Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-27
Warszawa: usługi serwisowe mammografu
Numer ogłoszenia: 410270 - 2009; data zamieszczenia: 27.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Otwartego Warszawa - Ursynów , ul. Zamiany 13, 02-786 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 641-74-44, faks 022 641-52-14.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi serwisowe mammografu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa serwisowa mammografu firmy GE model Diamond. W skład usługi wchodzą min.: - naprawa powstałego uszkodzenia ramienia c -zgodnie z ekspertyzą należy wymienić podzespół o numerze katalogowym nr 81209 -IMG -, - przeglądy raz do roku dopuszczające aparat do użytkowania, zgodnie z zaleceniami producenta i aktualnie obowiązującymi przepisami technicznymi, - testy specjalistyczne raz do roku i sporządzenie protokołów jeden raz 1 w roku -zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 25 sierpnia 2005 r. Dziennik Ustaw RP Nr 194 poz. 1625- - wszelkie naprawy wykonywane będą na koszt Wykonawcy podczas trwania umowy bez względu na ilość uszkodzeń danego podzespołu, z wyłączeniem lampy głównej, - lampa rentgenowska -główna- wymieniona zostanie tylko raz i nastąpi to na skutek jej awarii podczas trwania umowy, bądź na koniec okresu obowiązywania umowy nawet jeśli lampa będzie nadal sprawna, - Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany uszkodzonych części - podzespołów na fabrycznie nowe, oryginalne tzn wyprodukowane przez producenta aparatu - wszelkie koszty związane dojazdem, wykonaniem napraw, wymianą części, testami, przeglądami pokrywa Wykonawca w ramach miesięcznego abonamentu, - umowa zawarta na okres 3 lat - przystąpienie do prac serwisowych musi nastąpić maksymalnie w ciągu 48h.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego 50.42.12.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności -autoryzacje producenta b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; B. zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego organu ZUS lub KRUS, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków; C. pełnomocnictwo do reprezentowania i podpisywania przez osobę upoważnioną wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, o ile nie wynika to z innego złożonego dokumentu; D. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 Ustawy PZP zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ. E. Oświadczenie, zawierające informacje związane z posiadaną przez Wykonawcę autoryzacją producenta mammografu, będącego przedmiotem zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozursynow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 02-786 Warszawa, ul. Zamiany 13 pokój 20.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2009 godzina 08:30, miejsce: 02-786 Warszawa, ul. Zamiany 13 pokój 1 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przeglądów technicznych sprzętu medycznego.
- Usługa wykonania przeglądów technicznych sprzętu medycznego dla SPZOZ Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy - Zdroju przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, a także materiałów, odczynników i testów laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów
- Świadczenie usług serwisowych i napraw urządzeń i oprogramowania firmy GETINGE użytkowanych w Sterylizatorni Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
- USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH SYSTEMU UZDATNIANIA WODY PURELAB OPTION R7 WRAZ Z WYMIANĄ CZĘŚCI ZAMIENNYCH
- Obsługa serwisowa ultrasonografów
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.