Ogłoszenie z dnia 2012-10-22
Zabrze: Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
Numer ogłoszenia: 409910 - 2012; data zamieszczenia: 22.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla, ul. Zamkowa 1, 41-803 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2710041, faks 032 2710809.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania: SPRZĘT KOMPUTEROWY: Komputer stacjonarny: 8 szt. Komputer do modelowania: 1 szt. Notebook 15 cali: 2 szt. Notebook 17 cali: 2 szt. Monitor LCD 24 cali : 3 szt. Monitor LCD 22 cali: 14 szt. Drukarka laserowa: 1 szt. Urządzenie wielofunkcyjne : 1 szt. Drukarka atramentowa: 1 szt. Drukarka: 1 szt. OPROGRAMOWANIE: MS Office Standard MOLP: 14 szt. MS Office Prof. Plus MOLP: 6 szt. MS Windows 7 PL: 6 szt. MS Windows 7 Prof. OEM 64-bit PL: 6 szt. MathCAD: 2 szt. Surfer 11: 4 szt. MS Visio: 4 szt. Zestaw słowników na usb rosyjski/angielski/niemiecki: 1 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 4, który Wykonawca wypełnia i załącza do oferty. 3. Przedstawione wyroby, w których zostały użyte znaki towarowe można zastąpić produktami równoważnymi. 3.1. W wypadku zastosowania produktu równoważnego Wykonawca powinien wykazać równoważność w stosunku do produktu wskazanego w SIWZ, w formie pisemnej. 3.2. Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna oferowany przedmiot zamówienia o cechach (parametrach) nie gorszych niż określony w SIWZ. 3.3. W przypadku równoważnego przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dołączyć do oferty dane umożliwiające jego porównanie z parametrami odpowiedniej pozycji z opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych na dostarczony przedmiot zamówienia. 5. Przedmiot zamówienia będzie realizowany po cenach określonych w ofercie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedm zamówienia jest finans ze środ. własnych Zam. oraz z proj nrPOIG.01.01.02-24-017/08, tyt proj:Inteligentna koksownia spełniająca wymagania najlepszej dostępnej techniki realiz w ramach Progr Operac Innowacyjna Gosp,lata2007-2013,Priorytet1-Badania i rozwój nowoczesnych technologii,Działanie1.1-Wsparcie badań naukowych dla budowy gospodarki opartej na wiedzy,Poddziałanie1.1.2Strateg programy badań naukowych i prac rozwojowych.Proj jest współfinans z Europ Funduszu Rozwoju Reg i pub śr kraj.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
QMC ARTUR MANDRAK, ARKUS ARTUR MANDRAK
jakie przetargi wygrała firma
QMC ARTUR MANDRAK, ARKUS ARTUR MANDRAK
- ARKUS Marta Węgiel-Mandrak, Artur Mandrak s.c., Reymonta 14, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 116000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 131649,36
Oferta z najniższą ceną: 131649,36 / Oferta z najwyższą ceną: 133400,88
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne, popularne i łatwo osiągalne, zaspakajające potrzeby wszystkich kategorii odbiorców publicznych i prywatnych, które oferuje się wszędzie, zarówno na rynku lokalnym jak i ogólnopolskim. Dostawy oferowane są przez wszystkich wykonawców działających w danej branży bez względu na miejscowość i czas. Są to dostawy o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Uzasadnienie prawne: Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- 14/TP/I/25 SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH, HIGIENICZNYCH I GOSPODARCZYCH
- MODUŁ WYTWARZAJĄCY ENERGIĘ Z OZE - WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z BATERYJNYM MAGAZYNEM ENERGII
- Przeprowadzanie okresowych przeglądów i serwisu systemu bezpieczeństwa SMP-NT/SV, systemu łączności telefonicznej i alarmowania typu SAT/N-A, systemów zasilania bezprzerwowego w obiektach MGW w Zabrzu
- Usługa ochrony osób i mienia.
- DOSTAWA ODCZYNNIKóW I AKCEWESORII DO ANALIZATORA PARAMETRóW KRYTYCZNYCH 1 ZADANIE
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie 25 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w żłobku w Bolesławcu przy ulicy Szkolnej (działka nr 332/3,338/1) - Pierwsze wyposażenie żłobka
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I WYPOSAŻENIA
- "Cyberbezpieczny samorząd" Zakup sprzętu i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego Trzcianki i Centrum Usług Społecznych w Trzciance
- Dostawa, wdrożenie i dostosowanie do potrzeb Zamawiającego systemu komputerowego do zarządzania aparaturą medyczną wraz z modułami.
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego w ramach zadania: Poprawa warunków realizacji kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Technicznych w Rzeszowie
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.