Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-22
Zielona Góra: Dostawa sprzętu komputerowego finansowanego w ramach środków Pomocy Technicznej PO KL na 2012 rok, środków Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych oraz środków Funduszu Pracy Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Zielonej Górze
CPV: 30.21.30.00-5, 30.23.21.10-8, 30.12.51.10-5, 30.21.61.30-6
Numer ogłoszenia: 411374 - 2012; data zamieszczenia: 22.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze , ul. Wyspiańskiego 15, 65-036 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4565656, 4565624, faks 068 3270111.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.zgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego finansowanego w ramach środków Pomocy Technicznej PO KL na 2012 rok, środków Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych oraz środków Funduszu Pracy Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Zielonej Górze CPV: 30.21.30.00-5, 30.23.21.10-8, 30.12.51.10-5, 30.21.61.30-6.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: a. sprzętu komputerowego w ramach Rocznego Planu Działania Pomocy Technicznej PO KL na 2012 rok, tj. 7 sztuk komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem. b. sprzętu komputerowego na potrzeby pracowników Wydziału ds. Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, tj.: komputery stacjonarne wraz z oprogramowaniem 4 szt. oraz urządzenie wielofunkcyjne kolorowe laserowe - 4 szt. wraz z tonerami - 12 zestawów c. laserowego czytnika kodów kreskowych finansowanego ze środków Funduszu Pracy - 1 szt. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, odrębnie w zakresie przedmiotu zamówienia wskazanego w a. b. c. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia na poszczególne części ujęto w załącznikach nr 1a, 1b, 1c do SIWZ. Miejsce wykonania zamówienia: dostawa do siedziby Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.21.10-8, 30.12.51.10-5, 30.21.61.30-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Oceny spełnienia tego warunku dokona Zamawiający na podstawie treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę, zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - co najmniej: w części I zamówienia - dwóch dostaw sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 20.000 zł brutto każda, w części II zamówienia - dwóch dostaw sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 50.000 zł brutto każda. W przypadku złożenia oferty na pierwszą i drugą część zamówienia, ww. warunki sumuje się. Oceny spełnienia tego warunku dokona Zamawiający na podstawie treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę, zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym. Oceny spełnienia tego warunku dokona Zamawiający na podstawie treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę, zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Oceny spełnienia tego warunku dokona Zamawiający na podstawie treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę, zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia. Oceny spełnienia tego warunku dokona Zamawiający na podstawie treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę, zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W części I przedmiotu zamówienia, dot. dostawy sprzętu komputerowego, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty: dane dotyczące współczynników od producenta procesora na potwierdzenie wydajności obliczeniowej komputera stacjonarnego, deklaracja zgodności CE dla komputera, certyfikat jakości ISO 9001 producenta komputera, certyfikat Energy Star dla komputera, certyfikat lub deklaracja producenta komputera, na potwierdzenie maksymalnej głośności 30dB z pozycji operatora, pomiar zgodny z normą ISO 9296 ISO7779 W części II przedmiotu zamówienia, dot. dostawy sprzętu drukującego i akcesoriów komputerowych, Wykonawca oferujący materiały równoważne do sprzętu drukującego zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą zaświadczenia wystawione przez producenta tych materiałów (lub jego upoważnionego przedstawiciela), potwierdzające spełnienie normy ISO/IEC 19798 (dla tonerów do urządzeń kolorowych). Wykonawca może także przedstawić zaświadczenie wystawione przez podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający, że dostarczone produkty odpowiadają ww normom technicznym lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające swoja siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Ww. dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub uwierzytelnionych kopii, potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem oraz datą, na każdej zapisanej stronie poświadczanego dokumentu.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian istotnych warunków umowy w zakresie terminu i sposobu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, niemożliwych uprzednio do przewidzenia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze, ul. Wyspiańskiego 15, 65-036 Zielona Góra sekretariat pok. 210..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze, ul. Wyspiańskiego 15, 65-036 Zielona Góra sekretariat pok. 210..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pierwsza część przedmiotu zamówienia dotyczy dostawy sprzętu komputerowego finansowanego w ramach środków Pomocy Technicznej PO KL na 2012 rok ramach Rocznego Planu Działania PT PO KL.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego w ramach Rocznego Planu Działania Pomocy Technicznej PO KL na 2012 rok.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem pierwszej częsci zamówienia jest dostawa 7 sztuk komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby pracowników Wydziału ds. Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem drugiej części zamówienia jest dostawa komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem 4 szt. oraz urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych laserowych 4 szt. wraz z tonerami - 12 zestawów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.21.10-8, 30.12.51.10-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa laserowego czytnika kodów kreskowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem trzeciej części zamówienia jest dostawa 1 szt. laserowego czytnika kodów kreskowych, finansowanego ze środków Funduszu Pracy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.30-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców w I półroczu 2025 r. na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP i jednostek organizacyjnych
- Wykonanie badań laboratoryjnych przy robotach drogowych i mostowych na drogach wojewódzkich województwa lubuskiego w latach 2025-2027
- NZ.261.62.2024 Sukcesywne dostawy asortymentu do zabiegów ortopedyczno-urazowych wraz z akcesoriami umożliwiającymi ich wszczepienie na potrzeby chirurgii dziecięcej
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i wędlin do Zespołu Edukacyjnego nr 2 w Zielonej Górze.
- Świadczenie kompleksowej usługi organizacji wizyty studyjnej do Danii z udziałem członków Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji ds. kształcenia ustawicznego i uczenia się przez całe życie (...)
- Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku CRS przy ul. Sulechowskiej 41 w Zielonej Górze
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA 7 SZTUK KOMPUTERÓW ALL IN ONE WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM NA POTRZEBY SPÓŁKI MEDYCZNE CENTRUM INNOWACJI WROCŁAW SP. Z O.O.
- Doposażenie warsztatów szkolnych w Powiatowym Centrum Edukacji i Kompetencji Zawodowych w Szczucinie w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Dąbrowskim
- Zakup i dostawa sprzętu informatycznego dla jednostki Lasy Miejskie - Warszawa.
- Budowa budynku o funkcji Szkoły Podstawowej i czterooddziałowego przedszkola i hali widowiskowo-sportowej w Kaszowie - dostawa pierwszego wyposażenia Szkoły Podstawowej w Kaszowie
- Zakup sprzętu komputerowego z podziałem na części
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.