Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-25
Zawiercie: Wyłonienie geodetów uprawnionych do wykonania robót geodezyjnych.
Numer ogłoszenia: 41136 - 2009; data zamieszczenia: 25.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie , ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyłonienie geodetów uprawnionych do wykonania robót geodezyjnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie geodetów uprawnionych do wykonania n/w robót geodezyjnych: Zadanie (część) nr 1 Podział działki w celu utworzenia 2 działek. Zadanie (część) nr 2 Podział działki w celu utworzenia 3 lub 4 działek. Zadanie (część) nr 3 Podział działek przeznaczonych na poszerzenie drogi gminnej, gdzie podziałowi podlega do 4 działek w danej drodze. Zadanie (część) nr 4 Podział działek przeznaczonych na poszerzenie drogi gminnej, gdzie podziałowi podlega powyżej 4 działek w danej drodze. Zadanie (część) nr 5 Wznowienie znaków granicznych. Zadanie (część) nr 6 Sporządzanie wykazów zmian gruntowych dla 3 działek w wykazie. Zadanie (część) nr 7 Sporządzanie wykazów zmian gruntowych dla więcej niż 3 działek w wykazie. Przewidywana (maksymalna) ilość zleceń (zadań): Zadanie (część) nr 1 - 20, Zadanie (część) nr 2 - 3, Zadanie (część) nr 3 - 10, Zadanie (część) nr 4 - 35, Zadanie (część) nr 5 - 65, Zadanie (część) nr 6 - 10, Zadanie (część) nr 7 - 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo nieudzielenia zamówienia w przewidywanej ilości. Wielkość zamówienia - liczba zleceń (zadań) uzależniona będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego. Wymagany termin realizacji zamówienia (wykonania zlecenia - zadania) - dla zadań (części) nr 1-4 - 6 miesięcy. Maksymalny termin realizacji zamówienia (wykonania zlecenia - zadania) - dla zadań (części) nr 5-7 - 30 dni..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00 - Geotechniczne usługi inżynieryjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają wymogi art. 22 ust. 1 Pzp oraz spełniają warunki szczegółowe - dysponują lub będą dysponowali osobą/ami zdolną/ymi do wykonania zamówienia, tj. osobą/ami posiadającą/ymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie: a) geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe (1) - zadania (części) nr 1-4, b) rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych (2) - zadania (części) nr 1-7. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. W/w zostaną uznane za spełnione jeżeli Wykonawca złoży dokumenty i oświadczenie, o których mowa w pkt. VI specyfikacji..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ). Do wykazu należy dołączyć świadectwo/-a potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie: a) geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe (1) - zadania (części) nr 1-4, b) rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych (2) - zadania (części) nr 1-7. Ponadto Wykonawca złoży wraz z ofertą: 4) Druk Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 5) Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ (Wykonawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - nie składa tego dokumentu). W/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę z umieszczoną klauzulą za zgodność z oryginałem. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie niniejszego zamówienia, a wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. V SIWZ muszą spełniać oni łącznie. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie wykonawcy. Oferty przedstawione przez dwa lub więcej podmiotów występujących wspólnie, będą musiały spełniać następujące wymagania: a) oferta będzie zawierać informacje i dokumenty wymienione w punkcie VI ppkt 2, dotyczące każdego partnera konsorcjum. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w ppkt 1 wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą oddzielne lub wspólne; b) oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów; c) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami; d) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. e) zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, Wydział Zamówień Publicznych - pokój 202..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2 Punkt Obsługi Interesanta (Informacja), parter UM..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 25.02.2009 r. Cena za specyfikację - 12,20 zł (w tym VAT 22%)..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Podział działki w celu utworzenia 2 działek..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana (maksymalna) ilość zleceń (zadań) - 20. Zamawiający zastrzega sobie prawo nieudzielenia zamówienia w przewidywanej ilości. Wielkość zamówienia - liczba zleceń (zadań) uzależniona będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego. Wymagany termin realizacji zamówienia (wykonania zlecenia - zadania) - 6 miesięcy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Podział działki w celu utworzenia 3 lub 4 działek..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana (maksymalna) ilość zleceń (zadań) - 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo nieudzielenia zamówienia w przewidywanej ilości. Wielkość zamówienia - liczba zleceń (zadań) uzależniona będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego. Wymagany termin realizacji zamówienia (wykonania zlecenia - zadania) - 6 miesięcy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Podział działek przeznaczonych na poszerzenie drogi gminnej, gdzie podziałowi podlega do 4 działek w danej drodze..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana (maksymalna) ilość zleceń (zadań) - 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo nieudzielenia zamówienia w przewidywanej ilości. Wielkość zamówienia - liczba zleceń (zadań) uzależniona będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego. Wymagany termin realizacji zamówienia (wykonania zlecenia - zadania) - 6 miesięcy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Podział działek przeznaczonych na poszerzenie drogi gminnej, gdzie podziałowi podlega powyżej 4 działek w danej drodze..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana (maksymalna) ilość zleceń (zadań) - 35. Zamawiający zastrzega sobie prawo nieudzielenia zamówienia w przewidywanej ilości. Wielkość zamówienia - liczba zleceń (zadań) uzależniona będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego. Wymagany termin realizacji zamówienia (wykonania zlecenia - zadania) - 6 miesięcy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wznowienie znaków granicznych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana (maksymalna) ilość zleceń (zadań) - 65. Zamawiający zastrzega sobie prawo nieudzielenia zamówienia w przewidywanej ilości. Wielkość zamówienia - liczba zleceń (zadań) uzależniona będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego. Maksymalny termin realizacji zamówienia (wykonania zlecenia - zadania) - 30 dni..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Termin realizacji zamówienia (wykonania zlecenia - zadania) - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sporządzanie wykazów zmian gruntowych dla 3 działek w wykazie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana (maksymalna) ilość zleceń (zadań) - 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo nieudzielenia zamówienia w przewidywanej ilości. Wielkość zamówienia - liczba zleceń (zadań) uzależniona będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego. Maksymalny termin realizacji zamówienia (wykonania zlecenia - zadania) - 30 dni..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Termin realizacji zamówienia (wykonania zlecenia - zadania) - 30
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sporządzanie wykazów zmian gruntowych dla więcej niż 3 działek w wykazie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana (maksymalna) ilość zleceń (zadań) - 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo nieudzielenia zamówienia w przewidywanej ilości. Wielkość zamówienia - liczba zleceń (zadań) uzależniona będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego. Maksymalny termin realizacji zamówienia (wykonania zlecenia - zadania) - 30 dni..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Termin realizacji zamówienia (wykonania zlecenia - zadania) - 30
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Sukcesywna dostawa emulsji asfaltowej.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą znaków drogowych pionowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz tablic informacyjnych i słupków do znaków drogowych na drogi powiatowe i wojewódzkie
- Budowa Komendy Powiatowej PSP oraz Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Zawierciu - etap 1
- Dostawa sprzętu IT dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu
- USŁUGA NAPRAWY APARATU USG Voluson S8
- "Remont ogrodzenia przy szkole w Bzowie."
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie dokumentacji geologiczno-inżynierskiej dla ustalenia warunków geologiczno-inżynierskich na potrzeby zabezpieczenia osuwiska" (pełna nazwa znajduje się w dokumentach zamówienia)
- Modernizacja boiska sportowego w miejscowości Racławiczki
- "Modernizacja, budowa dróg na terenie Gminy Strzeleczki - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Smolarnia"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.