eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcimdruk miesięcznika GŁOS ZIEMI OŚWIĘCIMSKIEJ w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-05

Oświęcim: druk miesięcznika GŁOS ZIEMI OŚWIĘCIMSKIEJ w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 411066 - 2011; data zamieszczenia: 05.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Oświęcimskie Centrum Kultury , ul. Śniadeckiego 24, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8422575, 84244 61, 8424463, faks 033 8422575, 84244 61, 8424463.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: druk miesięcznika GŁOS ZIEMI OŚWIĘCIMSKIEJ w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Format: poziomo: 280-290 mm; pionowo: od 390-410 mm 2.Papier offsetowy biały gazetowy: 45 g/cm2 3.Kolor: 4+4 4.Objętość: standardowo 16 stron, z możliwością okazjonalnego zwiększenia objętości 5.Nakład: standardowo 16.000 egzemplarzy, z możliwością okazjonalnego zwiększenia nakładu 6.Częstotliwość publikacji: raz w miesiącu - wg harmonogramu określonego przez redakcję - szczegółowy termin wydania każdego numeru będzie ustalany e-mailem lub faxem najpóźniej 7 dni przed terminem odbioru gazety. 7.Przekazanie materiałów do druku: Zlecający przekaże Wykonawcy złożoną gazetę, poprzez serwer ftp, w postaci kolumn, w formie pliku PDF na 72 godziny przed terminem odbioru gazety. 8.Wykonawca wykonuje: druk gazety oraz dostarcza nakład, w paczkach po 200 sztuk, na adres siedziby Zamawiającego. 9. Zamówienie obejmuje: 12 wydań..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zgodnie z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień na podstawie złożonego oświadczenia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - na podstawie złożonego oświadczenia, - Wykonawca musi posiadać doświadczenie w wykonywaniu druków. Ocena dokonana zostanie na podstawie przedłożonych 2 sztuk wykonanych zamówień o parametrach zbliżonych do zamawianego oraz wykazu wykonania usług parametrami zbliżonymi do zamawianego. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    2 sztuki wykonanych zamówień o parametrach zbliżonych do zamawianego oraz wykaz wykonania usług parametrami zbliżonymi do zamawianego

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ock.org.pl (BIP)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oświęcimskie Centrum Kultury, 32-602 Oświęcim, ul. Śniadeckiego 24.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Oświęcimskie Centrum Kultury, 32-602 Oświęcim, ul. Śniadeckiego 24.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.