To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-02
Olsztyn: Przeprowadzenie bloków hotelarskich zawodowych dla uczestników projektu Nowy Horyzont współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 409938 - 2011; data zamieszczenia: 02.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 379522 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, al. M. J. Piłsudskiego 61A, 10-449 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5340414, faks 089 5340538.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie bloków hotelarskich zawodowych dla uczestników projektu Nowy Horyzont współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przeprowadzenie bloków hotelarskich zawodowych dla uczestników projektu Nowy Horyzont współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: 1.Kurs Barmana -dla 10 osób Czas trwania i sposób organizacji kursu: 1.Kurs odbywać się będzie w 1 grupie. 2.Czas trwania kursu: od dnia podpisania umowy do 18 grudnia 2011r. 3.Wymagana minimalna ilość godzin przypadająca na jednego uczestnika kursu -teoretycznych- 20 godzin -praktycznych- 40 godzin godzina zegarowa liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą 15 minut ustaloną w sposób elastyczny. 4.Dodatkowo przeprowadzenie zajęć ze specjalistami (pielęgniarka, psycholog, doradca zawodowy) 5.Przeprowadzenie ankiet na koniec kursu w zakresie oceny kompetencji i umiejętności. 6.Przeprowadzenie egzaminu. Rodzaj zaświadczeń jakie powinni otrzymać uczestnicy kursu: Uczestnicy otrzymają zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formie pozaszkolnej (Dz.U. z 2006r. Nr 31 poz.216), oznaczone logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej oraz sformułowaniem Projekt Nowy Horyzont współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (wzór logo dostępny u zamawiającego). + certyfikat ukończenia Uczestnikom powinny być zapewnione: - warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie szkolenia, -sala dydaktyczne/ szkoleniowa przestrzenna, odpowiednio oświetlona, zapewniające stanowisko dla co najmniej 10 osób: stolik, krzesło ; wyposażone w minimum pomoce dydaktyczne m.in.: tablicę standardową (sucho-ścierną), korkową lub flipchart z zapasem kartek; w sprzęt audiowizualny (np.laptop, rzutnik, telewizor,) na zajęcia teoretyczne. - zaplecze do przeprowadzenia zajęć praktycznych pub-bar, - zaplecze socjalne w tym dostęp do wc zaopatrzonego w środki higieny, - materiały szkoleniowe (książki, skrypty, kserokopie) do zajęć teoretycznych, - materiały do zajęć praktycznych, - ubezpieczenie NNW (suma ubezpieczenia na wypadek śmierci oraz 100 % uszczerbku na zdrowiu: 20 000 zł, zakres ochrony: z włączeniem ryzyka zawału serca i udaru mózgu, zakres terytorialny: RP, czas trwania ochrony:24 godziny, formuła obejmuje transport tam i z powrotem, pobyt) -odzież i obuwie ochronne nowe na własność. -całodzienne wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja, woda mineralna 1,5 l/os. na dzień) -zakwaterowanie w pokojach 2-3 osobowych, wyposażonych w TV, telefon, z pełnym węzłem sanitarnym w pokojach. -organizacja czasu wolnego, w tym korzystanie nieodpłatne z atrakcji znajdujących się w hotelu (miejscu zakwaterowania) tj. sauna, jaccuzi, siłownia. -opieka dwóch opiekunów. 2.Opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1do SIWZ. 2.Kurs Kelnera -dla 5 osób Czas trwania i sposób organizacji kursu: 1.Kurs odbywać się będzie w 1 grupie. 2.Czas trwania kursu: od dnia podpisania umowy do 18 grudnia 2011r. 3.Wymagana minimalna ilość godzin przypadająca na jednego uczestnika kursu -teoretycznych- 20 godzin -praktycznych- 40 godzin godzina zegarowa liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą 15 minut ustaloną w sposób elastyczny. 4.Dodatkowo przeprowadzenie zajęć ze specjalistami (pielęgniarka, psycholog, doradca zawodowy) 5.Przeprowadzenie ankiet na koniec kursu w zakresie oceny kompetencji i umiejętności. 6.Przeprowadzenie egzaminu. Rodzaj zaświadczeń jakie powinni otrzymać uczestnicy kursu: Uczestnicy otrzymają zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formie pozaszkolnej (Dz.U. z 2006r. Nr 31 poz.216), oznaczone logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej oraz sformułowaniem Projekt Nowy Horyzont współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (wzór logo dostępny u zamawiającego). + certyfikat ukończenia Uczestnikom powinny być zapewnione: - warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie szkolenia, -sala dydaktyczne/ szkoleniowa przestrzenna, odpowiednio oświetlona, zapewniające stanowisko dla co najmniej 5 osób: stolik, krzesło ; wyposażone w minimum pomoce dydaktyczne m.in.: tablicę standardową (sucho-ścierną), korkową lub flipchart z zapasem kartek; w sprzęt audiowizualny (np.laptop, rzutnik, telewizor,) na zajęcia teoretyczne - zaplecze do przeprowadzenia zajęć praktycznych restauracja, - zaplecze socjalne w tym dostęp do wc zaopatrzonego w środki higieny, - materiały szkoleniowe (książki, skrypty, kserokopie) do zajęć teoretycznych, - materiały do zajęć praktycznych, - ubezpieczenie NNW (suma ubezpieczenia na wypadek śmierci oraz 100 % uszczerbku na zdrowiu: 20 000 zł, zakres ochrony: z włączeniem ryzyka zawału serca i udaru mózgu, zakres terytorialny: RP, czas trwania ochrony:24 godziny, formuła obejmuje transport tam i z powrotem, pobyt) -odzież i obuwie ochronne nowe na własność. -całodzienne wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja, woda mineralna 1,5 l/os. na dzień) -zakwaterowanie w pokojach 2-3 osobowych, wyposażonych w TV, telefon, z pełnym węzłem sanitarnym w pokojach. -organizacja czasu wolnego, w tym korzystanie nieodpłatne z atrakcji znajdujących się w hotelu (miejscu zakwaterowania) tj.sauna, jaccuzi, siłownia. -opieka dwóch opiekunów. 2.Opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1do SIWZ. 3.Kurs Kucharza -dla 5 osób Czas trwania i sposób organizacji kursu: 1.Kurs odbywać się będzie w 1 grupie. 2.Czas trwania kursu: od dnia podpisania umowy do 18 grudnia 2011r. 3.Wymagana minimalna ilość godzin przypadająca na jednego uczestnika kursu -teoretycznych- 20 godzin -praktycznych- 50 godzin godzina zegarowa liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą 15 minut ustaloną w sposób elastyczny. 4.Dodatkowo przeprowadzenie zajęć ze specjalistami (pielęgniarka, psycholog, doradca zawodowy) 5.Przeprowadzenie ankiet na koniec kursu w zakresie oceny kompetencji i umiejętności. 6.Przeprowadzenie egzaminu. Rodzaj zaświadczeń jakie powinni otrzymać uczestnicy kursu: Uczestnicy otrzymają zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formie pozaszkolnej (Dz.U. z 2006r. Nr 31 poz.216), oznaczone logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej oraz sformułowaniem Projekt Nowy Horyzont współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (wzór logo dostępny u zamawiającego). + certyfikat ukończenia Uczestnikom powinny być zapewnione: - warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie szkolenia, -sala dydaktyczne szkoleniowa przestrzenna, odpowiednio oświetlona, zapewniające stanowisko dla co najmniej 5 osób: stolik, krzesło ; wyposażone w minimum pomoce dydaktyczne m.in.: tablicę standardową (sucho-ścierną), korkową lub flipchart z zapasem kartek; w sprzęt audiowizualny (np.laptop, rzutnik, telewizor,) na zajęcia teoretyczne - zaplecze do przeprowadzenia zajęć praktycznych zaplecze kuchenne, - zaplecze socjalne w tym dostęp do wc zaopatrzonego w środki higieny, - materiały szkoleniowe (książki, skrypty, kserokopie) do zajęć teoretycznych, - materiały do zajęć praktycznych, - ubezpieczenie NNW (suma ubezpieczenia na wypadek śmierci oraz 100 % uszczerbku na zdrowiu: 20 000 zł, zakres ochrony: z włączeniem ryzyka zawału serca i udaru mózgu, zakres terytorialny: RP, czas trwania ochrony:24 godziny, formuła obejmuje transport tam i z powrotem, pobyt) -odzież i obuwie ochronne nowe na własność. -całodzienne wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja, woda mineralna 1,5 l/os. na dzień) -zakwaterowanie w pokojach 2-3 osobowych, wyposażonych w TV, telefon, z pełnym węzłem sanitarnym w pokojach. -organizacja czasu wolnego, w tym korzystanie nieodpłatne z atrakcji znajdujących się w hotelu (miejscu zakwaterowania) tj.sauna, jaccuzi, siłownia. -opieka dwóch opiekunów. 2.Opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1do SIWZ. 4.Kurs Pokojówki -dla 5 osób Czas trwania i sposób organizacji kursu: 1.Kurs odbywać się będzie w 1 grupie. 2.Czas trwania kursu: od dnia podpisania umowy do 18 grudnia 2011r. 3.Wymagana minimalna ilość godzin przypadająca na jednego uczestnika kursu -teoretycznych- 20 godzin -praktycznych- 40 godzin godzina zegarowa liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą 15 minut ustaloną w sposób elastyczny. 4.Dodatkowo przeprowadzenie zajęć ze specjalistami (pielęgniarka, psycholog, doradca zawodowy) 5.Przeprowadzenie ankiet na koniec kursu w zakresie oceny kompetencji i umiejętności. 6.Przeprowadzenie egzaminu. Rodzaj zaświadczeń jakie powinni otrzymać uczestnicy kursu: Uczestnicy otrzymają zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formie pozaszkolnej (Dz.U. z 2006r. Nr 31 poz.216), oznaczone logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej oraz sformułowaniem Projekt Nowy Horyzont współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (wzór logo dostępny u zamawiającego). + certyfikat ukończenia Uczestnikom powinny być zapewnione: - warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie szkolenia, -sala dydaktyczne/ szkoleniowa przestrzenna, odpowiednio oświetlona, zapewniające stanowisko dla co najmniej 5 osób: stolik, krzesło ; wyposażone w minimum pomoce dydaktyczne m.in.: tablicę standardową (sucho-ścierną), korkową lub flipchart z zapasem kartek; w sprzęt audiowizualny (np.laptop, rzutnik, telewizor,) na zajęcia teoretyczne - zaplecze do przeprowadzenia zajęć praktycznych zaplecze hotelowe, - zaplecze socjalne w tym dostęp do wc zaopatrzonego w środki higieny, - materiały szkoleniowe (książki, skrypty, kserokopie) do zajęć teoretycznych, - materiały do zajęć praktycznych, - ubezpieczenie NNW (suma ubezpieczenia na wypadek śmierci oraz 100 % uszczerbku na zdrowiu: 20 000 zł, zakres ochrony: z włączeniem ryzyka zawału serca i udaru mózgu, zakres terytorialny: RP, czas trwania ochrony:24 godziny, formuła obejmuje transport tam i z powrotem, pobyt) -odzież i obuwie ochronne nowe na własność. -całodzienne wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja, woda mineralna 1,5 l/os. na dzień) -zakwaterowanie w pokojach 2-3 osobowych, wyposażonych w TV, telefon, z pełnym węzłem sanitarnym w pokojach. -organizacja czasu wolnego, w tym korzystanie nieodpłatne z atrakcji znajdujących się w hotelu (miejscu zakwaterowania) tj.sauna, jaccuzi, siłownia. -opieka dwóch opiekunów. 2.Opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Nowy Horyzont współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki priorytet VII, działanie 7.1 poddziałanie 7.1.1.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TURYSTYKA MŁODZIEŻOWA, EDUKACJA, SZKOLENIA WIESŁAWA BIAŁAS
jakie przetargi wygrała firma
TURYSTYKA MŁODZIEŻOWA, EDUKACJA, SZKOLENIA WIESŁAWA BIAŁAS
- Turystyka Młodzieżowa, Edukacja, Szkolenia Wiesława Białas, ul.Wilczyńskiego 3/4, 10-686 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 84925,00
Oferta z najniższą ceną: 84925,00 / Oferta z najwyższą ceną: 107945,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Świadczenie usług w zakresie wykonywania badań do celów sanitarno-epidemiologicznych studentów Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Usługi ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Przebudowa elewacji oraz wejścia głównego budynku administracyjnego Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego wraz z remontem schodów zewnętrznych i pochylni dla osób niepełnosprawnych.
- Sukcesywne dostawy zestawów diagnostycznych i odczynników do immunologii i biologii molekularnej dla WSSE w Olsztynie w 2025 roku.
- Wykonanie dokumentacji projektowej zamiennej dla zadania pn.: "Przebudowa budynku przy ul. Słonecznej 50A na potrzeby Wydziału Nauk Technicznych"
- Dostawa fartuchów medycznych z haftem na potrzeby Wydziału Lekarskiego UWM w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi w zakresie transportu wraz z utylizacją odpadów i eksmisja z nieruchomości stanowiących własność m.st. Warszawy położonych w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
- Organizacja konferencji "Nowe inspiracje" RODN WOM w Katowicach z noclegiem i wyżywieniem oraz cateringiem, a także zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych, KPO
- Usługi szkoleniowe dla nauczycieli akademickich z zakresu kompetencji cyfrowych oraz zielonej transformacji
- Kompleksowa organizacja usług szkoleniowych podnoszących kompetencje i kwalifikacje personelu służb świadczących usługi w społeczności lokalnej.
- Dowóz uczniów szkół ponadpodstawowych na warsztaty, zajęcia edukacyjne i inne w związku z realizacją projektu 'Dziś uczeń - jutro student" w roku 2025
- Świadczenie usług realizacji szkoleń dla nauczycieli w ramach projektu: "Wsparcie edukacji przedszkolnej w gminie Żukowo"
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.