eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › dostawa aparatury medycznej - wyposażenie oddziału intensywnej terapii



Ogłoszenie z dnia 2006-01-23

POZYCJA 4111

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Białystok: dostawa aparatury medycznej - wyposażenie oddziału intensywnej terapii Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. Śniadeckiego, do kontaktów: Grażyna Sowa, ul. M. Curie-Skłodowskiej 26, 15-950 Białystok, tel. +48 85 7488510, fax +48 85 7488593. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa aparatury medycznej - wyposażenie oddziału intensywnej terapii. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 21 rodzajów wyrobów medycznych, wymienionych poniżej: Wykaz wyrobów medycznych, objętych przedmiotowym zamówieniem. 1. Łóżko rehabilitacyjne / do intensywnej terapii - 8 szt; 2. Urządzenie do ogrzewania pacjenta - 1 szt.; 3. Kardiomonitory modułowe na 8 stanowisk, moduły: a) EKG z zaburzeniami rytmu i analiza odcinka ST - 8 sztuk; b) Pomiar rzutu serca - 3 szt. c) Pulsoksymetria - 8 szt.; d) Kapnografia - 8 szt.; e) Pomiar temperatury (2 X) - 8 szt.; i) Nieinwazyjny pomiar ciśnienia - 8 szt.; g) Inwazyjny pomiar ciśnienia - 3 szt.; h) Pomiar ciśnienia śródczaszkowego - 1 szt.; i) Zestawy do pomiaru ośrodkowego ciśnienia żylnego - 4 szt.; j) Pomiar respiracji - 8 szt. 4. Centrala monitorująca na 8 stanowisk z możliwością zapisu danych - 1 zestaw; 5. Respiratory: wysokiej klasy, stacjonarne - 8 szt., transportowy - 1 szt. 6. Defibrylatory - 2 szt. 7. Pompy infuzyjne strzykawkowe - 24 szt.; 8. Pompy infuzyjne objętościowe - 16 szt.; 9. Aparat RTG przyłóżkowy - 1 szt.; 10. Bronchofiberoskop-1 szt.; 11. Laryngoskopy światłowodowe z trzema łyżkami - 8 szt. 12. Ssaki do odsysania: pneumatyczne - 8 szt., elektryczne - 4 szt.; 13. Kolumny systemowe zasilające stanowiska IT, 8 zestawów (gniazda elektryczne, wieszaki do płynów infuzyjnych, przyłącza: tlenu, powietrza i próżni, półki, przyłącza inne: komputerowe, telefoniczne. 14. Aparat do hemodializy lub hemofiltracji - 1 szt.; 15. Aparaty do resuscytacji - 8 szt.; 16. Aparat EKG- 1 szt.; 17. Zestawy do tlenoterapii z nawilżaczami - 4 szt.; 18. Aparaty ultradźwiękowe do inhalacji - 4 szt.; 19. Aparat do wykonywania podstawowych szybkich analiz laboratoryjnych - 1 szt.; 20. Ultrasonograf - 1 szt. 21. Aparat do sekwencyjnego masażu przeciwzakrzepowego kończyn dolnych. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: adres podany w sekcji I ogłoszenia. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: około 3 450 000 PLN. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: nie dotyczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 112;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Kwota wadium wynosi 70 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność przelewem po dostawie aparatów, w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udział w przetargach mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tej ustawy, spełniający dodatkowe warunki określone w ogłoszeniu i SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2; dokumenty wymienione w rozporządzeniu Prezesa Rady Minisstrów z dnia 07.04.2004 r. (Dz.U. 04.71.645) par. 1 ust. 1 pkt 1, 4, 5, 6 lub par. 2, w języku polskim lub przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: sprawozdanie finansowe za ostatnie 2 lata obrotowe (Rozpo. Prezesa R.M., Dz.U. 04.71.645, par. 1 ust. 1 pkt 1); warunki wymagane: dodatki wynik finansowy i sprzedaż o wartości min. 8 mln zł rocznie - przez ostatnie 2 lata obrotowe. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: wykaz dostaw wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat (warunek wymagany: przynajmniej 2 dostawy o zakresie i wartości zbliżonej do niniejszego zamówienia), z załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. cena - 65% 2. walory techniczne i użytkowe - 25% 3. warunki gwarancji - 10% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: PN-5/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 08.03.2006, cena - 60 PLN+ 22% VAT. Warunki i sposób płatności: przelew lub opłata w kasie zamawiającego. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 08.03.2006 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 08.03.2006, godzina 11:10, sala konferencyjna w siedzibie zamawiającego.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: nie dotyczy. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego, umowa nr Z/2.20/I/1.3.2/180/04/U/81/05. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 12.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.