Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-27
Rzeszów: Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej
Numer ogłoszenia: 409974 - 2009; data zamieszczenia: 27.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego , ul. Sucharskiego 4, 35-225 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 0-17 8520943, faks 0-17 8520943.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa do stołówki szkolnej artykułów żywnościowych z możliwością składania ofert częściowych . Każda ze wskazanych poniżej części Zamówienia określana będzie mianem PAKIETU PAKIET NR. I PCV 151 00000-9 mięso, wędliny PAKIET NR. II CPV 151 12000-0 drób PAKIET NR. III CPV 158 11000-6 pieczywo PAKIET NR. IV CPV 155 00000-3 produkty mleczarskie PAKIET NR. V CPV 152 20000-6, 03142500-3, 15131000-5 ryby, jaja ,konserwy PAKIET NR. VI CPV 15870000-7 przyprawy i koncentraty PAKIET NR. VII CPV 153 00000-1 warzywa, owoce. PAKIET NR VIII CPV 15331400-1 warzywa konserwowe lub puszkowe.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu. 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1i 2 i art. 22 ust.1 pkt.4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Spełniają warunki art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz wymagania wyszczególnione w SIWZ. 3. Wykonawca złoży przygotowaną ofertę zgodnie z wymogami punktu 10 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. 4. Oceny złożonych ofert dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego. 5. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg. formuły spełnia /nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony formularz ofertowy załącznik nr. 1 do SIWZ. 2. Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy załącznik nr.2 do SIWZ. 3. Oświadczenie Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych złożone na załączonym druku stanowiącym załącznik nr. 3 do SIWZ. 4. Oświadczenie Wykonawcy , że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 i art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zał. nr. 4 do SIWZ 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków (wystawione nie wcześniej niż 3m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert ) lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert). 8. Oświadczenie, że osoby które zajmują się dostawą towaru posiadają aktualne badania do celów sanitarno - epidemiologicznych na druku załącznik nr. 5 do SIWZ. 9. Oświadczenie potwierdzające, że oferowane artykuły są dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawą o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia oraz że Wykonawca wdrożył lub rozpoczął wdrażanie systemu HACCP na druku załącznik nr. 6 do SIWZ. 10. Oświadczenie Wykonawcy o akceptacji ogólnych warunków umowy zawarte w projekcie umowy oraz treści SIWZ- załącznik nr.7 do SIWZ. Wymagania dotyczące formy i stanu prawnego składanych dokumentów: 1. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wymagane wyżej dokumenty i oświadczenia muszą być złożone przez każdego z Wykonawców 2. Żądane dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii - opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę i poświadczone podpisem oraz datą . 3. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone ustanowione pełnomocnictwo określające zakres reprezentowania w postępowaniu i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną . W przypadku złożenia kserokopii , pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa. 4. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych oświadczeń lub dokumentów spowoduje wykluczenie oferenta z postępowania. Zamawiający dokona oceny ofert tych wykonawców, którzy nie zostaną wykluczeni na podstawie art. 24ust.1i2 oraz spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych oświadczeń i informacji istotnych dla przeprowadzonego postępowania skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsku.rzeszów.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego w Rzeszowie
ul. Sucharskiego 4
35-225 Rzeszów
tel. , fax. 017 8520943.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego w Rzeszowie ul. Sucharskiego 4 35-225 Rzeszów sekretariat pok. 18.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: MIĘSO WĘDLINY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Schab b/k kg 870 2. Karkówka kg 200 3. Łopatka b/k kg 350 4. Smalec kg 375 5. Słonina kg 215 6. Mięso od szynki kg 20 7. Szynka konserwowa kg 608 8. Szynka gotowana kg 326 9. Szynka staropolska kg 265 10. Polędwica sopocka kg 512 11. Schabik wp. kg 92 12. Szynka wiepszowa kg 70 13. Szynka chłopska kg 180 14. Kiełbasa zwyczajna kg 500 15. Kiełbasa podwawelska kg 600 16. Krakowska parzona kg 95 17. Kiełbasa szynkowa kg 90 18. Pasztet pieczony kg 60 19. Parówka kg 90.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DRÓB.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurczak kg 80 Piersi z kurczaka kg 700 Udka z kurczaka kg 600 Kości kulinarne kg 650.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PIECZYWO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chleb krojony szt 14000 Bułka zwykła szt 29655 Bułka tarta kg 300 Drożdżówka szt 2200 Rogale słodkie szt 300.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PRODUKTY MLECZARSKIE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mleko 2% butelka - 1l. l 3200 Masło Extra -200g. kg 860 Ser biały półtłusty kg 1500 Ser żółty Rydzki,Gouda kg 610 Serek plastry Hochland szt 2050 Śmietana 18%-250ml. l 925 Jogurty Jogobella-150ml. szt 2020 Ser żółty Salami kg 200 Margaryna -250g. kg 60 Serki topione- 25g szt 2000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: RYBY JAJA KONSERWY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ryba wędzona Makrela kg 65 Filet mrożony Mintaj kg 400 Makrela w pomidorach -300g szt 500 Filet śledziowy -2,5 kg kg 360 Gulasz Angielski-300g szt 1450 Mielonka Rzeszowska-300g szt 520 Pasztet Prochowicki-160g szt 1500 Jaja gat. I szt 14645 Tuńczyk kawałki -170g szt 400.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-6, 15.13.10.00-5, 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PRZYPRAWY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mąka Poznańska -1kg kg 717 Makaron nitki, świderki-1kg kg 500 Kasza jęczmienna-500g kg 200 Cukier-1kg kg 2367 Ryż-1kg kg 260 Sól-1kg kg 80 Pieprz op. po 20g szt 275 Jarzynka w proszku- 200g szt 150 Majeranek op. po 15g szt 70 Ziele angielskie-15g szt 60 Rosołki drobiowe Winiary-120g szt 150 Kminek 20g szt 100 Maga -1l szt 90 Ocet- 0,5l szt 110 Olej -1l. l 100 Kakao-100g szt 90 Kawa Inka-150g szt 50 Kwasek cytrynowy-20g szt 130 Dżem - 6 kg kg 700 Herbata Saga gran. -90g szt 340 Nutella-230g szt 70 Bulion cielęcy Winiary-60g szt 60 Bulion grzybowy Winiary-60g szt 70 Papryka suszona-20g szt 110 Żelatyna-5g szt 110 Sos pieczeniowy-38g szt 200 Sos sałatkowy-9g szt 250 Keczup Pudliszki-450ml. szt 200 Majonez-260g szt 900 Liście laurowe-6g szt 50 Płatki kukurydziane-500g szt 80 Kasza manna -500g kg 20 Mąka ziemniaczana-500g kg 20 Zioła prowansalskie-10g szt 50.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.87.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: warzywa,owoce.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jabłka kg 4360 Cytryny kg 75 Banany kg 250 Szczypiorek szt 310 Cebula kg 700 Cebula zielona pęk szt 115 Kapusta kwaszona kg 1468 Kapusta świeża szt 45 Kapusta biała kg 700 Kapusta czerwona kg 350 Kapusta pekińska szt 255 Rzodkiewka pęk szt 165 Pieczarki świeże szt 125 Pomidory kg 280 Ogórki kwaszone kg 500 Ogórki świeże kg 275 Sałata zielona szt 300 Marchew kg 2500 Burak ćwikłowy kg 1725 Seler korzeń kg 640 Natka pietruszki szt 570 Fasola karłowa Jaś kg 280 Groch łuszczony kg 110 Czosnek kg 20 Ziemniaki tona 13 Sok Kubuś-300ml. szt 4000 Papryka świeża kg 60.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: WARZYWA KONSERWOWE LUB PUSZKOWE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kukurydza puszka-400g szt 500 Papryka konserwowa-670g szt 420 Pieczarki marynowane-280g szt 600 Chrzan tarty-180g szt 400 Ogórki konserwowe-870g szt 700 Jarzyna mrożona-2,5kg szt 180 Kalafior mrożony-2,5kg szt 40 Groszek konserwowy-400ml szt 320 9. Mieszanka kompotowa-2,5kg. kg 300 10. Koncentrat pomidorow.-850g szt 330 11. Musztarda-180ml. szt 230.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.14.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- dostawy wyrobów ortopedycznych
- Sprzedaż i dostawa oprogramowania dla Instytutu Nauk Fizycznych Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Okręgowego Inspektoratu Pracy w Rzeszowie oraz Oddziałów w Krośnie, Przemyślu i Tarnobrzegu.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy DS Nestor
- Czyszczenie czterech zbiorników retencyjnych na terenie S-2 i S1-3 wraz z wykonaniem prac towarzyszących.
- Dostawa nabiału, tj. m.in. mleka, masła, serów, śmietany, jogurtów wyszczególnionych w częściach na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Pułtusku w podziale na 10 części
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. mjra pil. Jerzego Iszkowskiego w Tęgoborzy w roku 2025
- Sukcesywna dostawa pieczywa dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 na rok 2025
- Dostawa artykułów spożywczych
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Szkół w Osieku nad Wisłą
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2025 roku - z podziałem na 6 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.