eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KruszynaAdaptacja na cele kulturalno - społeczne pomieszczeń w remizach strażackich w Jackowie i Łęgu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-04

Kruszyna: Adaptacja na cele kulturalno - społeczne pomieszczeń w remizach strażackich w Jackowie i Łęgu
Numer ogłoszenia: 41027 - 2011; data zamieszczenia: 04.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kruszyna , ul. Kmicica 5, 42-282 Kruszyna, woj. śląskie, tel. 034 3202003, faks 034 3202054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kruszyna.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja na cele kulturalno - społeczne pomieszczeń w remizach strażackich w Jackowie i Łęgu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie remontu pomieszczeń w istniejących remizach z adaptacją do funkcji kulturalno - społecznych tj. przystosowanie ich do celów świetlicowych umożliwiających organizowanie imprez kulturalnych, spotkań środowiskowych i zebrań. W ramach zadania przewiduje się do wykonania: - Modernizację pomieszczeń strażnicy OSP Jacków; - Remont strażnicy OSP w Łęgu. Zakres robót w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. w budynku strażnicy OSP Jacków: - demontaż istniejącej stolarki okiennej drewnianej - 1 szt.; - dostawę i osadzenie nowej stolarki okiennej z PCW (jedna sztuka) - 1,4 m2; - obsadzenie parapetów komorowych wewnętrznych do 1,5 m - 4 szt.; - wykonanie zewnętrznych parapetów z blachy ocynkowanej malowanej proszkowo - 0,4 m2; - demontaż sceny o konstrukcji drewnianej (8,1 x 3,0 m, wysokość 0,7 m) - 1 kpl.; - montaż nowej sceny (3,0 x 4,0 m, wysokość 0,7 m) wraz ze schodami - 1 kpl.; - wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzkę z zaprawy cementowej grubości 5 cm - 12,0 m2; - wykonanie posadzki z płytek na zaprawie klejowej - 13,2 m2; - przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi w tym zeskrobanie i zmycie starej farby oraz szpachlowanie nierówności - 190,0 m2; - wykonanie gładzi gipsowej jednowarstwowej - 190,0 m2; - dwukrotne malowanie ścian farbami emulsyjnymi po wcześniejszym zagruntowaniu - 115,0 m2; - tynk mozaikowy (lamperia) grubość 1,5 mm, wykonany na wysokość 1,5 m - 75,0 m2; - izolację z wełny mineralnej grub. 10 cm - 138,5 m2; - okładzinę typu SIDING z elementów winylowych szer. 10 cm - 138,5 m2; - wywiezienie gruzu i odpadów pozostałych po prowadzonych robotach. 2. w budynku remizy OSP Łęg: - demontaż sceny o konstrukcji drewnianej - 1 kpl.; - demontaż boazerii - 53,85 m2: - wykonanie kratek wentylacyjnych - 1 szt.; - rozebranie podłogi drewnianej - 84,83 m2; - utylizacja piasku grub. 10 cm - 8,483 m3; - wykonanie izolacji przeciwdźwiękowej z płyt styropianowych grub. 5,0 cm oraz izolacji przeciwwilgociowej z folii polietylenowej - 84,83 m2; - podkłady betonowe grub. 6,0 cm zbrojone siatką stalową - 5,09 m3; - wykonanie posadzki z płytek na zaprawie klejowej po uprzednim zagruntowaniu - 88,13 m2; - montaż nowej sceny drewnianej (12 m2) - 1 kpl.; - demontaż podsufitki z płyt pilśniowych grub. 5,0 mm - 90,0 m2; - izolację z wełny mineralnej grub. 2 x 10 cm - 90,0 m2; - okładzinę typu SIDING z elementów winylowych - 90,0 m2; - demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej (sześć sztuk) - 17,5 m2; - dostawę i osadzenie drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych (180 x 210 cm) - 6,804 m2; - dostawę i osadzenie nowej stolarki okiennej z PCW (pięć sztuk) - 13,5 m2; - obsadzenie parapetów komorowych wewnętrznych z PCV długości 1,5 m - 5 szt.; - wykonanie zewnętrznych parapetów z blachy ocynkowanej powlekanej (pięć sztuk) - 2,4 m2; - wywiezienie gruzu i odpadów pozostałych po prowadzonych robotach. Szczegółowy zakres zawierają: 1. przedmiary robót stanowiące Załącznik nr 5, 6 do SIWZ, 2. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót stanowiące Załącznik nr 7, 8 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Wielkość zamówienia do 50 % wartości zamówienia podstawowego, obejmującego roboty ogólnobudowlane w tym: posadzki z płytek, izolację z płyt styropianowych oraz wełny mineralnej, izolację przeciwwilgociową z folii polietylenowej, okładzinę typu SIDING z elementów winylowych, wylewki betonowe a także malowanie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednego zamówienia, polegającego na budowie, przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku - na podstawie załączonego do oferty załącznika nr 4 SIWZ opisanego w pkt VIII. 1.b) SIWZ wraz z dokumentem potwierdzającym należycie wykonane zamówienie oraz złożonego oświadczenia wykonawcy opisanego w pkt VIII. 1.a) SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy opisanego w pkt VIII. 1.a) SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy opisanego w pkt VIII. 1.a) SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy opisanego w pkt VIII. 1.a) SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz oferty - wzór załącznik nr 1. b) szczegółowy kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót, będących załącznikiem nr 5, 6 do SIWZ. c) zamawiający żąda, aby wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, o którym mowa wyżej, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. d) dowód wpłaty wadium, lub jego kopia zgodnie z pkt. XI specyfikacji istotnych warunków zamówienia. e) Wykaz robót (części zamówienia) których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Wskazanie niniejsze nastąpi w formularzu oferty zgodnie z pkt. XXII SIWZ. f) pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie o którym mowa w uwadze nr 4 SIWZ. g) wykaz materiałów i urządzeń - w przypadku zastosowania przez wykonawcę materiałów i urządzeń innych niż te zaproponowane przez zamawiającego - wraz z dokumentami uwiarygodniającymi te materiały i urządzenia, iż posiadają parametry nie gorsze.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Terminy wykonania zamówienia ulegną przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez zamawiającego; b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne),mającego bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót; c) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; d) wystąpienia robót dodatkowych, o których mowa w § 5 ust. 3 umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kruszyna.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kruszynie, ul. Kmicica 5, 42-282 Kruszyna, pokój nr 15. SIWZ jest wydawana bezpłatnie przy czym w przypadku wysłania przesyłką pocztową, Wykonawca ponosi koszty przesyłki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Kruszynie, ul. Kmicica 5, 42-282 Kruszyna, pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.