To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-22
Wrocław: Remont mostka w Parku Leśnickim we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 410000 - 2012; data zamieszczenia: 22.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 346960 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3286611/12, faks 071 3286611/12.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont mostka w Parku Leśnickim we Wrocławiu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zakres robót obejmuje: 1)Etap I - remont drewnianej nawierzchni mostka a)demontaż istniejącej drewnianej podłogi oraz wszystkich drewnianych poprzecznic, b)oczyszczenie kieszeni osadzenia konstrukcji nośnej w przyczółkach, c)sprawdzenie stanu konstrukcji stalowej/żeliwnej podłużnic bocznych oraz węzłów w przyczółkach, oczyścić z korozji, zabezpieczyć antykorozyjnie; w przypadku uszkodzeń wgłębnych lub uszkodzeń połączeń elementów stalowych należy kontaktować się z zamawiającym w celu ustalenia dalszego postępowania, d)wykonanie skutecznego odpływu wód opadowych w kieszeniach przyczółków , e)zdemontowanie elementów nośnych zgodnie z projektem, f)wykonanie elementów stalowych nośnych podłużnych zgodnie z projektem, g)wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego elementów stalowych i żeliwnych i ich połączeń, h)impregnacja antykorozyjna i zabezpieczająca przewiertów w konstrukcjach stalowych i w elementach drewnianych, i)montaż podłogi z desek dębowych ryflowanych i impregnowanych, j)przemurowanie (przełożenia i naprawy) pasów o szer. ok.50cm nawierzchni komunikacyjnej przyczółków z cegły klinkierowej drogowej w celu spasowania przejścia podłogi drewnianej z nawierzchniami klinkierowymi, k)malowanie balustrad i podłużnic bocznych mostka 2)Etap II - remont przyczółków (ściany i nawierzchnie komunikacyjne) a)rozebranie rolek z cegły klinkierowej przy balustradzie (cegła po oczyszczeniu do powtórnego zamontowania), b)skontrolowanie stanu słupków balustrady i wykonanie koniecznych zabezpieczeń antykorozyjnych i malowań (miejscowo), c)rozbiórka uszkodzonej nawierzchni przyczółków, d)sprawdzenie stanu podbudowy i ewentualne wykonanie nowej podbudowy, izolacji przeciwwilgociowej, e)rozbiórka uszkodzonych powierzchni z cegieł licowych na ścianach przyczółków i wstawienie nowych, dostosowanych kolorystycznie cegieł licowych, f)wykonanie nowych nawierzchni komunikacyjnych przyczółków z zastosowaniem klinkieru drogowego z odtworzeniem pierwotnego układu cegieł i spadkami odwadniającymi, g)odtworzenie rolek ceglanych wzdłuż balustrad, h)oczyszczenie całej powierzchni murowanej przyczółków (mycie ciśnieniowe) i uzupełnienie spoin w murze, i)gruntowanie ochronne powierzchni przyczółków i odtworzenie nawierzchni trawiastych przy przyczółkach, 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót. 3.Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez LiG - Usługi Projektowo Budowlane Seredyński Piotr, 50-316 Wrocław, ul. Bolesława Prusa 96/4. 4.Wykonawca zobowiązany jest do: 1)przejęcia protokolarnie terenu, na którym będą wykonywane roboty, 2)przygotowania zaplecza budowy, 3)sporządzenia planu BIOZ, 4)zabezpieczenia miejsca wykonywania prac przed dostępem osób trzecich, 5)zapewnienia dojścia do wszystkich obiektów zlokalizowanych w rejonie prowadzonych robót, 6)zapewnienie przepływu wód w rowie w trakcie prowadzenia robót, 7)opracowanie projektu organizacji ruchu na terenie parku wraz z uzgodnieniem z Zarządem Zieleni Miejskiej, 8)oznaczenia i zabezpieczenia wszystkich instalacji na powierzchni ziemi oraz urządzeń podziemnych. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót bądź urządzeń (np. istniejącego uzbrojenia) w toku realizacji prac, Wykonawca ma obowiązek ich naprawienia (doprowadzenia do stanu poprzedniego) na swój koszt, 9)przestrzegania przepisów ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 z późn. zm.). Wywóz odpadów budowlanych i składowanie na wysypisku odbywa się na koszt Wykonawcy. 10)przestrzegania przepisów bhp oraz przepisów przeciwpożarowych, 11)stosowania w czasie prowadzenia robót wszelkich przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, 12)wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 13)ścisłej współpracy z projektantem i prowadzenia robót pod jego nadzorem, 14)stosowania materiałów odpowiadających wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo Budowlane i przepisami wykonawczymi do ustawy oraz zaleceniami Inspektora nadzoru autorskiego, 15)zawiadomienia autora projektu i ZZM z 3-dniowym wyprzedzeniem o terminie robót ulegających zakryciu. Jeżeli Wykonawca nie poinformuje o tych faktach przedstawiciela Zamawiającego, zobowiązany będzie na jego żądanie odkryć roboty, a następnie przywrócić do stanu poprzedniego na swój koszt, 16)usunięcia wszelkich szkód powstałych w trakcie realizacji robót, doprowadzenia terenu budowy do stanu pierwotnego po zakończeniu robót i przekazania protokołem zdawczo - odbiorczym Zamawiającemu, w dacie odbioru końcowego robót, 17)przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy, w skład której powinny wejść następujące dokumenty: - protokoły odbiorów technicznych, atesty, gwarancje i świadectwa pochodzenia wbudowanych materiałów i urządzeń, - dokumentacja powykonawcza obiektu wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie remontu, potwierdzonymi przez projektanta i Zamawiającego. 18)na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, 19)wykonania zadania z dołożeniem należytej staranności, 20)udzielenia Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na okres 3 lat na wykonany przedmiot zamówienia, 21)ubezpieczenia budowy w zakresie odpowiedzialności cywilnej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.13 - Roboty budowlane w zakresie mostowych przejść dla pieszych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA PRACY "AGROBUD" WE WROCŁAWIU
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA PRACY "AGROBUD" WE WROCŁAWIU
- Spółdzielnia Pracy AGROBUD we Wrocławiu, ul. Szczecińska 5, 54-517 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56857,26 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 79227,08
Oferta z najniższą ceną: 79227,08 / Oferta z najwyższą ceną: 104550,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.