eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstrzeszówUsługi dla ZZOZ w Ostrzeszowie w zakresie nadzoru, napraw sprzętu i aparatury medycznej nr sprawy ZZOZ/ZP-10 /2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-09

Ostrzeszów: Usługi dla ZZOZ w Ostrzeszowie w zakresie nadzoru, napraw sprzętu i aparatury medycznej nr sprawy ZZOZ/ZP-10 /2013
Numer ogłoszenia: 409782 - 2013; data zamieszczenia: 09.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 356760 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrzeszowie, Aleja Wolności 4, 63-500 Ostrzeszów, woj. wielkopolskie, tel. 062 5032231, faks 062 5032280.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi dla ZZOZ w Ostrzeszowie w zakresie nadzoru, napraw sprzętu i aparatury medycznej nr sprawy ZZOZ/ZP-10 /2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi dla Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrzeszowie polegające na usługach serwisowych okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz napraw pogwarancyjnych aparatury i sprzętu medycznego wynikające z bieżącej eksploatacji. Zamawiający podzielił zadanie na 12 Pakietów, jako zadania częściowe. Wykonawca każdorazowo potwierdzi wykonanie usługi według standardów określonych aktualnymi przepisami szczegółowymi. Narzut na materiały i części zamienne nie może przekroczyć 20%. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania przedstawienia dokumentów potwierdzających koszty zakupu części zużytych przy wykonaniu usługi w celu weryfikacji wysokości narzutu na części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4- pakiety..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie częściowe nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DENTART MEDYCYNA, STOMATOLOGIA, PROTETYKA ZAOPATRZENIE LECZNICTWA Oddział: ul. Grabowska 93, 63-400 Ostrów Wlkp., Al. 1-go Maja 18/46, 62-510 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14105,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17350,24

  • Oferta z najniższą ceną: 17350,24 / Oferta z najwyższą ceną: 17350,24

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Zadanie częściowe nr 8

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DENTART MEDYCYNA, STOMATOLOGIA, PROTETYKA ZAOPATRZENIE LECZNICTWA Oddział: ul. Grabowska 93, 63-400 Ostrów Wlkp., Al. 1-go Maja 18/46, 62-510 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1711,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2104,59

  • Oferta z najniższą ceną: 2104,59 / Oferta z najwyższą ceną: 2104,59

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Zadanie częściowe nr 9

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDIM Sp. z o.o., ul. Puławska 45B Puławska Plaza, 05-500 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12616,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15518,41

  • Oferta z najniższą ceną: 15518,41 / Oferta z najwyższą ceną: 15518,41

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Zadanie częściowe nr 10

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDIKOL SYSTEMS Mariusz Kołodziej, Niemierzyno 22/5, 78-300 Świdwin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18940,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23296,43

  • Oferta z najniższą ceną: 23296,43 / Oferta z najwyższą ceną: 23296,43

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: Zadanie częściowe nr 11

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GETINGE Poland Sp. z o.o., ul. Osmańska 14, 02-823 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50343,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 61922,64

  • Oferta z najniższą ceną: 61922,64 / Oferta z najwyższą ceną: 61922,64

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: Zadanie częściowe nr 12

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DENTART MEDYCYNA, STOMATOLOGIA, PROTETYKA ZAOPATRZENIE LECZNICTWA Oddział: ul. Grabowska 93, 63-400 Ostrów Wlkp., Al. 1-go Maja 18/46, 62-510 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2281,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2806,12

  • Oferta z najniższą ceną: 2806,12 / Oferta z najwyższą ceną: 2806,12

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.