Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-04
Gdańsk: PN-219/66/2010/G/Fartuchy
Numer ogłoszenia: 4097 - 2011; data zamieszczenia: 04.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (58) 556 45 15, 7684281, faks (58) 556 36 18, 7614629.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN-219/66/2010/G/Fartuchy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Pakiet nr 1 - fartuchów chirurgicznych: poz. 1 - 11.250 szt., poz. 2 - 25.010 szt. Pakiet nr 2 - fartuchów urologicznych, 2.000 szt. Pakiet nr 3 - serwet: poz. 1 - 3.130 szt., poz. 2 - 1.880 szt., poz. 3 - 3.760 szt. Pakiet nr 4 - zestawów do angiografii, 280 szt. Pakiet nr 5 - szortów do kolonoskopii, 2.500 szt. Pakiet nr 6 - pokrowców na aparaturę, 320 szt. Pakiet nr 7 - serwetek do wycierania rąk, 32.500 szt. á 2 szt. lub 65.000 szt. á 1 szt. Pakiet nr 8 - kompresów, 380 rolek á 500 szt. Pakiet nr 9 - serwet okulistycznych, 280 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00 - Odzież medyczna 33.14.00.00 - Materiały medyczne 39.51.82.00 - Prześcieradła używane na salach operacyjnych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawa zamówień publicznych, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunki dla Pakietu nr 1: w ciągu ostatnich 3 lat realizował dostawę fartuchów chirurgicznych - minimum 2 dostawy Warunki dla Pakietu nr 2: w ciągu ostatnich 3 lat realizował dostawę fartuchów urologicznych - minimum 2 dostawy Warunki dla Pakietu nr 3: w ciągu ostatnich 3 lat realizował dostawę serwet - minimum 2 dostawy Warunki dla Pakietu nr 4: w ciągu ostatnich 3 lat realizował dostawę zestawów do angiografii - minimum 2 dostawy Warunki dla Pakietu nr 5: w ciągu ostatnich 3 lat realizował dostawę szortów do kolonoskopii - minimum 2 dostawy Warunki dla Pakietu nr 6: w ciągu ostatnich 3 lat realizował dostawę pokrowców na aparaturę - minimum 2 dostawy Warunki dla Pakietu nr 7: w ciągu ostatnich 3 lat realizował dostawę serwetek do wycierania rąk - minimum 2 dostawy Warunki dla Pakietu nr 8: w ciągu ostatnich 3 lat realizował dostawę kompresów - minimum 2 dostawy Warunki dla Pakietu nr 9: w ciągu ostatnich 3 lat realizował dostawę serwet okulistycznych - minimum 2 dostawy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunki dla Pakietu nr 1: firma posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 103.000,00 zł brutto Warunki dla Pakietu nr 2: firma posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 11.500,00 zł brutto Warunki dla Pakietu nr 3: firma posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 9.300,00 zł brutto Warunki dla Pakietu nr 4: firma posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 7.500,00 zł brutto Warunki dla Pakietu nr 5: firma posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 1.200,00 zł brutto Warunki dla Pakietu nr 6: firma posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 100,00 zł brutto Warunki dla Pakietu nr 7: firma posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 15.000,00 zł brutto Warunki dla Pakietu nr 8: firma posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 1.000,00 zł brutto Warunki dla Pakietu nr 9: firma posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 550,00 zł brutto
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu do właściwego rejestru. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego, powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę udzielającego pełnomocnictwa i jego podpis oraz datę. Opłata skarbowa nie jest wymagana, zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r. Nr 225, poz. 1635); 2. Dokumenty dotyczące przedmiotu: a. deklaracja zgodności CE dla wyrobu medycznego lub wpis do rejestru wyrobów medycznych, b. karta danych technicznych oferowanego wyrobu, c. certyfikat jakości wydany przez jednostkę notyfikacyjną d. oświadczenie, że produkty spełniają wymagania zawarte w ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010r. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 4. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w pytaniach i odpowiedziach
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Al. Jana Pawła II 50
80-462 Gdańsk
Zespół ds Zamówień Publicznych, pok. 091.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2011 godzina 11:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Al. Jana Pawła II 50 80-462 Gdańsk Sekretariat Dyrektora, pok. 44.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- usługa medyczna polegająca na wykonywaniu całodobowo badania oraz pobrania krwi u osoby skierowanej przez funkcjonariuszy Policji prowadzących czynności służbowe na terenie działania KMP w Gdyni
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH Z WYŁĄCZENIEM PRZYPADKÓW OKREŚLONYCH W ART.50A I ART.130A USTAWY Z DNIA 20.06.1997 NA ZLECENIE KPP TCZEW
- Zagospodarowanie terenów zieleni - "Mały Park"
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KPP STAROGARD GDAŃSKI ORAZ JEDNOSTEK POLICJI
- Przebudowa budynku głównego biblioteki publicznej w ramach przedsięw. Prace budowlane, dostawa i montaż platformy/podnośnika dla niepełnospraw. i matek z dziećmi w budynku głównym WiMP w Gdańsku.
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów weterynaryjnych z Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy sprzętu jednorazowego do wykonywania zabiegów termolezji stawów międzykręgowych wraz z dzierżawą aparatu.
- Leki ogólne, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia, suplementy diety, wyroby medyczne (II)
- Dostawa różnych artykułów medycznych dla potrzeb Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim - uzupełnienie
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa obłożeń i bielizny jednorazowego użytku dla SP ZZOZ w Kozienicach
- Dostawa jednorazowych środków ochrony indywidualnej do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.