eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole LubelskieSprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego ambulansu specjalistycznego typu C wyposażonego w nosze reanimacyjne na transporterze oraz krzesło kardiologiczne z funkcją składania podczas transportu w ambulansie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-30

Opole Lubelskie: Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego ambulansu specjalistycznego typu C wyposażonego w nosze reanimacyjne na transporterze oraz krzesło kardiologiczne z funkcją składania podczas transportu w ambulansie.
Numer ogłoszenia: 411264 - 2009; data zamieszczenia: 30.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Opolski , ul. Lubelska 4, 24-300 Opole Lubelskie, woj. lubelskie, tel. 081 8276122, faks 081 8272236.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego ambulansu specjalistycznego typu C wyposażonego w nosze reanimacyjne na transporterze oraz krzesło kardiologiczne z funkcją składania podczas transportu w ambulansie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Przedmiot zamówienia stanowi sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego ambulansu specjalistycznego typu C z silnikiem wysokoprężnym z bezpośrednim wtryskiem paliwa w technologii Common-Rail lub równoważnej, spełniający normę czystości spalin min. EURO-4 i mocy min. 110 kW. Ambulans winien spełniać warunki określone w PN EN 1789 i być wyposażony w: 1) nosze reanimacyjne o dopuszczalnym obciążeniu min. do 250 kg na transporterze z możliwością ustawienia pozycji Trendelenburga i Fowlera z regulacją kąta oparcia; 2) krzesło kardiologiczne z funkcją składania podczas transportu w ambulansie o udźwigu min. do 165 kg, wyposażone w dwa koła tylne i komplet pasów zabezpieczających pacjenta w czasie transportu wraz z przednimi i tylnymi rączkami do znoszenia po schodach. 2/ Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i wyposażenia stanowi załącznik Nr 1 do specyfikacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.41.00 - Pojazdy pogotowia 33.19.21.60 - Nosze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655). 5) akceptują warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu Komisja będzie oceniała według zasady spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w części VIII pkt 1 i formie określonej w Części VII SIWZ: 1) Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze -stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ; 2) Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, tj. 09-06-2009 r.; b) Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ; c) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; - Wykonawca musi wykazać, że dokonał przynajmniej trzech dostaw ambulansów o wartości każdej dostawy nie mniejszej niż 200 tys. zł. Do wykazu dołączyć referencję lub inny dokument poprzedniego zamawiającego potwierdzający, że dostawa została dokonana należycie - wg wzoru określonego w załączniku Nr 5 do SIWZ;. d) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca; - Wykonawca musi wykazać, że dysponuje zapleczem serwisowym do świadczenia obsługi gwarancyjnej samochodu bazowego w maksymalnej odległości 150 km od siedziby zamawiającego, a w przypadku zabudowy i wyposażenia ambulansu dysponuje zapleczem serwisowym do wykonania obsługi w siedzibie Zamawiającego lub zobowiązanie do poniesienia kosztów transportu z miejsca siedziby Zamawiającego do siedziby serwisu i z powrotem - wg wzoru określonego w załączniku Nr 6 do SIWZ; e) wypełniony formularz opisu przedmiotu zamówienia jako potwierdzenie spełniania wymaganych warunków technicznych; f) Podpisany wzór umowy jako akceptacji jej treści i warunków wg załącznika Nr 4 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/powiatopole/index.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe ul. Lubelska 4, 24-200 Opole Lubelskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2009 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. Lubelska 4, 24-200 Opole Lubelskie, pokój 313..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.