To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-11-30
Wrocław: Przetarg nieograniczony na dostawę, instalację i konfigurację komputerów wraz z oprogramowaniem oraz dostawa sprzętu peryferyjnego dla potrzeb Wydziałów Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu Zakład Obsługi Urzędu pl. Powstańców Warszawy 1, 50-951 Wrocław.
Numer ogłoszenia: 411280 - 2009; data zamieszczenia: 30.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 380156 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu Zakład Obsługi Urzędu, pl. Powstańców Warszawy 1, 50-951 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. , faks .
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo Pomocnicze Jednostki Budżetowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę, instalację i konfigurację komputerów wraz z oprogramowaniem oraz dostawa sprzętu peryferyjnego dla potrzeb Wydziałów Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu Zakład Obsługi Urzędu pl. Powstańców Warszawy 1, 50-951 Wrocław..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i konfiguracja komputerów wraz z oprogramowaniem oraz dostawa sprzętu peryferyjnego dla potrzeb Wydziałów Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu Zakład Obsługi Urzędu pl. Powstańców Warszawy 1, 50-951 Wrocław . 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i konfiguracja: a.sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, b.oprogramowania użytkowego, c.dostawa sprzętu peryferyjnego, d.zapewnienie serwisu w okresie gwarancji. 2.Sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy będzie sprzętem nowym, wyprodukowanym nie wcześniej niż w roku 2008. 3.Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony sprzęt na okres min. 24 miesiące a dla monitorów ekranowych min. 36 miesięcy. 4.Do każdego urządzenia powinny być dołączone: a.karta gwarancyjna, b.certyfikat CE lub świadectwo zgodności, c.instrukcja obsługi i konserwacji w języku polskim, d.nośniki ze sterownikami i oprogramowaniem. 5.Wykonawca zobowiązany będzie do: a.sprzedaży i dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnie z niniejszym opisem, b.dołączenie wykazu dostarczonego sprzętu i oprogramowania, zawierającego numery seryjne poszczególnych urządzeń oraz kluczy produktu zainstalowanego i aktywowanego oprogramowania ( w przypadku zestawów komputerowych i notebooków). c.instalacji urządzeń we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, d.samodzielnego uruchomienia urządzeń wraz z ich konfiguracją, e.przetestowania urządzeń i oprogramowania, 6.Wystawienia oddzielnych faktur na sprzęt przeznaczony dla poszczególnych wydziałów z wyodrębnieniem na fakturze cen jednostkowych sprzętu i oprogramowania. Dostawa dla Wydziału Certyfikacji i Funduszy Europejskich poniżej podanego sprzętu będzie dofinansowana z kilku źródeł: a.85% ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz w 15% z budżetu państwa w ramach Program Operacyjny Pomoc Techniczna 2007-2013, b.Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013 oraz Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Saksonia - Polska 2007-2013, Wobec powyższego należy wystawić trzy odrębne faktury dla Wydziału Certyfikacji i Funduszy Europejskich (pkt. A jedna faktura 100%, pkt. B dwie faktury w podziale 50% na 50%) na dostarczony sprzęt. Dla pozostałych wydziałów należy wystawić również odrębne faktury. 7.W okresie gwarancji Wykonawca zapewni: a. przyjmowanie zgłoszeń usterek i napraw telefonicznie lub faksem w dni robocze w godz. 9.00-16.00. b.przeprowadzenie skutecznej naprawy urządzeń nie później niż w ciągu 3 dni od dnia zgłoszenia. 8. Cena ofertowa winna obejmować całość kosztów związanych z realizacją pełnego zakresu zamówienia: koszt sprzedaży, dostawy, konfiguracji i instalacji oraz serwisu gwarancyjnego. 9.Wyspecyfikowany sprzęt, Zamawiający traktuje w sposób określony w art. 29 ust. 3 ustawy. Dopuszcza się złożenie oferty na dostawę urządzeń, które są równoważne pod względem technicznym, spełniają wszystkie wymogi, normy i parametry techniczne, o wydajności odpowiadającej wskazanemu urządzeniu oraz wykonane w całości z nowych elementów. 10.Wymagany termin wykonania zamówienia: do dnia 10.12.2009r. 11.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do Zamawiającego: a. szczegółowy wykaz oferowanego sprzętu i oprogramowania( nazwa, model, typ, itp.),a w przypadku komputerów stacjonarnych szczegółową specyfikację poszczególnych podzespołów wchodzących w skład komputera - nie później niż 10 dni przed dostawą b.wykazu dostarczonego sprzętu i oprogramowania, zawierającego numery seryjne poszczególnych urządzeń oraz kluczy produktu zainstalowanego i aktywowanego oprogramowania ( w przypadku zestawów komputerowych i notebooków)- w dniu dostawy c. prosimy o niezałączanie szczegółowej specyfikacji do składanych ofert.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 30.23.46.00 - Pamięć flash 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 234982 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Dostawa dla Wydziału Certyfikacji i Funduszy Europejskich poniżej podanego sprzętu będzie dofinansowana z kilku źródeł: a.85% ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz w 15% z budżetu państwa w ramach Program Operacyjny Pomoc Techniczna 2007-2013, b.Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013 oraz Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Saksonia - Polska 2007-2013,.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mares Sp. Z o.o., ul. Krucza 110, 53-406 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 234982
- Oferta z najniższą ceną: 234982 oferta z najwyższą ceną: 234982
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Dworcowej 10 we Wrocławiu.
- Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Kazimierza Jagiellończyka 40A we Wrocławiu.
- Dostawa odczynników do detekcji oraz diagnostyki (16 części) dla Grupy Odporności Wrodzonej na podstawie umów ramowych
- Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Łowieckiej 9 we Wrocławiu.
- Okresowe kontrole stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego - 5 Zadań.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Łukasiewicz-PORT
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby unowocześnienia procesu nauczania w ZSTiO w postaci urządzeń,sprzętu i materiałów dydaktycznych w ramach projektu Mistrzowie Mechaniki-nowe wyzwania edukacyjne
- Podniesienie poziomu kompetencji cyfrowych społeczeństwa na terenie Gminy Łabowa
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych i przenośnych oraz licencji oprogramowania
- Sprzedaż i dostawa sprzętu sieciowego i biurowego jako doposażenie bazy dydaktycznej w celu podniesienia jakości edukacji w I LO w Rzeszowie
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz ploterów na potrzeby warsztatów edukacyjnych w ramach projektu EKOPARK
- Dostawa wyposażenia do pracowni Bezpieczeństwa Wewnętrznego
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.