Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-30
Lublin: Dostawa akcesoriów elektrycznych i oświetleniowych, akcesoriów hydraulicznych i sanitarnych oraz filtrów wlotowych powietrza dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 3 części
Numer ogłoszenia: 41104 - 2013; data zamieszczenia: 30.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie , ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4456603, 4456073, faks 081 4456730.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.lublin.pl/zamowienia
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa akcesoriów elektrycznych i oświetleniowych, akcesoriów hydraulicznych i sanitarnych oraz filtrów wlotowych powietrza dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 3 części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa akcesoriów elektrycznych i oświetleniowych, akcesoriów hydraulicznych i sanitarnych oraz filtrów wlotowych powietrza dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 3 części: część 1 - dostawa akcesoriów elektrycznych i oświetleniowych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, część 2 - dostawa akcesoriów hydraulicznych i sanitarnych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, część 3 - dostawa filtrów wlotowych powietrza wentylacji, klimatyzacji dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.21.13.00-1, 31.22.30.00-5, 31.22.41.00-3, 31.30.00.00-9, 31.53.29.20-9, 42.13.00.00-9, 44.16.30.00-0, 44.41.17.00-1, 42.91.35.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak konkretyzacji warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak konkretyzacji warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak konkretyzacji warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak konkretyzacji warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak konkretyzacji warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1/ w części 1 - oświadczenia wykonawcy (zgodnie z załącznikiem nr 7A do siwz), że materiały składające się na przedmiot zamówienia w części 1 posiadają: 1. Certyfikat uprawniający do oznaczenia wyrobu znakiem bezpieczeństwa 2. Deklarację zgodności CE 2/ w części 2 - oświadczenia wykonawcy (zgodnie z załącznikiem nr 7B do siwz), że materiały składające się na przedmiot zamówienia w części 2 posiadają: 1. Atest higieniczny z Państwowego Zakładu Higieny 2. Certyfikat uprawniający do oznaczenia wyrobu znakiem bezpieczeństwa 3. Deklarację zgodności CE
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. wypełniony formularz Oferta Wykonawcy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do siwz, 2. wypełnione odpowiednio do części, w której wykonawca bierze udział załączniki nr 1 i/lub 2 i/lub 3 do siwz,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku zmiany przepisów dotyczących podatku od towarów i usług, wynagrodzenie może ulec zmianie i będzie uzależnione od wysokości nowej stawki podatku VAT dla przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://up.lublin.pl/szp/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://up.lublin.pl/szp/ lub w wersji papierowej pod adresem Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13 pokój 54, 20-950 Lublin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13 pokój 54, 20-950 Lublin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa akcesoriów elektrycznych i oświetleniowych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa akcesoriów elektrycznych i oświetleniowych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.21.13.00-1, 31.22.30.00-5, 31.22.41.00-3, 31.30.00.00-9, 31.53.29.20-9, 31.60.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa akcesoriów hydraulicznych i sanitarnych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa akcesoriów hydraulicznych i sanitarnych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.13.00.00-9, 44.16.30.00-0, 44.41.17.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa filtrów wlotowych powietrza wentylacji, klimatyzacji dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa filtrów wlotowych powietrza wentylacji, klimatyzacji dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz. Ponadto w części 3: Klasa filtrów podana wg. normy DIN-Niemcy Filtry szufladowe budowa: ramka wykonana z blachy stalowej ocynkowanej, materiał filtracyjny - mata z włókniny filtracyjnej, mata wzmocniona siatką z jednej strony, przy większych gabarytach filtrów dodatkowa poprzeczka zabezpieczająca przed przeciągnięciem maty filtracyjnej. Filtry kieszeniowe budowa ramki; stal ocynkowana, szerokość 20 mm. Filtry aerozoli koloidalnych (HEPA) budowa ramki: stal ocynkowana..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.35.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi holowania, przewozu i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t i powyżej 3,5 t zabezpieczonych przez Policję (...)
- Dostawa odczynników do badań immunohistochemicznych wraz z dzierżawą aparatu
- Wywóz stałych odpadów komunalnych i odpadów suchych z nieruchomości w Lublinie, Białej Podlaskiej i Chełmie z podziałem na części.
- Świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie w roku 2025.
- Dostawa papieru kserograficznego do Urzędu Miasta Lublin.
- Świadczenie usług terapeuty integracji sensorycznej (terapeuta SI) na potrzeby Regionalnego Punktu Diagnoz i Terapii FAS/FASD w Lublinie z podziałem na części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych w RCEZ w Nisku w ramach projektu "Wykwalifikowani zawodowcy w Powiecie Niżańskim"
- Utrzymanie urządzeń wentylacji i klimatyzacji w należytym stanie sanitarno-higienicznym.
- Modernizacja części Systemu Sygnalizacji Pożarowej w zakresie V i VI piętra oraz centrali FAS, ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu
- produkty lecznicze.
- Dostawa agregatów głębinowych wraz z osprzętem (rurociągi, kable zasilajace i sterownicze, wyposażenie technologiczne).
więcej: Bezpieczniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.