eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańWykonywanie bieżącej konserwacji, eksploatacji i utrzymania urządzeń melioracji podstawowych zlokalizowanych na obiekcie nr 12 - Września

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-30

Poznań: Wykonywanie bieżącej konserwacji, eksploatacji i utrzymania urządzeń melioracji podstawowych zlokalizowanych na obiekcie nr 12 - Września
Numer ogłoszenia: 410952 - 2009; data zamieszczenia: 30.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu , ul. Piekary 17, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6475221, faks 061 8525561.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie bieżącej konserwacji, eksploatacji i utrzymania urządzeń melioracji podstawowych zlokalizowanych na obiekcie nr 12 - Września.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżąca konserwacja, eksploatacja i utrzymanie urządzeń melioracji podstawowych: - budowle piętrzące - 3 szt. - wały przeciwpowodziowe - 31,860 km - przepusty wałowe - 20 szt. - przepompownia - 1 szt. - zbiornik - 1 szt. na terenie gmin: Miłosław, Pyzdry, Września, Nowe Miasto.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.00.00 - Różne usługi inżynieryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.01.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonali eksploatację budowli piętrzących o wysokości piętrzenia powyżej 1,0 m, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonali eksploatację wałów przeciwpowodziowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, 4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonali eksploatację pompowni melioracji podstawowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, 5. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonali eksploatację sztucznych zbiorników wodnych, zlokalizowanych na ciekach naturalnych i kanałach melioracji podstawowych o pojemności całkowitej 0,3 mln m3, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, - jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, wykonawcy wykonali ww. usługi (określone w pkt. 2 - 5) w tym okresie, 6. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - osoba kierująca robotami posiada uprawnienia budowlane w specjalności odpowiadającej rodzajowi robót przewidzianych do wykonania i wpisana jest na aktualną listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (tj. Izby Inżynierów Budownictwa), a osoby bezpośrednio obsługujące urządzenia posiadają aktualne szkolenia i przeszkolenie BHP, 7. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 8. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 9. Zamawiający zaprosi do złożenia ofert Wykonawców, którzy spełnią wszystkie powyżej opisane warunki minimalne (określone w pkt. 1-8) w liczbie określonej w niniejszym ogłoszeniu. W przypadku, gdy liczba wykonawców, która spełnia warunki udziału jest większa niż określono to w ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 (pięciu) Wykonawców, którzy otrzymali najwyższe oceny spełnienia warunków, czyli największą sumaryczną ilość punktów w ocenie obejmującej wszystkie poniższe kryteria: kryterium 1 - za każdy rok należycie wykonanej usługi obejmującej eksploatację budowli piętrzących o wysokości piętrzenia powyżej 1,0 m, - 1 pkt., kryterium 2 - za każdy rok należycie wykonanej usługi obejmującej eksploatację wałów przeciwpowodziowych - 1 pkt., kryterium 3 - za każdy rok należycie wykonanej usługi obejmującej eksploatację pompowni melioracji podstawowych - 1 pkt., kryterium 4 - za każdy rok należycie wykonanej usługi obejmującej eksploatację sztucznych zbiorników wodnych, zlokalizowanych na ciekach naturalnych i kanałach melioracji podstawowych o pojemności całkowitej 0,3 mln m3- 1 pkt., 10.W przypadku wspólnego ubiegania się o zmówienie, warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych muszą spełniać niezależnie wszyscy partnerzy (pkt. 1 i 8), natomiast warunki, o których mowa w art. 22 ust 2 i 3 ustawy - łącznie (pkt. 2 - 7 i 9). Ocena spełnienia warunków udziału: Ocena spełnienia warunków udziału wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego polegać będzie na badaniu i ocenie wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału jako spełniony lub niespełniony. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Wykonawcę niezaproszonego do składania ofert traktuje się jak wykluczonego z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca złoży następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu ograniczonego (formularz wg. wzoru zmawiającego), 2. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do wniosku (formularz wg. wzoru zmawiającego), 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (Związki Spółek Wodnych bądź Spółki Wodne - wypis z rejestru Księgi Wodnej) publicznych - załącznik nr 2 do wniosku, 4. Upoważnienie do podpisywania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu ograniczonego i występowania w imieniu wykonawcy, o ile nie wynika ono z ww. dokumentów - załącznik nr 3 do wniosku (formularz wg. wzoru zmawiającego), 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do wniosku, 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - załącznik nr 5 do wniosku. 7 Wykaz wykonanych i wykonywanych eksploatacji budowli piętrzących o wysokości piętrzenia powyżej 1,0 m w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (doświadczenie zawodowe) - załącznik nr 6.1 do wniosku (formularz wg. wzoru zmawiającego), 8. Wykaz wykonanych i wykonywanych eksploatacji wałów przeciwpowodziowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (doświadczenie zawodowe) - załącznik nr 6.2 do wniosku (formularz wg. wzoru zmawiającego), 9. Wykaz wykonanych i wykonywanych eksploatacji pompowni melioracji podstawowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (doświadczenie zawodowe) - załącznik nr 6.3 do wniosku (formularz wg. wzoru zmawiającego), 10. Wykaz wykonanych i wykonywanych eksploatacji sztucznych zbiorników wodnych, zlokalizowanych na ciekach naturalnych i kanałach melioracji podstawowych o pojemności całkowitej 0,3 mln m3 w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (doświadczenie zawodowe) - załącznik nr 6.4 do wniosku (formularz wg. wzoru zmawiającego), - jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, wykonawcy wykonali ww. usługi (określone w pkt. 7 - 10) w tym okresie, 11. Dokumenty potwierdzające wykonanie usług eksploatacji w żądanym zakresie wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania (np. referencje) - załącznik nr 7 do wniosku, 12. Odpis uprawnień budowlanych osoby kierującej robotami wraz z potwierdzeniem wpisu na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa z terminem ważności zaświadczenia - załącznik nr 8 do wniosku. 13. W przypadku wspólnego ubiegania się o zmówienie oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 3 i 5 - 6 muszą złożyć niezależnie wszyscy partnerzy, natomiast oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 1 - 2 oraz 4, 7 - 12 - łącznie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana wykonawcom wraz z zaproszeniem do złożenia ofert (art. 51 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2009 godzina 08:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, tj. Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu, ul. Piekary 17, pok. nr 201 - sekretariat (II piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.