eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Przetarg nieograniczony na Projekt budowlany i wykonawczy na budowę skrzydła dydaktycznego w budynku Wydziału Budownictwa ul. Katowicka 48 w Opolu nr sprawy ZP/B/11/2009.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-25

Opole: Przetarg nieograniczony na Projekt budowlany i wykonawczy na budowę skrzydła dydaktycznego w budynku Wydziału Budownictwa ul. Katowicka 48 w Opolu nr sprawy ZP/B/11/2009.
Numer ogłoszenia: 40972 - 2009; data zamieszczenia: 25.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Opolska , ul. Mikołajczyka 5, 45-271 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4006256, 4006294, 4556080, faks 077 4006294, 4556080.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na Projekt budowlany i wykonawczy na budowę skrzydła dydaktycznego w budynku Wydziału Budownictwa ul. Katowicka 48 w Opolu nr sprawy ZP/B/11/2009..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowania kompleksowej dokumentacji projektowej tj:Projekt budowlany i wykonawczy na Budowę skrzydła dydaktycznego w budynku Wydziału Budownictwa ul. Katowicka 48 w Opolu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, Założenia funkcjonalno - przestrzenne do projektu budynku dydaktycznego Wydziału Budownictwa Politechniki Opolskiej (znacznik nr 1 do SIWZ) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ - Założenia funkcjonalno - przestrzenne do projektu budynku dydaktycznego Wydziału Budownictwa Politechniki Opolskiej Kubatura obiektu powinna się zamknąć w 13 600 m3 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: a) Opracowanie koncepcji architektonicznej w 2 wariantach z wizualizacją wraz z wersją elektroniczną w PDF. Koncepcja powinna zostać wykonana i dostarczona Zamawiającemu w terminie 2 tygodni od podpisania umowy. Zamawiający wniesie pisemne uwagi w terminie do 1 tygodnia Wykonawca w terminie 1 tygodnia od wybrania koncepcji przez Zamawiającego naniesie poprawki zgodnie z uwagami wniesionymi do koncepcji przez Zamawiającego i dostarczy Zamawiającemu do zatwierdzenia po czym przystąpi do wykonania dokumentacji projektowej. Projektant uzyska z Wydziału Urbanistki, Architektury i Budownictwa Urzędu Miasta Opola decyzję o lokalizacji celu publicznego dla przedmiotowego zadania inwestycyjnego. b) Opracowanie dokumentacji projektowej zawierającej: - projekt budowlany w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, opracowany zgodnie z koncepcją oraz z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2003r. Nr 120 poz.1133 z poźn. zm.) - 7 egz. w wersji papierowej wraz z wersją elektroniczną na płycie CD w ogólnodostępnym formacie plików - pdf, Zawartość projektu budowlanego: - geologia, - inwentaryzacja wraz z opinią techniczną w niezbędnym zakresie do opracowania projektu, - projekt rozbiórki pawilonu Namysłów, - branża architektoniczna, zagospodarowanie terenu, drogi, parkingi, - branża konstrukcyjna, - branża elektryczna, telekomunikacyjna (sieć internetowa, sieć komputerowa, sieć telefoniczna, sieć audio - video, sygnalizacja ppoż. , sygnalizacja włamania, sieć monitoringu) - branża sanitarna, - klimatyzacja, - projekt aranżacji wnętrz z umeblowaniem, - raport o oddziaływaniu na środowisko projektowanej inwestycji (w przypadku gdy jest wymagany), - charakterystyka energetyczna obiektu budowlanego. - projekt wykonawczy do opracowanego projektu budowlanego, w zakresie, o którym mowa w § 5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) - 7 egz. w wersji papierowej wraz z wersją elektroniczną na płycie CD w ogólnodostępnym formacie plików - pdf, Zawartość projektu wykonawczego: - inwentaryzacja w niezbędnym zakresie do opracowania projektu, - projekt rozbiórki pawilonu Namysłów, - branża architektoniczna, zagospodarowanie terenu, drogi, parkingi - branża konstrukcyjna, - branża elektryczna, telekomunikacyjna (sieć internetowa, sieć komputerowa, sieć telefoniczna, sieć audio - video, sygnalizacja ppoż. , sygnalizacja włamania,) - branża sanitarna, - klimatyzacja, - projekt aranżacji wnętrz z umeblowaniem, - przedmiary robót, w zakresie o którym mowa w § 6 powołanego Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego - 3 egz. w wersji papierowej wraz z wersją elektroniczną na płycie CD w formacie plików Norma Pro, Norma 3, Zuzia z rozszerzeniem ath oraz pdf. - informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego (do planu bezpieczeństwa) opracowaną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2003r. Nr 120 poz. 1126) - 3 egz. w wersji papierowej wraz z wersją elektroniczną na płycie CD w formacie plików pdf - kosztorys inwestorski sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz.U. Nr 130, poz. 1389) - 3 egz. w wersji papierowej wraz z wersją elektroniczną na płycie CD w formacie plików Norma Pro, Norma 3, Zuzia z rozszerzeniem ath oraz pdf. - opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z rozdziałem 3 powołanego Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego - 3 egz. w wersji papierowej wraz z wersją elektroniczną na płycie CD w formacie plików pdf. 3 Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: a) uzyskanie warunków technicznych oraz dokonanie uzgodnień niezbędnych do prawidłowego opracowania dokumentacji projektowej oraz realizacji zadania inwestycyjnego; b) uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę; c) uzyskanie decyzji środowiskowej (w przypadku gdy jest wymagana); d) uzyskanie podkładów geodezyjnych, niezbędnych uzgodnień i pozwoleń oraz poniesienie związanych z tym kosztów; e) dokonywanie uzupełnień lub wyjaśnień szczegółowych dotyczących opracowanej dokumentacji w zakresie określonym w pkt 4 na każde żądanie Zamawiającego do czasu wyłonienia wykonawcy robót bez dodatkowych roszczeń finansowych; f) po wyłonieniu wykonawcy robót budowlanych wynikających z dokumentacji projektowej, stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia zawarcie z zamawiającym odrębnej umowy na nadzór autorski, na kwotę, której wysokość nie przekroczy 7 % wartości brutto umowy na wykonanie dokumentacji projektowej stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia; g) sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu przed oddaniem budynku do użytkowania co może być zlecone odrębnie w umowie o nadzór autorski. Uwaga: Projektanci wykonujący dokumentację projektową muszą przestrzegać zapisów zawartych w art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.) , który określa, że przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. 4. Wymagany okres gwarancji na dokumentację projektową obejmuje czas realizacji projektu wraz z wykonaniem robót budowlanych oraz uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu każdy wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych), Wadium może być wniesione w jednej z kilku następujących form : a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, 2. Spełniają pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych 3. Wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, minimum jedną usługę projektową polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, oraz udokumentują, że usługa ta została wykonana należycie. Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem uważa się zamówienie obejmujące wykonanie dokumentacji projektowej budynku użyteczności publicznej (Budynek użyteczności publicznej zgodnie z definicją zawartą w §3 ust. 6 Rozporządzenia Ministra infrastruktury z dnia 12.04.2002 w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. (Dz.U. z 2002r. Nr 75 poz. 690 z późn. zm.)) o kubaturze minimum 13 000 m3, która została zrealizowana lub co do której uzyskano pozwolenie na budowę. 4. Dysponują lub będą dysponować zespołem zdolnym do realizacji zamówienia, a w szczególności: osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do wykonania dokumentacji projektowej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia zgodnie z wymogiem ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) 5 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.tzn. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 150 000 PLN.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 4. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych usług, o których mowa w pkt 9.3 SIWZ w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wg załącznika nr 2 do SIWZ. 4. Dokumenty potwierdzające, że usługi wyszczególnione w załączniku nr 2 zostały wykonane należycie. 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, sporządzony wg załącznika 3 do SIWZ. 6. Uprawnienia budowlane do wykonywania dokumentacji projektowej, zgodnie z z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z póź. zm), o których mowa pkt 9.4 SIWZ wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby zawodowej 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 10.5 SIWZ, wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. 8. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.po.opole.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Opolska Sekcja Zamówień Publicznych , pok. A 203 45-271 Opole, ul. Mikołajczyka 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekcja Zamówień Publicznych Politechniki Opolskiej 45-271 Opole, ul. Mikołajczyka 5 , pok. A 203.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 10.04.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.