eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › sprzątanie obiektów Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-10

POZYCJA 41039

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Katowice: sprzątanie obiektów Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki, do kontaktów: Mariusz Partyka, ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 7351547, 7351637, fax 032 7351636, e-mail: inwestycje@nfz-katowice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.nfz-katowice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego; Inne:ubezpieczenie zdrowotne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzątanie obiektów Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 14. Główne miejsce świadczenia usług: Katowice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług sprzątania obiektów i pomieszczeń Zamawiającego. Sprzątanie ma odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 17.00 do 7.00, w Katowicach przy ul. Kosutha 13 i ul. Jankego 15A, w Delegaturze w Rybniku, w Delegaturze w Bielsku-Białej, w Delegaturze w Gliwicach, w Delegaturze w Częstochowie, w Delegaturze w Dąbrowie Górniczej. Wyjątki od tej zasady opisano w SIWZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur Oryginalny kod CPV: 74.72.20.00 - Usługi czyszczenia okien Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Sprzątanie obiektów ŚOW NFZ w Katowicach przy ul. Kossutha 13, przy ul. Jankego 15a oraz w Bielsku Białej przy ul. Widok 5, Częstochowie przy ul. Sobieskiego 9, Dąbrowie Górniczej przy ul. Dąbrowskiego 9a, Gliwicach przy ul. Górnych Wałów 9, Rybniku przy ul. 3 Maja 29. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 5 w związku z art. 45 ust. 1 i 4 pzp Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: PAKIET I - 9.000 zł, PAKIET II - 2.400 zł.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm). - Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej: BGK o/Katowice Nr 97 11301091 0003 9003 7420 0002 - W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca obowiązany jest złożyć dokument - wadium w kasie ŚOW NFZ w Katowicach, ul. Kossutha 13, IV p., pokój nr 410. Treść takiego dokumentu nie może warunkować wypłacenia kwoty wadium Zamawiającemu od badania zasadności żądania wypłaty przez wystawcę dokumentu. Treść dokumentu musi być zgodna z art. 46 ust. 5 pzp. Dokument swoją ważnością musi obejmować okres odpowiadający terminowi związania ofertą (30 dni). Bieg tego terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert (art. 85 ust. 5 pzp). Pierwszym dniem związania ofertą będzie zatem dzień, w którym upływa termin składania ofert.Wykonawca wnosi wadium na oferowany pakiet przed upływem terminu składania ofert (art. 45 ust. 3 pzp).W przypadku wnoszenia wadium przez wykonawców występujących wspólnie, w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, w treści gwarancji musi znaleźć się zapis, iż gwarancja zabezpiecza złożenie oferty przez wszystkich wykonawców działających wspólnie. Przez wniesienie wadium rozumie się złożenie dokumentu w kasie ŚOW NFZ, bądź wpływ środków pieniężnych na podany wyżej rachunek bankowy, przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt XI.1 SIWZ. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 pzp. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp oraz spełniają warunki z art. 22 ust. 1 pzp. Spełnienie warunków będzie oceniane na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wymienionych w SIWZ i złożonych oświadczeń, zgodnie z zasadami przyjętymi w SIWZ. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp, winien przedstawić dokumenty wymienione w pkt 1-5 SIWZ. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, winien przedstawić dokumenty wymienione w pkt 6 - 8 SIWZ. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, winien przedstawić dokument wymieniony w pkt 9. Szczegółowe warunki podmiotowe: - przeciętna liczba zatrudnionych pracowników oraz liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na poziomie: PAKIET I minimum 10 pracowników, PAKIET II minimum 5 pracowników; liczebność personelu kierowniczego na poziomie: PAKIET I minimum 1 pracownik, PAKIET II minimum 1 pracownik, - wykonanie minimum trzech (3) zamówień - usług zbliżonych popartych dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usługi, - posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej usługi sprzątania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie ze SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, a wymagane przez zamawiającego: A. OŚWIADCZENIA:Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pzp. B. DOKUMENTY:Wykonawcy powinni dołączyć do oferty niżej wymienione dokumenty. Dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 71, poz. 645), mogą być załączone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeżeli Wykonawca jest podmiotem zbiorowym). Przez podmiot zbiorowy, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy rozumieć osobę prawną oraz jednostkę organizacyjną nie mającą osobowości prawnej, z wyłączeniem Skarbu Państwa, jednostek samorządu terytorialnego i ich związków oraz organów państwowych i samorządu terytorialnego (art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary /Dz.U. Nr 197, poz. 1661 ze zm.). Podmiotem zbiorowym jest również spółka handlowa z udziałem Skarbu Państwa, jednostki samorządu terytorialnego lub związek takich jednostek, spółka kapitałowa w organizacji, podmiot w stanie likwidacji oraz przedsiębiorca nie będący osobą fizyczną, a także zagraniczna jednostka organizacyjna (art. 2 ust. 2 cyt. ustawy). - Aktualne zaświadczenia: 4. właściwego naczelnika urzędu skarbowego,wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (formularz nr 3 osobny dla pakietu I i pakietu II). Minimalna przeciętna liczba zatrudnionych dla PAKIETU I - 10 pracowników, dla PAKIETU II - 5 pracowników; liczebność personelu kierowniczego: zarówno dla PAKIETU I, jak i PAKIETU II minimum 1 pracownik na stanowisku kierowniczym. 7. Wykaz usług zbliżonych (formularz nr 4 osobny dla pakietu I i pakietu II) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (ukazania się ogłoszenia na stronie internetowej Zamawiającego), a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich średniej miesięcznej wartości brutto w złotych, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. W formularzu nr 4 uwzględniono podział na PAKIETY. Przez usługi zbliżone w danym pakiecie należy rozumieć usługi sprzątania biur lub budynków, których średnia miesięczna wartość brutto wynosi minimum: - w pakiecie I - 7.600 zł brutto/m-c; - w pakiecie II - 6.000 zł brutto/m-c. Wykonawca obowiązany jest wykazać minimum 3 takie zrealizowane zamówienia (usługi zbliżone). Zamówienia wykazane przez wykonawcę w formularzu nr 4 muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający będzie brał pod uwagę jedynie usługi zbliżone potwierdzone dokumentami. Dokumenty należy załączyć do oferty. Wykonawca winien przedstawić usługi zrealizowane przez Wykonawcę, tj. zakończone lub usługi wykonywane, tj. usługi świadczone na podstawie umowy, która nadal obowiązuje. Pod pojęciem wykonywana usługa odpowiadająca swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia w oferowanym pakiecie należy rozumieć usługę, będącą w trakcie realizacji (usługę aktualnie świadczoną), której pewna część o wartości co najmniej 7.600 zł brutto w przypadku składania oferty na pakiet I i minimum 6.000 zł brutto w przypadku składania oferty na pakiet II, została już zrealizowana przez Wykonawcę (lub przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). 8. Dokumenty potwierdzające, że usługi wykazane w formularzu nr 4 zostały wykonane należycie. 9. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przynajmniej jeden z nich) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej usługi sprzątania. Dokument taki winien być aktualny na dzień składania ofert. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w danym pakiecie, będzie zobligowany do posiadania ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej usługi sprzątania, z wyodrębnionym osobnym podlimitem na rzecz ŚOW NFZ. Dokument ubezpieczenia z podlimitem wykonawca przedłoży zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisywania umowy na dany pakiet. Na etapie składania ofert wykonawca jest jedynie zobowiązany do złożenia oświadczenia (formularz oferty) zobowiązującego wykonawcę do przedłożenia takiego dokumentu. Dokument ubezpieczenia OC z podlimitem musi być aktualny (tj. ważny) przez pełny okres trwania przyszłej umowy pod rygorem jej natychmiastowego rozwiązania przez zamawiającego. Wysokość podlimitów określa się jako 150.000 zł dla PAKIETU I i 100.000 zł dla PAKIETU II. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wystarczy, że jeden z nich zawrze umowę ubezpieczenia OC na podanych warunkach. Do oferty składanej przez wykonawców występujących wspólnie (wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) dokumenty wymienione pod pozycją 1, 2, 3, 4, 5 należy załączyć w odniesieniu do każdego z wykonawców odrębnie. Warunek potwierdzany dokumentami z poz. 6, 7 i 8 może być spełniony łącznie (w sumie) przez takich wykonawców. Odnośnie dokumentu z poz. 9 patrz uwagi powyżej. Wykonawcy występujący wspólnie muszą załączyć do oferty pełnomocnictwo. Zgodnie z art. 23 ust. 2 wykonawcy występujący wspólnie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument pełnomocnictwa winien odpowiadać zasadom określonym w pkt X. B SIWZ dla pełnomocnictw.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 100 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-katowice.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.08.2006, godzina 11:30, Katowice, ul. Kossutha 13, pokój 424, IV piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 03.08.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Sprzątanie obiektów ŚOW NFZ - Pakiet I. 1) Krótki opis: PAKIET I: sprzątanie obiektów ŚOW NFZ w Katowicach przy ul. Kossutha 13 i ul. gen. Jankego 15a. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.73.10.00, 74.75.00.00, 74.72.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Obejmuje sprzątanie dwóch obiektów ŚOW NFZ na terenie Katowic. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 28.09.2006; Zakończenie: 28.09.2007 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 100 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Sprzątanie obiektów ŚOW NFZ - Pakiet II. 1) Krótki opis: PAKIET II: sprzątanie obiektów ŚOW NFZ w delegaturach ŚOW NFZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.73.10.00, 74.75.00.00, 74.72.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Obejmuje sprzątanie obiektów ŚOW NFZ w Bielsku Białej przy ul. Widok 5, Częstochowie przy ul. Sobieskiego 9, Dąbrowie Górniczej przy ul. Dąbrowskiego 9a, Gliwicach przy ul. Górnych Wałów 9, Rybniku przy ul. 3 Maja 29. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 12.10.2006; Zakończenie: 12.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 100 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.