eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowicedostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń medycznych oraz drobny sprzęt medyczny niejałowy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-09

Katowice: dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń medycznych oraz drobny sprzęt medyczny niejałowy
Numer ogłoszenia: 410800 - 2013; data zamieszczenia: 09.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 6 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka im. Jana Pawła II , ul. Medyków 16, 40-752 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 207 15 32, faks (032) 2071546, 252 6303.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gczd.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń medycznych oraz drobny sprzęt medyczny niejałowy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 Materiały do respiratora Hamilton Galileo i Hamilton G 5 Pakiet nr 2 Materiały eksploatacyjne do nawilżaczy Fisher & Paykel MR730 i MR850 AEU Pakiet nr 3 Akcesoria do diatermii chirurgicznej ICC 300 ERBE Pakiet nr 4 Materiały eksploatacyjne do aparatów do znieczulenia ogólnego: Sulla, Cato, Primus (Drager) Pakiet nr 5 Materiały eksploatacyjne do kolumn anestetycznych ERBE Pakiet nr 6 Materiały eksploatacyjne do kardiomonitorów Spacelabs Medical 90 385 Pakiet nr 7 Materiały eksploatacyjne do kardiomonitora transportowego Sapacelabs Medical - Scout Pakiet nr 8 Zasilacz do pompy perystaltycznej Pakiet nr 9 Akumulatory do urządzeń medycznych Pakiet nr 10 Żarówki specjalistyczne Pakiet nr 11 Materiały eksploatacyjne i akcesoria do aparatury i urządzeń firmy Olympus Pakiet nr 12 Drobny sprzęt medyczny -tace na leki Pakiet nr 13 Pojemniki na szczątki pooperacyjne i przenoszenie do sterylizacji brudnych endoskopów Pakiet nr 14 Pojemniki na zużyty sprzęt medyczny Pakiet nr 15 Okulary ochronne bhp Pakiet nr 16 Testy pomiaru krzepnięcia krwi ACT, APPT i PT Pakiet nr 17 Materacyki i pokrowce na materace do łóżek szpitalnych Pakiet nr 18 Termometry do lodówek i zamrażarek, termometry/higrometry Pakiet nr 19 Wagi kuchenne z przeznaczeniem do ważenia pampersów na OIT i PN Pakiet nr 20 Materiały eksploatacyjne do łóżek szpitalnych typu Linet Pakiet nr 21 Materiały eksploatacyjne do inhalatorów Pakiet nr 22 Paski lakmusowe Pakiet nr 23 Plecak ratunkowy Pakiet nr 24 Okularki do fototerapii dla noworodków i wcześniaków Pakiet nr 25 Maty rehabilitacyjne typu Thera-Band Pakiet nr 26 Materiały eksplatacyjne do respiratorów - płucko testowe Pakiet nr 27 Materiały eksploatayjne do laparoskopu firmy ENDO PRO / Ackermann Pakiet nr 28 Drobny sprzęt jednorazowy: fartuchy foliowe,flizelinowe,przescieradła flizelinowe i pokrycia do kozetki Pakiet nr 29 Materiały eksploatacyjne do ureterorenocystoskopu WOLF Pakiet nr 30 Materiały eksploatacyjne do endoskopu firmy Kari Storz kompatybilne z torem wizyjnym firmy Medim Pakiet nr 31 Materiały eksploatacyjne do przystawki argonowej do koagulacji plazmą APC, do diatermii chirurgicznej ICC 300 firmy ERBE Pakiet nr 32 Materiały eksploatacyjne do oprzyrządowania sprzętu laparoskopowego firmy STRYKER Pakiet nr 33 Materiały eksploatacyjne do regulowanych opasek zaciskowych ESMARCH Pakiet nr 34 Materiały eksploatacyjne stołu operacyjnego i łózka zabiegowego Typ STABILUS firmy FAMED Pakiet nr 35 Materiały eksploatacyjne do laparoskopu - klipsownica na klipsy tytanowe Pakiet nr 36 Drobny sprzęt medyczny niejałowy do stosowania na brudnej stronie centralnej sterylizatorni szpitalnej.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 36.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunek dotyczący: - posiadania uprawnień do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunek dotyczący: - posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunek dotyczący: - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunek dotyczący: - dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunek dotyczący: -sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a/ oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada wszystkie wymagane dokumenty przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych /Dz. U z 2010 r Nr 107 poz. 679 dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu i używania w zakładach opieki zdrowotnej zgodnie z ustawą i, że dokumenty będą udostępniane na każde wezwanie Zamawiającego,b/ Wypełnione, podpisane i opieczętowane (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy Parametry techniczne oferowanego sprzętu medycznego c/ katalogi lub dokumenty producenta potwierdzające wymagane parametry dla każdej pozycji w pakiecie - dostarczone katalogi lub dokumenty producenta powinny być opisane, jakiego dotyczą Pakietu i pozycji w pakiecie d/próbki

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia: 1). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2). Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w pkt. 1). 3). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia: a) wymóg posiadania uprawnień określonych w art. 22 ust 1 powinien spełniać ten Wykonawca, który będzie wykonywać część zamówienia objętego obowiązkiem posiadania uprawnień b) każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie musi oddzielnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 ustawy Pzp (składając dokumenty i oświadczenia określone przez Zamawiającego w części III.4.2

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w trakcie jej trwania, w następujących przypadkach: a.obniżenia ceny jednostkowej przez Wykonawcę, b.zmiany urzędowej stawki podatku VAT,w przypadku zmiany stawki VAT zmianie ulega wartość brutto umowy, wartość netto pozostaje bez zmian; c.zmiany numeru katalogowego producenta, d.zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy pełnej ilości dostarczanego przedmiotu umowy - przy zachowaniu dotychczasowej ceny, e.zmiany producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofał dany towar z produkcji - przy cenie nie większej niż w umowie lub jeżeli Wykonawca nie może zaoferować w takim przypadku towar innego producenta w cenie nie wyższej niż w umowie, rozwiązanie jej w zakresie dotyczącym tego towaru za porozumieniem stron, bez konieczności ponoszenia kary przez żadną ze stron umowy, f.przedłużenia terminu płatności, g.zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich władz państwowych. h.W zakresie danych identyfikacyjnych strony umowy takich jak np. firma, adres osoby upoważnione do kontaktów/odbioru lub inne zapisy dotyczące wskazania stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gczd.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego pok. 64,65. Warunki płatności: przelew, gotówka lub za zaliczeniem pocztowym. Cena Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w wersji papierowej 10 zł....

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Kancelaria pok. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Materiały do respiratora Hamilton Galileo i Hamilton G5 firmy Hamilton Medical.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Czujniki przepływu dla dzieci i dorosłych, jednokrotnego użytku (tj. użyty do jednego pacjenta) odpowiedni do systemu oddechowego o średnicy rur 15mm/22mm, posiadajacy dwa przewody rurkowe (niebieski i bezbarwny),odchodzące od czujnika o długości min.180cm, czujnik kompatybilny z respiratorami Hamilton G5 i Galilego firmy Hamilton Medical szt 500 2 Czujniki przepływu dla niemowląt jednokrotnego użytku (tj. użyty do jednego pacjenta) odpowiedni do systemu oddechowego o średnicy rur 15mm/22mm, posiadajacy dwa przewody rurkowe (niebieski i bezbarwny),odchodzące od czujnika o długości min.180cm, czujnik kompatybilny z respiratorami Hamilton G5 i Galilego firmy Hamilton Medical szt 100 3 Czujniki tlenu szt 16.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Materiały eksploatacyjne do nawilżaczy Fisher & Paykel MR730 i MR850 AEU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Grzałka do rur wielorazowych noworodkowych długości min. 1m szt 12 2 Czujnik temperatury kompatybilny z nawilżaczem F&P MR730 szt 5 3 Czujnik temperatury kompatybilny z nawilżaczem F&P MR850 AE szt 8 4 Adapter łączący grzałki wielorazowe Z nawilżaczem F&P MR 730 szt 8 5 Adapter łączący grzałkę wielorazową Z nawilżaczem F&P MR 850 szt 8 6 Adapter łączący grzałkę jednorazową (typ koniczynka) z nawilżaczem F&P MR 850 AEU szt 10 7 Adapter łączący grzałkę jednorazową (typ kostka) z nawilżaczem F&P MR 850 AEU szt 10 8 Adapter łączący grzałkę jednorazową (typ kostka) z nawilżaczem F&P MR 730 szt 10 9 Adapter łączący grzałkę jednorazową (typ koniczynka) z nawilżaczem F&P MR 730 szt 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Akcesoria do diatermii chirurgicznej ICC 300.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Pęsety bipolarne bagnetowe długość 190 mm, końcówka robocza 1,5 mm szt 2 2 Pęsety bipolarne bagnetowe długość 190 mm, końcówka robocza 1,0mm szt 2 3 Pęsety bipolarne bagnetowe długość 160 mm, końcówka robocza 2,0 mm szt 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Materiały eksploatacyjne do aparatów do znieczulenia ogólnego: Sulla, Cato, Primus (Drager).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Kabel do czujnika przepływu ( przy Cato i Sulla) szt 2 2 Separator wody (pułapka wodna ) do aparatu Primus-stary typ szt 2 3 Separator wody (pułapka wodna ) do aparatu Sulla szt 2 4 Separator wody (pułapka wodna ) do aparatu Cato-stary typ szt 2 5 Płatki ceramiczne (zastawki) do aparatu Cato i Sulla szt 6 6 Filtry jednorazowe do ssaka przy aparacie Primus szt 20 7 Filtry jednorazowe do ssaka przy aparacie Cato i Sulla szt 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Materiały eksploatacyjne do kolumn anestetycznych ERBE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Wtyk do odciągu gazów do gniazda w kolumnie anestetycznej: Typ gniazda PIAB VAC;S;AGA szt 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Materiały eksploatacyjne do kardiomonitorów Spacelabs Medical 90 385.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Filtry przeciwpyłkowe do kardiomonitora Spacelabs, model 90 385 szt 40.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - Materiały eksploatacyjne do kardiomonitora transportowego Sapacelabs Medical - Scout.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Kabel z zasilaczem 12V do kardiomonitora transportowego Spacelabs Medical Scout (5 pin) szt 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - Zasilacz do pompy perystaltycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zasilacz do pompy perystaltycznej AP31P firmy ASCOR 220V/12V, 50Hz 500mAh z kablem i wejściem do gniazda 12V DC-AC szt 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 - Akumulatory do urządzeń medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Akumulator do pulsoksymetru OXYLETH NP. 2.3-12 FR 12V, 2,3Ah wymiary: 177mmx36mmx60mm podłączenia przez wtyk konektorowy szt 3 2 Akumulator do wziernika okulistycznego Heine Germany Ni-Col 1 pakiet HC6V, 1Ah, podłączenie na styk jak w baterii R6 szt 1 3 Pakiet akumulatorów do zasilacza wziernika okulistycznego Heine Ni-MH 6V -2,3A szt 1 4 Akumulator do laryngoskopu Optima Timesco nr 4015.100.50 2,5 V poj.1800mAh lub odpowiednik (kształt walca , dł. ok 10 cm) szt 6 5 Akumulator do laryngoskopu Riester nr10681 2,5V poj. 1800MAh lub odpowiednik (kształt walca , dł. ok 10 cm) szt 6 6 Akumulator do pulsoksymetru NELLCOR N-395 6V 4Ah-B szt 10 7 Akumulator do pulsoksymetru OXYPLETH 520A firmy Novametrix szt 5 8 Akumulator 12V ( Nickel metal hydride batery ) do respiratora SERVO i (nr kat oryginału 6487180) - lub odpowiednik szt 6 9 Akumulator do diafanoskopu Air Shields szt. 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10- Żarówki specjalistyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Żarówki do lampy operacyjnej firmy ERBE 50W 24V halogen 64445U GY6,35 szt 20 2 Żarówka do lampy operacyjnej firmy Famed LH 58 65W 24V (POLAM)- złącze żeńskie szt 6 3 Żarówka do łyżki laryngoskopowej wielkość od 00-2 bateryjna REISTER NR 11380 2,7V (1 op=6szt) szt 18 4 Żarówka do łyżki laryngoskopowej wielkość od 2-4: bateryjna REISTER NR 11380 2,7V (1 op=6szt) szt 18 5 Żarówka halogenowa do mikroskopu 150W 15V GZ 6,35 szt 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 - Materiały eksploatacyjne i akcesoria do aparatury i urządzeń firmy Olympus.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Filtr do pompy ssącej MH-481 KV-4 firmy OLYMPUS SSU-2 ( op 2 2 Słój do pompy ssącej MH-481 o pojemności 1,5 l OLYMPUS SSU-2 nr kat. 029411 lub odpowiednik szt 2 3 Pokrywa do butelki pompy ssącej : Zakrywka zapasowa do butelki MAY-901 Nr kat. 028980 lub odpowiednik szt 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12 - Drobny sprzęt medyczny - tace na leki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Taca na leki doustne z podzielnikami na kieliszki jednorazowe(od 24 do 32pola) ; odporna na stłuczenie i pęknięcia oraz działanie środków dezynfekcyjnych Rozmiar: około 32 x 42 cm szt 15.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13 - Pojemniki na szczątki pooperacyjne i przenoszenie do sterylizacji użytych endoskopów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Pojemniki na odpady po resekcji, szczelnie zakrywane pokrywą, Wymiary około : wys. 35 x dł +/- 90 x szer 40 cm z przeznaczeniem do utylizacji szt 3 2 Pojemnik plastikowy z pokrywą o wymiarach około : 35 x 55 x 15 cm przeznaczony do przenoszenia endoskopów do sterylizacji. szt 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14 - Pojemniki na zużyty sprzęt medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Pojemniki na zużyty sprzęt jednorazowy o pojemności 10 l, wykonany z twardego i trudnego do uszkodzenia plastiku, kolorystyka czerwono żółta, trwale zamykane, z brakiem niemożliwości otwarcia po zapełnieniu, Z tworzywa łatwego do utylizacji. szt 3320 2 Pojemniki na zużyty sprzęt jednorazowy o pojemności 5 l, wykonany z twardego i trudnego do uszkodzenia plastiku, kolorystyka czerwono żółta, trwale zamykane, z brakiem niemożliwości otwarcia po zapełnieniu, z tworzywa łatwego do utylizacji. szt 3000 3 Pojemniki na zużyty sprzęt jednorazowy o pojemności 1 l, wykonany z twardego i trudnego do uszkodzenia plastiku, kolorystyka czerwono żółta, trwale zamykane, z brakiem niemożliwości otwarcia po zapełnieniu, z tworzywa łatwego do utylizacji. szt 5000 4 Pojemniki na zużyty sprzęt jednorazowy o pojemności 0,7 l, wykonany z twardego i trudnego do uszkodzenia plastiku, kolorystyka czerwono żółta, trwale zamykane, z brakiem niemożliwości otwarcia po zapełnieniu, z tworzywa łatwego do utylizacji. szt 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15 - okulary ochronne bhp.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Okulary ochronne typu Gogle uniwersalne, panoramiczne z możliwością zakładania na okulary korekcyjne, odporne na środki chemiczne, nie zachodzące mgłą. Oprawki z przezroczystego PCV, Z możliwością dezynfekcji. / przeznaczone dla pracowników laboratorium/ szt. 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16 - Testy pomiaru krzepnięcia krwi ACT, APPT i PT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Testy do pomiaru krzepnięcia krwi ACT Hemochron, probówki wykonane ze szkła i dostępne testy APPT i PT (1op = 95 testów) op. 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17 - Materacyki i pokrowce na materace do łóżek szpitalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Materacyki na stanowiska do przewijania niemowląt, z pokrowcami nieprzemakalnymi, z możliwością ścierania, sterylizacji i dezynfekcji parowej w temperaturze do 105°C. Wymiary : szer 65 cm, dł 55 cm, wys. 4 cm szt 15 2 Pokrowce na materace dwuczęściowe do łóżek polowych, z możliwością złożenia materaca w połowie. Wymiary : (szer. 90 cm x długość 75 cm x wys. 10 cm) x 2 pośrodku obie części trwale połączone. Każda z części zamykana na suwak. Pokrowce powinny być wykonana z dermy, lub podobnego mocnego tworzywa, trwałego - trudnego do rozdarcia; plamoodporne, nieprzemakalne z możliwością mycia i dezynfekcji parowej w temperaturze 105°C. szt 16 3 Pokrowce na materace do łóżek szpitalnych, wymiary: szer.90 cm x dł. 200 cm x wys.12 cm; zamykane na suwak. Pokrowce powinny być wykonana z dermy, lub podobnego mocnego tworzywa, trwałego - trudnego do rozdarcia; plamoodporne, nieprzemakalne z możliwością mycia i dezynfekcji parowej w temperaturze 105°C. szt 10 4 Pokrowce na materace do łóżek szpitalnych, wymiary: szer.66 cm x dł. 124 cm x wys.8 cm; zamykane na suwak. Pokrowce powinny być wykonana z dermy, lub podobnego mocnego tworzywa, trwałego - trudnego do rozdarcia; plamoodporne, nieprzemakalne z możliwością mycia i dezynfekcji parowej w temperaturze 105°C. szt 3 5 Pokrowce na materace do łóżek szpitalnych, wymiary: szer.76 cm x dł. 149 cm x wys.9 cm; zamykane na suwak. Pokrowce powinny być wykonana z dermy, lub podobnego mocnego tworzywa, trwałego - trudnego do rozdarcia; plamoodporne, nieprzemakalne z możliwością mycia i dezynfekcji parowej w temperaturze 105°C. szt 3 6 Pokrowce na materace do łóżek szpitalnych, wymiary: szer.90 cm x dł. 188cm x wys.9 cm; zamykane na suwak. Pokrowce powinny być wykonana z dermy, lub podobnego mocnego tworzywa, trwałego - trudnego do rozdarcia; plamoodporne, nieprzemakalne z możliwością mycia i dezynfekcji parowej w temperaturze 105°C. szt 3 7 Materac z pokrowcem nieprzemakalnym z możliwością dezynfekcji parowej w temp.do 105oC; wym. 194x86x10 cm, zamykany na suwak szt 4 8 Materac z pokrowcem nieprzemakalnym z możliwością dezynfekcji parowej w temp.do 105oC ; wym. 200x90x12 cm , zamykanym na suwak szt 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 18 - termometry do lodówek i zamrażarek, termometry/higrometry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Termometry do lodówek i zamrażarek w zakresie pomiaru od - 50°C do + 50°C. Termometry z plastikowymi końcówkami chroniącymi przed uszkodzeniem. szt 25 2 Termometry / higrometry - wiszące lub stojące do apteczek szpitalnych i pomieszczeń szt 15.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet nr 19 - Wagi kuchenne z przeznaczeniem do ważenia pampersów na OIT i PN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Waga kuchenna elektroniczna z wyświetlaczem LCD w zakresie załadunku do 5 kg, z możliwością pomiaru objętości płynów; z dokładnością pomiaru 1g. Waga powinna być wyposażona w misę bądź szalkę do zdejmowania, odporna na środki dezynfekcyjne. (Pożądany typ: SENCOR SKS 4004YL lub podobny) szt 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet nr 20 - Materiały eksploatacyjne do łóżek szpitalnych typu Linet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Metalowe lub plastikowe mocowania wezgłowia w łóżkach typu Linet ELEGANZA (komplet = 8 szt /górne-dolne/ lewe-prawe) kpl 50.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet nr 21- Materiały eksploatacyjne do inhalatorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Rura karbowana długości 0,8 - 1,0 m o średnicy 2,5 - 2,6 cm jednorazowego użytku szt 2 Przetwornik piezzoelektryczny do inhalatora ultradźwiękowego IU-S Ogarit szt 3 Aplikator do podawania leku przy inhalatorze ultradźwiękowym IU-S firmy Ogarit szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet nr 22 - Paski lakmusowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Paski wskaźnikowe - lakmusowe w zakresie od 0 do 14, w bloczkach po 100 szt bloczki 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet nr 23 - Plecak ratunkowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Plecak ratunkowy mały bez wyposażenia; podręczny, (na użytek wewnątrz oddziału noworodkowego) szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet nr 24 - Okularki do fototerapii dla noworodków i wcześniaków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Okulary do fototerapii dla noworodków zapinane na rzepy z materiału miękkiego, nie drażniącego oczy ( powyżej 1500g) szt. 200 2 Okulary do fototerapii dla noworodków zapinane na rzepy z materiału miękkiego, nie drażniącego oczy (poniżej 1500g) szt. 200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet nr 25 - Maty rehabilitacyjne typu Thera-Band.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Maty do rehabilitacji i gimnastyki typu Thera-Band dla dzieci i dorosłych szt 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pakiet nr 26 - Materiały eksploatacyjne do respiratorów - płucko testowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Płucko testowe silikonowe; worek bez lateksowy, wielorazowego użytku do respiratorów; z integracją oporów oddechowych, pozwalający testować aparaty o różnych objętościach oddechów ; uniwersalne dla każdej grupy wiekowej; z możliwością dezynfekcji i sterylizacji parowej (temp.od 121oC do 134oC) i sterylizacji plazmą (temp.od 48oC). szt 5 2 Płucko testowe silikonowe; worek bez lateksowy, wielorazowego użytku do respiratorów noworodkowej; z możliwością dezynfekcji i sterylizacji parowej (temp.od 121oC do 134oC) i sterylizacji plazmą (temp.od 48oC). szt 8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Pakiet nr 27 - Materiały eksploatacyjne do laparoskopu firmy ENDO PRO / Ackermann.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zawór silikonowy wewnętrzny do kaniuli troakara 5,5 mm szt 10 2 Zawór silikonowy wewnętrzny do kaniuli troakara 11 mm szt 10 3 Uszczelka silikonowa zewnętrzna do kaniuli troakara 5,5 mm (czerwona) szt 10 4 Uszczelka silikonowa zewnętrzna do kaniuli troakara 11 mm (niebieska) szt 10 5 Uszczelka silikonowa wewnętrzna do kaniuli troakara 5,5 mm szt 10 6 Uszczelka silikonowa do kaniuli troakara 11 mm szt 10 7 Uszczelka silikonowa zewnętrzna do kaniuli troakara 3mm szt 10 8 Redukcja krótka teflonowa 5,5 - 11 mm szt 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Pakiet nr 28 - Drobny sprzęt jednorazowy : fartuchy foliowe, flizelinowe; prześcieradła flizelinowe i pokrycia na kozetki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Fartuch higieniczny niesterylny z flizeliny z mankietami z bawełny, wiązany z długim rękawem, w rozmiarze X - XL szt 8600 2 Fartuch foliowy przedni jednorazowego użytku szt 2000 3 Prześcieradło flizelinowe służące do pokrycia stołu operacyjnego rozmiar 90 x 200cm pakowane po 100 szt (składane po 5 szt) szt 11000 4 Pokrycie na kozetkę w rolce o rozmiarach : długość 80m, szerokość 50cm, perforacja co 38 - 50 cm szt 1400.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Pakiet nr 29 - Materiały eksploatacyjne do ureterorenocystoskopu WOLF.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Uszczelka czerwona szt. 10 2 Uszczelka niebieska szt. 10 3 Uszczelka czerwona szt. 10 4 Uszczelka (REF 15176,028) szt. 10 5 O-ring do troakarów szt. 10 6 O-ring do troakarów szt. 10 7 Olej szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Pakiet nr 30 - Materiały eksploatacyjne do endoskopu firmy Karl Storz kompatybilne z torem wizyjnym firmy Medim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Pryzmat oświetlający proksymalnie; z przyłączem światłowodu giętkiego, autoklawny / TYP 10101JA szt 2 2 Pryzmat oświetlający proksymalnie; z przyłączem światłowodu giętkiego, autoklawny / TYP 10101FA szt 4 3 Światłowód giętki typu Y z możliwością jednoczesnego podłączenia dwóch instrumentów (optyk) ; 2 x 3,5 mm, dł. 180cm szt 1 4 Światłowód sztywny do oświetlenia dyskalnego łyżki laryngoskopowej KLEINSASSERA dł. 14cm szt 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Pakiet nr 31 - Materiały eksploatacyjne do przystawki argonowej do koagulacji plazmą APC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Aplikator argonowy APC (końcówka do kabla) wysuwaną elektrodą szpatułkową średnica 5 mm; dł. 35mm szt 1 2 Aplikator argonowy APC średnica 5 mm; dł. 100mm szt 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Pakiet nr 32 - Materiały eksploatacyjne do oprzyrządowania sprzętu laparoskopowego firmy STRYKER.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Membrana do drenu Z1428-39 (oprzyrządowanie z firmy STRYKER do sprzętu laparoskopowego) op 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Pakiet nr 33 - Materiały eksploatacyjne do regulaowanych opasek zaciskowych ESMARCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Wąż spiralny do zasilacza regulowanych opasek zaciskowych ESMARCH dł 1m op 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Pakiet nr 34 - Materiały eksploatacyjne stołu operacyjnego i łóżka zabiegowego Typ STABILUS firmy FAMED.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Siłownik lewy w zagłówku stołu operacyjnego Typ STABILUS BLOC-O-LIFT 5299HI 0400N 048/03 G12 FAMED szt 2 2 Siłownik do części głowa- tułów; stołu zabiegowego Typ STABILUS BLOC-O-LIFT 732311 0400N 228/99 G01 WL-11.0 FAMED Nr fabr 0100/00565 szt 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Pakiet nr 35 - Materiały eksploatacyjne do laparoskopu - klipsownica na klipsy tytanowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Klipsownica laparoskopowa wielorazowa do klipsów tytanowych rozmiar M/L o średnicy 10 mm, długości części roboczej 30 cm bez funkcji rotacji i blokad + 2 op klipsów kompatybilnych z klipsownicą szt 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Pakiet nr 36 -Drobny sprzęt medyczny niejałowy do stosowania na brudnej stronie centralnej sterylizatorni szpitalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Fartuch ochronny, włókninowy, niesterylny, jednorazowego użytku, chroniący przód i tył ciała. Tylna strona oddychająca, przednia strona i rękawy pokryta materiałem wodoodpornym; rękawy długie z gumowymi mankietami. Rozmiar uniwersalny, długość 136 cm; kolor pomarańczowy. Gramatura materiału 15g/m2; (op=100szt) op 6 2 Maska ochronna - pełna ochrona twarzy(oczy, nos, usta) dająca doskonałe widzenie optyczne. Bardzo lekka ( 16g) z regulacją wysokości i kąta osłony. Odporna na zarysowania, z powłoką antyrefleksyjną, odporną na zżółknienie pod wpływem światła dziennego. Wielokrotnego użytku. Komplet powinien zawierać : 1 oprawę, 10 osłon, 2 uchwyty (adaptery), do zamontowania osłony na zwykłych okularach optycznych. Kolor oprawy przeźroczysty. kpl 5 3 Pakiet uzupełniający -10 szt osłon do maski ochronnej op 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.