sukcesu !"
- Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni językowych na potrzeby szkół podstawowych w Gminie Puck w związku z realizacją projektu.
- Dostosowanie pomieszczeń na potrzeby publicznego żłobka w ramach programu Maluch+ 2022-2029
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Zakup wraz z dostawą sprzętu TIK dla szkół podstawowych w Gminie Lesko.
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.