Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-30
Stalowa Wola: Dostawa odczynników i produktów chemicznych dla Medycznego Laboratorium Diagnostycznego
Numer ogłoszenia: 411114 - 2009; data zamieszczenia: 30.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kwiatkowskiego 2, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8434313, faks 015 8421017.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ambulatorium.prv.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników i produktów chemicznych dla Medycznego Laboratorium Diagnostycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników i produktów chemicznych dla Medycznego Laboratorium Diagnostycznego. Szczegółowy wykaz odczynników i produktów zawarty w załączniku Nr 4 do SIWZ.Zamówienie podzielne na pakiety.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.62.00 - 24.49.62.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ustawy Pzp. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust 1,2. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. VI SIWZ, wg zasady spełnia- nie spełnia. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Pzp. - wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 d) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, e) parafowany projekt umowy - załącznik nr 3 f) załącznik cenowy - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 g) wykaz osób do kontaktów z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 5 h) oświadczenie, że oferowane produkty spełniają wymagania jakościowe i normy wymagane dla tego rodzaju produktów , zgodnie z opisem w pkt 3.7. i) koncesja, zezwolenie lub licencja jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania zezwolenia lub licencji na objęcie działalnością gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. 5.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty: Wykaz co najmniej 5 wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających rodzajem oraz wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonywania /wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie ( referencje, kopie protokołów odbioru itp.) - załącznik nr 6 5.3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 5.1. Dokumenty wymagane: a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Pzp. - wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 d) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, e) parafowany projekt umowy - załącznik nr 3 f) załącznik cenowy - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 g) wykaz osób do kontaktów z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 5 h) oświadczenie, że oferowane produkty spełniają wymagania jakościowe i normy wymagane dla tego rodzaju produktów , zgodnie z opisem w pkt 3.7. i) koncesja, zezwolenie lub licencja jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania zezwolenia lub licencji na objęcie działalnością gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. 5.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty: Wykaz co najmniej 5 wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających rodzajem oraz wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonywania /wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie ( referencje, kopie protokołów odbioru itp.) - załącznik nr 6 5.3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 5.1. Dokumenty wymagane: a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Pzp. - wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 d) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, e) parafowany projekt umowy - załącznik nr 3 f) załącznik cenowy - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 g) wykaz osób do kontaktów z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 5 h) oświadczenie, że oferowane produkty spełniają wymagania jakościowe i normy wymagane dla tego rodzaju produktów , zgodnie z opisem w pkt 3.7. i) koncesja, zezwolenie lub licencja jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania zezwolenia lub licencji na objęcie działalnością gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. 5.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty: Wykaz co najmniej 5 wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających rodzajem oraz wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonywania /wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie ( referencje, kopie protokołów odbioru itp.) - załącznik nr 6 5.3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-spzoz.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 37-450 Stalowa Wola ul. Kwiatkowskiego 2, pokój 2 a.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 37-450 Stalowa Wola ul. Kwiatkowskiego 2, pokój 2 a.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet A.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Probówki , pojemnikii inne akcesoria.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.62.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet B.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały do analizatora do glukozy Biosen 5040 i LabU Reader.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.62.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet C.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do aparatu Max Mat - biochemia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.62.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet D.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do aparatu MaxMat - CRP.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.62.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet E.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki lateksowe i inne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.62.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet F.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koagolologia - aparat Koagulometr 3002 Optic.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.62.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet G.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Test paskowy Giardia Lambria-Strip.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.62.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet H.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: elektrolity - odczynniki do aparatu EasyElectrolytes.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.62.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Usługa przeglądów oraz konserwacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej
- "Budowa parkingu z drogami pożarowymi oraz rozbudową kanalizacji deszczowej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną przy Zespole Szkół nr 6 Specjalnych w Stalowej Woli."
- Zakup sprzętu foto, video, audio na potrzeby Stalowowolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego Sp. z o. o. w Stalowej Woli
- Roboty w zakresie utrzymania oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych i wewnętrznych Gminy Stalowa Wola do końca 2025 roku
- Wykonanie prac budowlanych węzłów sanitarnych na dwóch kondygnacjach Oddziału Pielęgnacyjnego wraz z wymianą pionu dezynfektora w Zakładzie Pielęgnacyjno-Opiekuńczym SPZOZ w Stalowej Woli
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Stalowej Woli w 2025/26 roku
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.