To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-10
Ogłoszenie nr 41079 - 2017 z dnia 2017-03-10 r.
Elbląg: na usługi doradcze oraz projektowania inżynierskiego dla inkubowanej spółki FLOAT
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProgram Operacyjny Rozwój Polski Wschodniej
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 21157 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Podmiot, któremu Zamawiający powierzył przygotowanie i przeprowadzenie postępowania na podstawie art. 15 ust. 2 ustawy: Pomorska Grupa Doradcza ul. Zbożowa 7/46, 81-020 Gdynia Adres poczty elektronicznej: przetargi@kamilzbroja.eu Numer telefonu: 500 205 198; Numer faksu: 58 620 80 57
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Elbląski Park Technologiczny, krajowy numer identyfikacyjny
28059440700000, ul.
ul. Stanisława Sulimy
1,
82300
Elbląg, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
55 239 34 67, faks
55 237 47 61, e-mail
biuro@ept.umelblag.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.ept.umelblag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
na usługi doradcze oraz projektowania inżynierskiego dla inkubowanej spółki FLOAT
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):EPT.271.7.2017.AO/1.1.1.POPW
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług doradczych na rzecz inkubowanej Spółki Float (startup) Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 42.000,00 PLN brutto Zakup usługi designer-projektant 1. Warsztat - Indywidualne spotkanie wykonawcy ze startupem, poznania zakresu doradztwa oraz przygotowania wytycznych do pracy. Celem indywidualnych warsztatów będzie przekazanie przez inkubowaną spółkę wszelkich informacji do opracowania przez Wykonawcę niżej wymienionych indywidualnych usług. Spotkanie obejmuje 6 godzin i odbyć się ma w Elblągu/Elbląskim Parku Technologicznym. 2. Wykonanie usługi projektowej obejmujące: . doprecyzowanie projektu ogólnego - efektem będzie model w programie sketch-up i rysunek 2D - Plan Ogólny . projekt koncepcyjno-designerski wnętrza - model w programie sketch-up, wizualizacje robocze, rysunek rzutu wnętrza, wstępny-ideowy projekt elementów ruchomych wyposażenia wnętrza (model 3D + rysunki robocze w cad) . stworzenie technicznego modelu całej jednostki 3D w programie RhinoCeros . badania pływalności (analiza mas, wyporność kadłuba) - efektem ma być plik z obliczeniami w excelu i propozycja kształtu kadłuba w programie RhinoCeros . badania stateczności pod kątem kryteriów wymaganych przy certyfikacji . obliczenia wytrzymałościowe parametryczne (wskaźnikowe - wg norm) i w wąskim zakresie analityczne (realne - do zaproponowania konstrukcji poddanej próbom niszczącym), efektem ma być raport z obliczeń oraz określenie gramatury poszycia, plan laminowania poszycia, dobranie konstrukcji- usztywnień, kalkulacja masy . analiza oporowo - napędowa . projekt techniczny + dokumentacja techniczna rejestracyjna konstrukcji (Rysunki konstrukcji kadłuba i nadwodzia, odpowiednie rzuty, przekroje i szczegóły) + dokumentacja techniczna rejestracyjna wyposażenia i instalacji w niezbędnym zakresie, który zawiera: opis techniczny plan ogólny rysunek linii teoretycznych analiza stateczności analiza niezatapialności rysunek usztywnień plan laminowania rysunek fundamentu silnika napędowego plan otworów w pokładzie plan urządzenia sterowego plan otworów w poszyciu plan wentylacji plan instalacji gazu ciekłego plan siłowni schematy instalacji zęzowej, paliwowej, wody chłodzącej, spalinowej rysunek zbiorników paliwowych schemat instalacji elektrycznej, bilans energetyczny, dobór akumulatorów. 3. Proces Certyfikacji. . przygotowanie dokumentacji do procesu certyfikacji w Polskim Rejestrze Statków 4. Perspektywa pól innowacyjności, stworzenie projektu koncepcyjny nowatorskiego napędu i joystickowego sterowania z automatycznym parkowaniem - jako doprecyzowanie pól innowacyjności, określenie perspektywy, kierunku, opis techniczny. plan ogólny. W ramach wykonania usługi, Wykonawca będzie współpracował z osobami wskazanymi przez spółkę. W ramach wykonania usługi, Wykonawca będzie dostępny telefonicznie i mailowo, przez co najmniej przez 3 (trzy) godziny dziennie w dni robocze. 1. Przeprowadzenie warsztatu i przygotowanie wytycznych - miejsce: Elbląg/Elbląski Park Technologiczny. 2. Opracowanie ww. strategii - 30 dni od otrzymania przez Wykonawcę informacji dot. produktu i Spółki tj. od warsztatu. 2. Komunikacja odbywać się będzie w języku polskim i/lub angielskim. 3. Wykonawca przekaże wyłączne autorskie prawa majątkowe do utworów powstałych w czasie realizacji Zamówienia inkubowanej spółce. 4. Wykonawca zapewni bezpieczeństwo przed nieuprawnionym dostępem do gromadzonych i przechowywanych danych, w związku z wykonywaniem niniejszej umowy. 5. Zatwierdzenie realizacji Zamówienia potwierdzone jest protokołem odbioru podpisanym obustronnie przez Wykonawcę i inkubowaną spółkę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71320000-7
Dodatkowe kody CPV:
71311000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 42000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Dostawa materiałów malarskich w 2025 r.
- Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych do Domu Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka'' w Elblągu w 2025 r.
- Dostawa produktów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka'' w Elblągu w 2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka'' w Elblągu w 2025 r.
- Dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów do Domu Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka'' w Elblągu w 2025 r.
- DOSTAWĘ OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO I KOKSU PRZEMYSŁOWO - OPAŁOWEGO W I PÓŁROCZU 2025 ROKU
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.