eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławZagospodarowanie wnętrz podwórzowych w systemie projektuj - buduj, w ramach WBO 2015 (3 zadania). ZZK-WP/3400/46/16

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-15

Wrocław: Zagospodarowanie wnętrz podwórzowych w systemie projektuj - buduj, w ramach WBO 2015 (3 zadania). ZZK-WP/3400/46/16
Numer ogłoszenia: 41017 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobu Komunalnego , ul. Św. Elżbiety 3, 50-111 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7778400, faks 071 7777506.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zzk.wroc.pl; www.zzk.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie wnętrz podwórzowych w systemie projektuj - buduj, w ramach WBO 2015 (3 zadania). ZZK-WP/3400/46/16.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie podzielone jest na 3 zadania. Zakres prac obejmuje m. in.: wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji projektowej, w tym uzyskanie zgody Wydziału Architektury i Budownictwa UM we Wrocławiu (dalej: WAiB) na budowę oraz STWiORB. Przez uzyskanie zgody WAiB na budowę uważa się uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku sprzeciwu Urzędu w przypadku zgłoszenia wykonania robót budowlanych.; wykonanie robót budowlanych, a w tym m.in.*): prac przygotowawczych i rozbiórkowych, prac ziemnych i różnych nawierzchni, oświetlenia, wyposażenia wnętrza w elementy małej architektury (wg zapisów pfu) i znaki drogowe na słupkach; wykonanie prac w zakresie zieleni, a w tym m.in.*): wycinki i zabiegów pielęgnacyjnych w zakresie zieleni, nowych trawników i nasadzeń zieleni - z przygotowaniem podłoża pod nasadzenia, nasadzenia roślin ze ściółkowaniem (mulcz), wywóz ziemi, urobku i gruzu z utylizacją (*) w zależności od zadania (wskazania pfu)) na podstawie wykonanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej.; pełnienie nadzoru autorskiego.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat zamówienia uzupełniającego w wysokości nie większej niż 50% wartości przedmiotowego zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia realizowanego na terenach zewnętrznych zarządzanych przez Zamawiającego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.10.00.00-8, 45.23.32.00-1, 45.31.61.00-6, 71.32.00.00-7, 71.40.00.00-2, 77.31.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych), Zadanie nr 2 - 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych), Zadanie nr 3 - 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał: - co najmniej 1 robotę budowlaną w zakresie wykonania nawierzchni utwardzonych dróg i/lub chodników o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł, - co najmniej 1 robotę budowlaną w zakresie wykonania oświetlenia na terenach zewnętrznych o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł, Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania robót budowlanych w powyższych zakresach w ramach jednej umowy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 4 (czterema) osobami - w Zadaniu nr 1 i nr 3 / co najmniej 6 (sześcioma) osobami - w Zadaniu nr 2, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, w tym: - co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno - budowlanej, - co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych, - co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnej,(Zadanie nr 2) - co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, osoba ta pełnić będzie funkcję kierownika budowy, - co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; osoba ta pełnić będzie funkcję kierownika robót - co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; osoba ta pełnić będzie funkcję kierownika robót(Zadanie nr 2) lub inne uprawnienia umożliwiające kierowanie robotami budowlanymi w tej specjalności zgodne z aktualnym stanem prawnym.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zgodnie z zapisami wzoru umowy - załącznik do siwz

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.zzk.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: bezpłatnie: ze strony internetowej Zamawiającego; Odpłatnie: w Dziale Zamówień Publicznych i Umów ul. Grabiszyńska 257, pok. 106 w cenie 15 zł (po uprzednim złożeniu wniosku).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2016 godzina 10:00, miejsce: w Dziale Zamówień Publicznych i Umów ZZK, ul. Grabiszyńska 257 we Wrocławiu, pok. 13, parter lub Kancelarii Ogólnej ul. Św. Elżbiety 3; pocztą ZZK ul. Św. Elżbiety 3 50-111 Wrocław.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin wykonania zamówienia: do 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, w tym: Zadanie nr 1 1) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji projektowej i zgody WAiB na budowę - do 105 dni od dnia zawarcia umowy, 2) wykonanie robót budowlanych i pełnienie nadzoru autorskiego- do 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy Zadanie nr 2 1) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji projektowej i zgody WAiB na budowę - do 105 dni od dnia zawarcia umowy, 2) wykonanie robót budowlanych i pełnienie nadzoru autorskiego, prace w zakresie zieleni - do 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy Zadanie nr 3 1) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji projektowej i zgody WAiB na budowę - do 75 dni od dnia zawarcia umowy, 2) wykonanie robót budowlanych i pełnienie nadzoru autorskiego, prace w zakresie zieleni - do 5 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie ulic: Pionierska, E. Romera, al. Gen. J. Hallera nr 160-176 i Odkrywców nr 1-3 we Wrocławiu (obręb: Grabiszyn, AM-29, nr działki 157/18), Projekt WBO nr 77.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje m. in.: wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji projektowej, w tym uzyskanie zgody Wydziału Architektury i Budownictwa UM we Wrocławiu (dalej: WAiB) na budowę oraz STWiORB. Przez uzyskanie zgody WAiB na budowę uważa się uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku sprzeciwu Urzędu w przypadku zgłoszenia wykonania robót budowlanych.; wykonanie robót budowlanych, a w tym m.in.*):prac przygotowawczych i rozbiórkowych, prac ziemnych i różnych nawierzchni, oświetlenia, wyposażenia wnętrza w elementy małej architektury (wg zapisów pfu) i znaki drogowe na słupkach; na podstawie wykonanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej. 4) pełnienie nadzoru autorskiego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.10.00.00-8, 45.23.32.00-1, 45.31.61.00-6, 71.32.00.00-7, 71.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie ulic: S. Żeromskiego, Wygodna i Nowowiejska 13-19 we Wrocławiu (obręb: Plac Grunwaldzki, AM-13, nr działki 47, 56, 57, 58, 59), Projekt WBO nr 519.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje m. in.: wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji projektowej, w tym uzyskanie zgody Wydziału Architektury i Budownictwa UM we Wrocławiu (dalej: WAiB) na budowę oraz STWiORB. Przez uzyskanie zgody WAiB na budowę uważa się uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku sprzeciwu Urzędu w przypadku zgłoszenia wykonania robót budowlanych.; wykonanie robót budowlanych, a w tym m.in.: prac przygotowawczych i rozbiórkowych, prac ziemnych i różnych nawierzchni, oświetlenia, wyposażenia wnętrza w elementy małej architektury (wg zapisów pfu) i znaki drogowe na słupkach; wykonanie prac w zakresie zieleni, a w tym m.in.: wycinki i zabiegów pielęgnacyjnych w zakresie zieleni, nowych trawników i nasadzeń zieleni - z przygotowaniem podłoża pod nasadzenia, nasadzenia roślin ze ściółkowaniem (mulcz), wywóz ziemi, urobku i gruzu z utylizacją (wskazania pfu) na podstawie wykonanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej; pełnienie nadzoru autorskiego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.10.00.00-8, 45.23.32.00-1, 45.31.61.00-6, 71.32.00.00-7, 71.40.00.00-2, 77.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie ulic: Lotnicza, Górnicza 1-7, Szklarska i Hutnicza we Wrocławiu (obręb: Pilczyce, AM-16, nr działki 80/7), Projekt WBO nr 719.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje m. in.: wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji projektowej, w tym uzyskanie zgody Wydziału Architektury i Budownictwa UM we Wrocławiu (dalej: WAiB) na budowę oraz STWiORB. Przez uzyskanie zgody WAiB na budowę uważa się uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku sprzeciwu Urzędu w przypadku zgłoszenia wykonania robót budowlanych; wykonanie robót budowlanych, a w tym m.in.: prac przygotowawczych i rozbiórkowych, prac ziemnych i różnych nawierzchni, oświetlenia, wyposażenia wnętrza w elementy małej architektury (wg zapisów pfu) i znaki drogowe na słupkach; wykonanie prac w zakresie zieleni, a w tym m.in.: wycinki i zabiegów pielęgnacyjnych w zakresie zieleni, nowych trawników i nasadzeń zieleni - z przygotowaniem podłoża pod nasadzenia, nasadzenia roślin ze ściółkowaniem (mulcz), wywóz ziemi, urobku i gruzu z utylizacją (wskazania pfu) na podstawie wykonanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej; pełnienie nadzoru autorskiego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.10.00.00-8, 45.23.32.00-1, 45.31.61.00-6, 71.32.00.00-7, 71.40.00.00-2, 77.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.