To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-15
Śrem: IV etap budowy strażnicy dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Śremie Wentylacje mechaniczne i klimatyzacja- zamówienie uzupełniające.
Numer ogłoszenia: 409906 - 2014; data zamieszczenia: 15.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 405794 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Śremie, Plac Straży Pożarnej 1, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 61 2220720, 61 8984962, faks 61 8984962.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: IV etap budowy strażnicy dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Śremie Wentylacje mechaniczne i klimatyzacja- zamówienie uzupełniające..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest IV etap budowy strażnicy dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Śremie przy ul. Grunwaldzkiej, dz. nr 2291, 2293 i 2294/2. - Wentylacje mechaniczne i klimatyzacja - zamówienie uzupełniające Kody CPV - CPV 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne CPV 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych CPV 45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych CPV 45331210-1 Instalowanie wentylacji CPV 45331220-4 Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych Szczegółowy przedmiot zamówienia określa: załącznik nr 6 - Przedmiar robót Zakres zamówienia obejmuje pozycje 237,238,257 przedmiaru robót podstawowych Wykonawca zapewnia na własny koszt transport odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji. Prace będące przedmiotem zamówienia będą wykonane z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, które powinny odpowiadać co do jakości wymogom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.). Wykonawca dostarczy zamawiającemu materiały i urządzenia zalecane przez projektanta w dokumentacji technicznej lub równoważne. Pod pojęciem równoważne uważa się materiały i urządzenia, które posiadają takie same lub lepsze parametry jak materiały i urządzenia zalecane przez projektanta w zakresie wymagań: jakościowych, wydajnościowych, funkcjonalnych, eksploatacyjnych i niezawodnościowych...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- konsorcjum: Lider: PIS Piotrowski Sp. z o.o., członek: PIS Włodzimierz Piotrowski, ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2945,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3622,35
Oferta z najniższą ceną: 3622,35 / Oferta z najwyższą ceną: 3622,35
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Umowa na roboty podstawowe została zawarta w dniu 04.08.2014 rok. Zamówienia uzupełniającego zamierza się udzielić dotychczasowemu Wykonawcy, tj. firmie KONSORCJUM: LIDER KONSORCJUM Przedsiębiorstwo Inżynierii Sanitarnej PIOTROWSKI Sp. z o.o. ul. Starołęcka 31 61-361 Poznań, CZŁONEK KONSORCJUM Przedsiębiorstwo Inżynierii Sanitarnej Włodzimierz Piotrowski ul. Zieliniec 20 61-058 Poznań. Zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu numer 222892-2014 i SIWZ. Zamawiający przewidział udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych do wysokości środków zatwierdzonych w planie budżetowym Zamawiającego w 2014 roku. Zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Roboty objęte zamówieniem uzupełniającym zostały ujęte w przedmiarze robót podstawowych, w poz. 237,238,257 Uzasadnienie faktyczne: Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienia uzupełniające zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające wynika z konieczności wykonania obejść instalacji ct. (kolizja z przewodami wentylacji).,które nie zostały ujęte w podstawowym projekcie. Uzasadnienie prawne: W przypadku zamówień publicznych na roboty budowlane w odniesieniu do nowych robót polegających na powtarzaniu robót powierzonych wykonawcy, któremu te same instytucje zamawiające udzieliły pierwotnego zamówienia, pod warunkiem że takie roboty pozostają w zgodności z podstawowym projektem, na który udzielono pierwotnego zamówienia zgodnie z procedura otwartą lub ograniczoną. Możliwość zastosowania tej procedury była wskazana w zaproszeniu do ubiegania się o realizacje pierwszego projektu (w ogłoszeniu o zamówieniu) , a całkowita wartość zamówienia na kolejne roboty budowlane jest uwzględniona przez instytucję zamawiającą i procedura ta może być stosowana wyłącznie w okresie 3 lat od chwili udzielenia Zamówienia podstawowego, art. 67, ust. 1 pkt.6 ustawy prawo zamówień publicznych - dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. W zawiązku z powyższym, iż niniejsze zamówienie uzupełniające jako będące poniżej wartości o których mowa w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych (zwanej dalej PZP Zamawiający zadecydował o zastosowaniu jako nieobowiązkowo procedury udzielenia zamówienia jak dla zamówień poniżej wartości o których mowa w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy PZP z wykorzystaniem trybu z wolnej ręki z art. 67 ust.1 pkt.6 PZP.
INNE PRZETARGI Z ŚREMU
- Opracowanie dokumentacji projektowej - budowy ścieżki rowerowej do Mechlina w gm. Śrem
- Zakup pomocy i wyposażenia do pracowni edukacji ekologicznej dla szkół podstawowych w Śremie - V części
- Adaptacja gminy Śrem do zmian klimatu - budowa błękitno-zielonej infrastruktury - modernizacja parku kieszonkowego - "Ogrodu róż", zlokalizowanego u zbiegu ulicy Poznańskiej i Piłsudskiego w Śremie
więcej: przetargi w Śremie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sanitariatów i instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku VII Liceum Ogólnokształcącego im. Dąbrówki w Poznaniu
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemysłowej 7
- Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Domanicach w ramach programu wsparcia "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025" - postępowanie drugie
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Poprawa gospodarki wodnej w Rozkopaczewie
- Remont wybranych pomieszczeń parteru w budynku głównym Szkoły Podstawowej Nr 2 w Kartuzach im. Mikołaja Kopernika
więcej: Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.