To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-16
Śrem: IV etap budowy strażnicy dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Śremie Zasilenie centrali wentylacyjnych, oświetlenie terenu - zamówienie uzupełniające.
Numer ogłoszenia: 411162 - 2014; data zamieszczenia: 16.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 405796 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Śremie, Plac Straży Pożarnej 1, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 61 2220720, 61 8984962, faks 61 8984962.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: IV etap budowy strażnicy dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Śremie Zasilenie centrali wentylacyjnych, oświetlenie terenu - zamówienie uzupełniające..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest IV etap budowy strażnicy dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Śremie przy ul. Grunwaldzkiej, dz. nr 2291, 2293 i 2294/2. - Zasilenie centrali wentylacyjnych, oświetlenie terenu - zamówienie uzupełniające Kody CPV - CPV 45111200 - 0 ROBOTY ZIEMNE CPV 45310000 - 3 ROBOTY W ZAKRESIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH WEWNĘTRZNYCH CPV 45311100 - 1 ROBOTY W ZAKRESIE PRZEWODÓW INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH CPV 45311200 - 2 ROBOTY W ZAKRESIE MONTAŻU OPRAW, OSPRZĘTU, URZĄDZEŃ ODBIORNIKÓW INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ. MONTAŻ ROZDZIELNIC ELEKTRYCZNYCH. CPV 45314300 - 4 TRASY KABLOWE (KORYTKA, PUSZKI PODŁOGOWE) CPV 45314000 - 1 INSTALACJA STRUKTURALNA. INSTALACJA TELEWIZJI DOZOROWEJ CCTV. Szczegółowy przedmiot zamówienia określa: załącznik nr 6 - Przedmiar robót Zakres zamówienia obejmuje pozycje 31, 52, 53, 54, ,57 przedmiaru robót podstawowych Wykonawca zapewnia na własny koszt transport odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji. Prace będące przedmiotem zamówienia będą wykonane z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, które powinny odpowiadać co do jakości wymogom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.). Wykonawca dostarczy zamawiającemu materiały i urządzenia zalecane przez projektanta w dokumentacji technicznej lub równoważne. Pod pojęciem równoważne uważa się materiały i urządzenia, które posiadają takie same lub lepsze parametry jak materiały i urządzenia zalecane przez projektanta w zakresie wymagań: jakościowych, wydajnościowych, funkcjonalnych, eksploatacyjnych i niezawodnościowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Michał Janowski, ul. Powstańców Wlkp 7d, 63-100 Śrem, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7731,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9509,84
Oferta z najniższą ceną: 9509,84 / Oferta z najwyższą ceną: 9509,84
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Umowa na roboty podstawowe została zawarta w dniu 21.11.2014 rok. Zamówienia uzupełniającego zamierza się udzielić dotychczasowemu Wykonawcy, tj. firmie Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Michał Janowski, ul. Powstańców Wlkp 7 d, 63-100 Śrem. Zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu numer 219109-2014 i SIWZ. Zamawiający przewidział udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych do wysokości środków zatwierdzonych w planie budżetowym Zamawiającego w 2014 roku. Zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Roboty objęte zamówieniem uzupełniającym zostały ujęte w przedmiarze robót podstawowych, w poz. 31,52,53,54,57. Uzasadnienie faktyczne: Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienia uzupełniające zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające wynika z konieczności wykonania uziemienia urządzeń klimatyzacji i centrali wentylacji zamontowanych na dachu w celu zabezpieczenia zastosowanych układów automatyki,które nie zostały ujęte w podstawowym projekcie. Uzasadnienie prawne: W przypadku zamówień publicznych na roboty budowlane w odniesieniu do nowych robót polegających na powtarzaniu robót powierzonych wykonawcy, któremu te same instytucje zamawiające udzieliły pierwotnego zamówienia, pod warunkiem że takie roboty pozostają w zgodności z podstawowym projektem, na który udzielono pierwotnego zamówienia zgodnie z procedura otwartą lub ograniczoną. Możliwość zastosowania tej procedury była wskazana w zaproszeniu do ubiegania się o realizacje pierwszego projektu (w ogłoszeniu o zamówieniu) , a całkowita wartość zamówienia na kolejne roboty budowlane jest uwzględniona przez instytucję zamawiającą i procedura ta może być stosowana wyłącznie w okresie 3 lat od chwili udzielenia Zamówienia podstawowego, art. 67, ust. 1 pkt.6 ustawy prawo zamówień publicznych - dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. W zawiązku z powyższym, iż niniejsze zamówienie uzupełniające jako będące poniżej wartości o których mowa w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych (zwanej dalej PZP Zamawiający zadecydował o zastosowaniu jako nieobowiązkowo procedury udzielenia zamówienia jak dla zamówień poniżej wartości o których mowa w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy PZP z wykorzystaniem trybu z wolnej ręki z art. 67 ust.1 pkt.6 PZP.
INNE PRZETARGI Z ŚREMU
- Opracowanie dokumentacji projektowej - budowy ścieżki rowerowej do Mechlina w gm. Śrem
- Zakup pomocy i wyposażenia do pracowni edukacji ekologicznej dla szkół podstawowych w Śremie - V części
- Adaptacja gminy Śrem do zmian klimatu - budowa błękitno-zielonej infrastruktury - modernizacja parku kieszonkowego - "Ogrodu róż", zlokalizowanego u zbiegu ulicy Poznańskiej i Piłsudskiego w Śremie
więcej: przetargi w Śremie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- Modernizacja POZ przy ul Mazurskiej 1 w Siedlcach oraz OZ w Kotuniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.