Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2013-10-09
Gliwice: Awaryjna wymiana ch³odnicy oleju instalacji ch³odniczej lodowiska. Oznaczenie sprawy: OZ/D/225/EO/13
Numer og³oszenia: 409866 - 2013; data zamieszczenia: 09.10.2013
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika ¦l±ska , ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. ¶l±skie, tel. 32 2371334, 2371335, 2371171, faks 32 2371171, 2372194.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.polsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Awaryjna wymiana ch³odnicy oleju instalacji ch³odniczej lodowiska. Oznaczenie sprawy: OZ/D/225/EO/13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Zakres rzeczowy wykonania naprawy: - dostawa nowej ch³odnicy oleju wraz z dokumentacj± UDT do posiadanego przez Zamawiaj±cego agregatu YORK SAB-128, - odciêcie uszkodzonej ch³odnicy i demonta¿ z agregatu, - monta¿ nowej ch³odnicy oleju i po³±czenie do instalacji agregatu, - wykonanie prób szczelno¶ci po wymianie ch³odnicy, - dostawa oleju ARC SHC 226E 1 beczka 208 litrów, - dostawa amoniaku 84 kg 4 butle, - dostawa azotu do prób szczelno¶ci, - nape³nienie agregatu olejem i amoniakiem, - uruchomienie agregatu i kontrola parametrów pracy. 2. (CPV: 31.16.17.00-9 Czê¶ci generatorów parowych). 3. Termin realizacji: do 60 dni od dnia zawarcia umowy.
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 31.16.17.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonanie przez Wykonawcê (zakoñczenie) nie wcze¶niej ni¿ 3 lata przed up³ywem terminu sk³adania ofert, co najmniej 2 dostaw, z czego ka¿da musi obejmowaæ dostawê oraz monta¿ ch³odnicy oleju.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Dysponowanie minimum 1 osob± zdoln± do wykonania zamówienia, która bêdzie odpowiedzialna m. in. za prawid³ow± realizacjê zamówienia i kontrolê jako¶ci jego wykonania.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
inne dokumenty
A) Wymagania dotycz±ce przedmiotu zamówienia jakie musi spe³niæ Wykonawca: 1. Zaoferowanie ceny, gwarancji, terminów, warunków realizacji zamówienia. 2. Zaoferowanie parametrów technicznych spe³niaj±cych wymagania Zamawiaj±cego co nale¿y udokumentowaæ stosownymi materia³ami jak poni¿ej. B) Wymagane dokumenty i za³±czniki potwierdzaj±ce spe³nianie wymagañ dotycz±cych przedmiotu zamówienia: 1.1. Oferta Cenowa 2.1.Tabela Parametrów Technicznych
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Je¿eli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3), zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie, w którym okre¶la siê tak¿e osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, z³o¿one przed w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 2. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym powinny byæ z³o¿one wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski, za wyj±tkiem dokumentów, których z³o¿enie Zamawiaj±cy dopu¶ci³ w jêzyku obcym. 3. Ww. dokumenty s± sk³adane w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê (czytelny podpis lub podpis z imienn± piecz±tk±) tj. przez osoby reprezentuj±ce Wykonawcê lub przez pe³nomocnika upowa¿nionego do z³o¿enia oferty w jego imieniu. Sposób reprezentacji musi byæ zgodny z w³a¶ciwym wypisem z rejestru. W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów na zasobach których Wykonawca polega na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotycz±cych odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów musz± byæ po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub te podmioty. 4. Pisemne zobowi±zanie innych podmiotów lub inne dokumenty potwierdzaj±ce oddanie Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów - je¿eli dotyczy. Wymaga siê aby pisemne zobowi±zania innych podmiotów lub inne dokumenty potwierdzaj±ce oddanie Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów sk³adane by³y w oryginale. 5. W przypadku sk³adania o¶wiadczeñ lub podpisywania jakichkolwiek dokumentów przez pe³nomocnika wymagane jest do³±czenie orygina³u pe³nomocnictwa z podpisem mocodawcy lub kopii uwierzytelnionej notarialnie, do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 6. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do tych Wykonawców. Nale¿y do³±czyæ do oferty stosowne pe³nomocnictwo do reprezentowania podmiotów wystêpuj±cych wspólnie w postêpowaniu o udzielenie zamówienia; pe³nomocnictwo to powinno byæ udzielone (podpisane) przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie. Je¿eli oferta Wykonawców, wystêpuj±cych wspólnie zostanie wybrana, Zamawiaj±cy (przed zawarciem umowy) mo¿e ¿±daæ umowy reguluj±cej ich wspó³pracê. 7. Zamawiaj±cy nie wymaga, aby Wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji zamówienia, przedk³ada³ tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy okre¶lonym w pkt. III.4.2) niniejszego og³oszenia. 8. W przypadku gdy w z³o¿onych dokumentach lub o¶wiadczeniach podane bêd± kwoty wyra¿one w innych walutach ni¿ PLN, w celu dokonania oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy zastosuje przeliczenie tych walut wg ¶redniego kursu Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) na dzieñ publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych . W przypadku gdy na ten dzieñ NBP nie opublikuje ¶rednich kursów walut, do przeliczenia Zamawiaj±cy przyjmie pierwszy opublikowany po tej dacie ¶redni kurs NBP. ¦rednie kursy walut dostêpne s± na stronie internetowej NBP pod nastêpuj±cym adresem: www.nbp.pl
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1. Nie bêd± mo¿liwe istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyj±tkiem nastêpuj±cych przypadków: a) zmiany terminu realizacji zamówienia ze wzglêdu na: - warunki atmosferyczne, - przyczyny le¿±ce po stronie Zamawiaj±cego dotycz±ce np. braku przygotowania/ przekazania miejsca realizacji/dostawy, - inne niezawinione przyczyny spowodowane przez tzw. si³ê wy¿sz± np. po¿ar, zalanie itp. b) wyd³u¿enia terminu gwarancji, w sytuacji przed³u¿enia jej przez producenta/Wykonawcê, c) poprawy jako¶ci lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równowa¿n± lub lepsz±, podniesienia wydajno¶ci urz±dzeñ oraz bezpieczeñstwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakoñczenia produkcji zaoferowanego przez wykonawcê przedmiotu zamówienia, d) aktualizacji rozwi±zañ projektowych z uwagi na postêp technologiczny lub zmiany obowi±zuj±cych przepisów, e) zmiany w kolejno¶ci i terminach realizacji zamówienia, zmiany w kolejno¶ci i terminach p³atno¶ci (w tym p³atno¶ci czê¶ciowe) za realizacjê zamówienia w sytuacji, kiedy s± one korzystne dla Zamawiaj±cego, f) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiaj±cego (osoby upowa¿nione do reprezentowania stron w sprawach zwi±zanych z realizacj± zamówienia), ze wzglêdów losowych, zdrowotnych lub innych, g) zmiany zakresu zamówienia wykonywanego przy pomocy podwykonawców (w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcê realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców), h) obni¿enie ilo¶ci/wielko¶ci przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikaj±ce z zaistnienia obiektywnych przes³anek konieczno¶ci takiej zmiany. i) dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego w przypadku zmiany obowi±zuj±cych przepisów. 2. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê i nie stanowi± zobowi±zania Zamawiaj±cego do wyra¿enia takiej zgody
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Politechnika ¦l±ska, Dzia³ Zamówieñ Publicznych i Zaopatrzenia, 44 - 100 Gliwice ul. Konarskiego 18, pok. 511.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 18.10.2013 godzina 08:30, miejsce: Politechnika ¦l±ska, Dzia³ Zamówieñ Publicznych i Zaopatrzenia, 44 - 100 Gliwice ul. Konarskiego 18, pok. 511.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: 1. Rozliczenie nast±pi na podstawie faktury VAT wystawionej na Politechnikê ¦l±sk±, 44 - 100 Gliwice, ul. Akademicka 2A po zakoñczeniu kompleksowej realizacji oraz podpisaniu protoko³u odbioru przedmiotu umowy. 2. Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê dokonaæ zap³aty nale¿no¶ci na rachunek Wykonawcy podany na fakturze w terminie do 30 dni od daty z³o¿enia faktury i spe³nienia warunków umowy.
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 4WOG-1200.2712.104.2024 Roboty budowlane: Naprawa systemu wentylacji w budynku nr 6 Bytom.
- Dostawy artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Zespo³u Szkolno Przedszkolnego nr 15 w Gliwicach.
- Ochorna obiektów zarz±dzanych przez MZUK Gliwice
- Dostawa mineralizatora mikrofalowego
- DZ/0270/ZP-27/2024 Ubezpieczenie zdrowotne dla pracowników: Sieæ Badawcza £ukasiewicz - Górno¶l±ski Instytut Technologiczny
- Dostawa miêsa, wêdlin i drobiu do sto³ówki Internatu w Zespole Szkó³ Techniczno-Informatycznych w Gliwicach w 2025 roku
wiêcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.