Ogłoszenie z dnia 2009-11-30
Susz: Dostawa mięsa i wyrobów wędliniarskich
Numer ogłoszenia: 411012 - 2009; data zamieszczenia: 30.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Suszu , ul. Iławska 42, 14-240 Susz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2786262, faks 055 2786017.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpssusz.of.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięsa i wyrobów wędliniarskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mięsa i wyrobów wędliniarskich szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr.1 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.00 - Produkty mięsno-wędliniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przystępując do udziału w postępowaniu Oferent składa oświadczenie wymagane prawem zgodnie z art.22 potwierdzające co następuje:-posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,-posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potęcjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,-znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,-nie podlegają wykluczeniu z postępowania udzielenie zamówienia.Zamawiający nie może określać warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: Cena - kryterium to stanowić będzie - 100% W skali od 1 do 100 punktów wygrywa oferta otrzymująca największą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 stanowi załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Oświadczenie podpisuje osoba upoważniona działająca w imieniu Oferenta. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej - oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego. 5. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo- ofertowy wzór formularza stanowi załącznik nr 1 do niniejszej IWUZ. 6. Aktualne zaświadczenie wydane przez Stację Sanitarno-epidemiologiczną dotyczące przystosowania transportu mięsa i wyrobów wędliniarskich. 7. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim...
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpssusz.of.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej 14-240 Susz ul.Iławska 42 od godziny 9 do godziny 13.
Dział Administracji (parter biuro numer 1/31)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej ul.Iławska 42 14-240 Susz Dział Administracji (parter biuro numer 1/31)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 28.12.2009.
INNE PRZETARGI SUSZ
- Świadczenie usług pocztowych dla Gminy Susz
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Susz - II postępowanie
- Budowa utwardzonych alejek na cmentarzach w Suszu
- Wykonanie nakładki w m. Lubnowy Małe dz. Nr 135
- Budowa chodnika w Bornicach II etap
więcej: przetargi SUSZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby ZPEWiR w Stemplewie w roku 2025
- Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 4 z klasami sportowymi im. Ireny Szewińskiej w Pułtusku w podziale na 9 części
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej Nr 33 w Olsztynie w 2025r.
- Dostawa wędlin, mięs, podrobów wieprzowych oraz wędlin drobiowych dla "BARKA" Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Janowie Lubelskim
- Dostawa mięsa i wędlin , wieprzowe i wołowe ZP 22/2024
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Jadowie w roku 2025
więcej: Produkty mięsno-wędliniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.