To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-10
Ogłoszenie nr 41116 - 2017 z dnia 2017-03-10 r.
Elbląg: na usługi doradcze dla inkubowanej spółki STKTK
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProgram Operacyjny Rozwój Polski Wschodniej
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 14161 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Pomorska Grupa Doradcza ul. Zbożowa 7, 81-020 Gdynia tel.: 500 205 198 faks: 58 620 80 57 http://kamilzbroja.eu e-mail: office@kamilzbroja.eu
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Elbląski Park Technologiczny, krajowy numer identyfikacyjny
28059440700000, ul.
ul. Stanisława Sulimy
1,
82300
Elbląg, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
55 239 34 67, faks
55 237 47 61, e-mail
biuro@ept.umelblag.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.ept.umelblag.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
na usługi doradcze dla inkubowanej spółki STKTK
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):EPT.271.5.2017.AO/1.1.1.POPW
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług doradczych na rzecz inkubowanej Spółki STKTK: 1. warsztat komercjalizacji - Indywidualne spotkanie wykonawcy ze startupem, w celu zdefiniowania obecnego stanu prac i przyszłych potrzeb w zakresie modelu procesów biznesowych przyszłych klientów oraz projektowania odpowiadających tym procesom przepływów pracy i funkcjonalności. Efektem warsztatu będzie opisanie obecnego stanu prac inkubowanej spółki i spisanie wytycznych do zadań realizowanych przez Wykonawcę niżej wymienionych indywidualnych usług. Spotkanie obejmuje 6 godzin i ma się odbyć w siedzibie Zamawiającego w Elblągu. 2. Model procesów biznesowych klientów inkubowanej spółki - Mapa procesów biznesowych działalności gospodarczej, dla której budowana jest aplikacja, - Projekt poszczególnych procesów biznesowych. 3. Przepływy pracy w budowanej przez inkubowaną spółkę aplikacji systemu informatycznego. - Zdefiniowanie podstawowych ról i profili użytkowników budowanej aplikacji, - Projekt przepływów pracy użytkowników budowanej aplikacji, - Projekt danych i dokumentów wejścia i wyjścia wraz ze wskazaniem potencjalnych interfejsów i ich specyfikacji funkcjonalnej. 4. Wymagania biznesowe dotyczące funkcjonalności budowanej przez inkubowaną spółkę aplikacji systemu informatycznego - Zdefiniowanie wymagań w zakresie funkcjonalności budowanej aplikacji, które są niezbędne do obsługi zaprojektowanego przepływu pracy i zapewniają: automatyzację procesu, bezpieczeństwo danych oraz eliminację błędów ludzkich. 5. Wymagania biznesowe dotyczące rekordów bazy danych podstawowych i relacji zachodzących pomiędzy nimi niezbędnych dla projektowanych przepływów pracy. - Zaprojektowanie listy zasobów, których dotyczyć będzie baza danych - Zaprojektowanie danych podstawowych opisujących każdy z zasobów - Zaprojektowanie danych transakcyjnych rejestrowanych podczas przepływów pracy i dotyczących poszczególnych zasobów 6. Przetestowanie z potencjalnym klientem projektowanych rozwiązań - Audyt procesów biznesowych klienta celem weryfikacji modelu procesów - Obserwacja towarzysząca celem weryfikacji przepływów pracy - Wywiad ustrukturyzowany z przedstawicielami klienta celem weryfikacji przydatności i zasadności zakładanych funkcjonalności budowanej aplikacji 7. W ramach wykonania usługi, Wykonawca będzie współpracował z osobami wskazanymi przez spółkę. 8. Zamawiający wymaga min. 3 spotkań osobistych w celu omówienia projektów i postępów prac w siedzibie Zamawiającego lub innym dogodnym dla obu stron miejscu w mieście Elbląg. 9. W ramach wykonania usługi, Wykonawca będzie dostępny telefonicznie i mailowo, przez co najmniej przez 4 (cztery) godziny dziennie w dni robocze. 10. Komunikacja odbywać się będzie w języku polskim i/lub angielskim. 11. Wykonawca przekaże wyłączne autorskie prawa majątkowe do utworów powstałych w czasie realizacji Zamówienia inkubowanej spółce. 12. Wykonawca zapewni bezpieczeństwo przed nieuprawnionym dostępem do gromadzonych i przechowywanych danych, w związku z wykonywaniem niniejszej umowy. 13. Zatwierdzenie realizacji Zamówienia potwierdzone jest protokołem odbioru podpisanym obustronnie przez Wykonawcę i inkubowaną spółkę
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
79411100-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Negocjacje z ogłoszeniem
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Dostawa materiałów malarskich w 2025 r.
- Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych do Domu Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka'' w Elblągu w 2025 r.
- Dostawa produktów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka'' w Elblągu w 2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka'' w Elblągu w 2025 r.
- Dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów do Domu Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka'' w Elblągu w 2025 r.
- DOSTAWĘ OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO I KOKSU PRZEMYSŁOWO - OPAŁOWEGO W I PÓŁROCZU 2025 ROKU
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.