eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › przegląd sprzętu do zimowego utrzymania dróg prod.Schmidt-Holding



Ogłoszenie z dnia 2005-08-12

POZYCJA 41112

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: przegląd sprzętu do zimowego utrzymania dróg prod.Schmidt-Holding będącego na wyposażeniu technicznym rejonów dróg krajowych w woj. łódzkim i przygotowanie go do eksploatacji i wykonywanie napraw awaryjnych w sezonie zimowym 05/06 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, do kontaktów: Katarzyna Bednarek 042 637 75 36 Zdzisław Głowacki 042 636 33 46, ul. F.D. Roosevelta 9 lok. 13, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6377536, fax (042) 6377537, e-mail: przetargi@lodz.gddkia.gov.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przegląd sprzętu do zimowego utrzymania dróg prod.Schmidt-Holding będącego na wyposażeniu technicznym rejonów dróg krajowych w woj. łódzkim i przygotowanie go do eksploatacji i wykonywanie napraw awaryjnych w sezonie zimowym 05/06. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przegląd sprzętu do zimowego utrzymania dróg produkcji Schmidt-Holding będącego na wyposażeniu technicznym rejonów dróg krajowych w województwie łódzkim w ilościach: a)rozsypywarki Nido-90szt. 31, b)rozsypywarki STRATOS szt. 13, c)pługi odśnieżne SNK-270szt. 75, d)pług odśnieżny FM 3.3 szt.1, e)wytwornica solanki S2000 szt. 13, f)osprzęt do nośnika UNIMOGA - rozsypywarka szt. 4, - pług wirnikowy szt. 4, - pług lemieszowy o zmiennej geometrii szt. 4 i przygotowanie go do eksploatacji i wykonywanie napraw awaryjnych w sezonie zimowym 2005/2006 polegający na: a)przeglądy maszyn i urządzeń obejmujące m. innymi następujące czynności: - sprawdzenie szczelności układów hydraulicznych i wymiana filtrów oleju, - kontrola instalacji elektrycznych, styków i połączeń, - przeprowadzenie kontrolnego pomiaru obrotów talerza, taśmy podającej, i pompy solanki, - sprawdzenie luzu kolumny i piasty koła napędzającego, /obsługa silnika/, - sprawdzenie układu napędu hydraulicznego, - smarowanie wszystkich punktów smarowniczych, - sprawdzenie mocowania lemieszy gum owych oraz stopnia ich zużycia, - sprawdzenie sterowania urządzeniami, b)naprawy sprzętu w zakresie wynikającym z przeglądów, po sporządzeniu protokołów przeglądu i ustaleniu zakresu niezbędnych napraw, c/ naprawy awaryjne wynikłe w czasie eksploatacji w sezonie zimowym Termin /terminy/ lub okres realizacji: pkt a i b - dwa miesiące od daty podpisania umowy, pkt. c - w czasie zimowego utrzymania dróg (do 15.04.2006r.) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: właściwe Bazy Materiałowe Rejonów. a w przypadkach koniecznych - u Wykonawcy (transport sprzętu na koszt Wykonawcy). Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.10.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi Kod CPV wg słownika 2008: 50.10.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zgodnie z opisem w pkt. II 1.6). 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 2;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium: 2500 PLN zabezpieczenie należytego wykonania nie jest wymagane. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zgodnie z zapisami SIWZ Płatność w terminie 30 dni na konto Wykonawcy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do podpisania oferty lub do podpisania oferty i umowy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: -spełniają wymagania określone w art. 22, ust. 1 Prawo zamówień publicznych, - nie podlegają wykluczeniu o ubieganie się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust. 1 i ust 2, pkt. 1-3 ustawy, -posiadają doświadczenie w wykonywaniu podobnych usług i wykażą, że w ciągu ostatnich 3 lat wykonali przeglądy i naprawy sprzętu do zimowego utrzymania dróg w ilościach co najmniej: - rozsypywarki 90 szt., - pługi lemieszowe 160 szt., - wytwornice solanki 30 szt., - odśnieżarki wirnikowe 10 szt., -posiadają stanowiska do prób i badań rozsypywarek i pługów umożliwiające diagnostykę geometrii, układu hydraulicznego i sterowania, a także instalacji elektrycznej, -posiadają dostępność do oryginalnych części i podzespołów gwarantujących wykonanie napraw o właściwej jakości i utrzymanie po naprawie nadanego przez producenta znaku CE, -posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej min. 0,5 mln zł , Ocena ofert będzie oparta na ocenie spełniania wszystkich kryteriów określonych w SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia, tj. w zależności od doświadczenia zawodowego i innych istotnych informacji wykazanych w odpowiedziach Wykonawcy na przekazanych formularzach i dostarczonych dokumentach zgodnie z załączonymi w SIWZ wymaganiami. nie przewiduje się podwykonawstwa. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Pełnomocnctwo do podpisania oferty lub do podpisania oferty i umowy. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż określona w ogłoszeniu i SIWZ 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Informacja o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią zawartego w SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa ogłoszeniu i SIWZ. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 28.09.2005, cena - 10 PLN. Warunki i sposób płatności: płatność przy odbiorze SIWZ. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.09.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 28.09.2005, godzina 10:00, sala konferencyjna w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 12.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: II-III kwartał 2006. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 05.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.