eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PozezdrzeRemont ciągu komunikacyjnego ul. Krótkiej (Nr 132016N) i ul. Wolności (Nr 132014N) wraz z przebudową infrastruktury towarzyszącej w miejscowości Pozezdrze.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-25

Pozezdrze: Remont ciągu komunikacyjnego ul. Krótkiej (Nr 132016N) i ul. Wolności (Nr 132014N) wraz z przebudową infrastruktury towarzyszącej w miejscowości Pozezdrze.
Numer ogłoszenia: 41008 - 2009; data zamieszczenia: 25.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pozezdrze , ul. 1 Maja 1A, 11-610 Pozezdrze, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4279006, faks 087 4279333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pozezdrze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ciągu komunikacyjnego ul. Krótkiej (Nr 132016N) i ul. Wolności (Nr 132014N) wraz z przebudową infrastruktury towarzyszącej w miejscowości Pozezdrze..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą Remont ciągu komunikacyjnego ul. Krótkiej (Nr 132016N) i ul. Wolności (Nr 132014N) wraz z przebudową infrastruktury towarzyszącej w miejscowości Pozezdrze. Zamówienie jest przewidziane do finansowania ze środków budżetu Gminy Pozezdrze oraz środków w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 - 2011. ZAKRES ZAMÓWIENIA obejmuje: Zakres zamówienia obejmuje remont nawierzchni ul. Krótkiej (Nr 132016N) i ul. Wolności (Nr 132014N) wraz z przebudową gazociągu średniego ciśnienia, kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego, wraz obsługą geodezyjną inwestycji, wykonaniem geodezyjnego wznowienia granic i inwentaryzacji powykonawczej - zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ZAMÓWIENIA Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowo - kosztorysowa opracowana zgodnie z: z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego; rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego; rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. 1.W skład dokumentacji przebudowy gazociągu średniego ciśnienia (załącznik nr 4.1.) wchodzą: projekt przebudowy gazociągu średniego ciśnienia (załącznik nr 4.1.1.) specyfikacja techniczna (załącznik nr 4.1.2.) program funkcjonalno - użytkowy (załącznik nr 4.1.3.) kosztorys ofertowy (załącznik nr 4.1.4.) 2.W skład dokumentacji przebudowy kanalizacji deszczowej (załącznik nr 4.2.) wchodzą: projekt przebudowy kanalizacji deszczowej (załącznik nr 4.2.1.) specyfikacja techniczna (załącznik nr 4.2.2.) program funkcjonalno - użytkowy (załącznik nr 4.2.3.) kosztorys ofertowy (załącznik nr 4.2.4.) 3.W skład dokumentacji przebudowy oświetlenia ulicznego (załącznik nr 4.3.) wchodzą: projekt przebudowy oświetlenia ulicznego (załącznik nr 4.3.1.) specyfikacja techniczna (załącznik nr 4.3.2.) program funkcjonalno - użytkowy (załącznik nr 4.3.3.) kosztorys ofertowy (załącznik nr 4.3.4.) 4.W skład dokumentacji remontu ciągu komunikacyjnego ul. Krótkiej i Wolności (załącznik nr 4.4.) wchodzą: projekt wykonawczy - drogowy (załącznik nr 4.4.1.) specyfikacja techniczna (załącznik nr 4.4.2.) program funkcjonalno - użytkowy (załącznik nr 4.4.3.) projekt organizacji ruchu na czas robót (załącznik nr 4.4.4.) projekt stałej organizacji ruchu (załącznik nr 4.4.5.) kosztorys ofertowy (załącznik nr 4.4.6.) Zamawiający przekaże wybranemu Wykonawcy po 1 egz. dokumentacji wykonawczej. UWAGA: załączniki będące kosztorysami ofertowymi stanowią jedynie materiał wyjściowy i pomocniczy, którego celem jest ułatwienie przygotowania oferty na wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie ze Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 36.000,00 złotych. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. pieniądzu; 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3. gwarancjach bankowych; 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj.: Urząd Gminy w Pozezdrzu Bank Spółdzielczy w Węgorzewie O/Pozezdrze nr 11 9348 0000 0550 0101 2000 0310 Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć, jakiego przetargu wadium dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków (art. 36 ust. 1 pkt 5 Pzp). 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami wymienionymi w poniższej tabeli lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia. L.p. Wyszczególnienie (parametry) Minimalna liczba jednostek 1. Wytwórnia mas bitumicznych lub zawarta z producentem mas bitumicznych umowa na sprzedaż masy (do przedłożenia przed podpisaniem umowy na udzielenie niniejszego zamówienia publicznego), uwaga: wymaga się, aby odległość od miejsca realizacji inwestycji gwarantowała czas transportu masy spełniający wymagania SST 1 2 Układarka do mas bitumicznych szerokości minimum 3,5 m 1 3 Walec statyczny samojezdny 1 4 Walec wibracyjny samojezdny 1 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn. - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 2 mln złotych; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 1.5. dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tzn.: a) wykażą osoby lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób, które posiadają kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie (kierownik robót, kierownicy robót branżowych: w tym drogowej, sanitarnej, gazowej i energetycznej,), wraz z dokumentami dotyczącymi ich uprawnień a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W przypadku gdy Wykonawca przedłoży pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zobowiązany jest do wypełnienia wykazu osób zdolnych do wykonania zadania (wzór 2.4.) i przedłożyć kopie uprawnień. Wymagane jest, by w/w osoba była członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; 1.6. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - to w tym czasie zrealizowali (zakończył) minimum 2 zamówienia na remont, budowę lub przebudowę drogi o wartości brutto nie mniejszej niż 2,0 mln zł. Wykazane zamówienie zostanie uznane, jeśli będzie poparte dokumentem potwierdzającym, że zlecone roboty zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje);. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia (art. 23 Pzp), Wykonawcy muszą: a) ustanowić pełnomocnika (patrz punkt 17 (a - c) Rozdziału II Informacje ogólne), b) każdy z Wykonawców oddzielnie musi spełniać wymóg zawarty w ust. 1 pkt. 1.4. i udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, c) pozostałe wymogi zawarte w ust.1 za wyjątkiem wymogu zawartego w ust. 1 pkt 1.4. Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 1.7. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia swojej działalności na kwotę minimum 2 mln złotych. 3. Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej, wg zasady spełnia/nie spełnia. 5. Wykonawca z siedzibą lub miejscem zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VI pkt 1 , wymienione w załączniku nr 1 pkt 4 do siwz składa dokument lub dokumenty, w w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu udokumentowania spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w Rozdziale V, Wykonawcy wraz z ofertą przedłożą oświadczenia i dokumenty wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 2. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pozezdrze.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Pozezdrzu, ul. 1-go Maja 1a, 11- 610 Pozezdrze pokój nr 19.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2009 godzina 11:45, miejsce: Urząd Gminy w Pozezdrzu, ul. 1-go Maja 1a, 11- 610 Pozezdrze pokój nr 4 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.