eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › remont - przebudowa drogi krajowej nr 87 Nowy Sącz - Piwniczna na odcinku od km 11+800 do km 13+400 w miejscowści Barcice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-08-12

POZYCJA 41141

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kraków: remont - przebudowa drogi krajowej nr 87 Nowy Sącz - Piwniczna na odcinku od km 11+800 do km 13+400 w miejscowści Barcice

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie, do kontaktów: Elżbieta Niewitała, ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4172183, fax 012 4170118, e-mail: przetargi@krakow.gddkia.gov.pl, www.krakow.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont - przebudowa drogi krajowej nr 87 Nowy Sącz - Piwniczna na odcinku od km 11+800 do km 13+400 w miejscowści Barcice. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie remontu - przebudowy drogi krajowej nr 87 Nowy Sącz - Piwniczna na odcinku od km 11+800 do km 13+400 w miejscowści Barcice w tym: wykonanie odnowy nawierzchni, renowacja odwodnienia, wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego, remont poboczy, remont chodników. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: drogi krajowej nr 87 Nowy Sącz - Piwniczna na odcinku od km 11+800 do km 13+400 w miejscowści Barcice. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakres jek w pkt II.1.3. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.11.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 50 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: A. Minimalne wymogi dotyczące sytuacji ekonomiczno-finansowej, kadrowej i technicznej Wykonawcy są następujące: 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy - znaczenie 30% Wykonawca musi wykazać: a) Średni roczny przerób w okresie ostatnich 3 lat obrotowych w zakresie robót drogowych lub drogowo- mostowych w wysokości nie mniejszej niż 10 mln zł. b) Wskaźnik płynności bieżącej w ostatnim roku obrotowym liczony stosunkiem wartości aktywów bieżących do wartości pasywów bieżących w wysokości nie mniejszej niż 1,0 c) Dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wskazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na realizowanie konkretnego celu) lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 000 zł d) Wykonawca musi złożyć oświadczenie, że w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy przedstawi dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż cena ofertowa. - W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w pkt 1a muszą spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólną ofertę, z tym, ż jeden z podmiotów musi go spełnić co najmniej w 50%. - Warunek określony w pkt 1b musi być spełniony przez każdy z podmiotów składających wspólną ofertę, - Warunek określony w pkt 1c i 1d muszą spełniać wspólnie wszystkie podmioty składające wspólną ofertę, 2. Potencjał kadrowy - znaczenie 30 % Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną tym osobom powierzone. Wykonawca przedstawi we wniosku kandydatów na każde z niżej wymienionych stanowisk: a) Kierownik budowy, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, lub drogowej bez ograniczeń, minimalne kwalifikacje: 3 realizacje robót drogowych na drogach klasy minimum G, w charakterze kierownika budowy. b) Kierownik robót drogowych, uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń lub drogowe bez ograniczeń, minimalne kwalifikacje zawodowe: 3 realizacje robót drogowych na drogach klasy minimum G. jako kierownik budowy lub robót drogowych, 3. Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować następującymi jednostkami sprzętu i środkami transportu, niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia; a) Wytwórnia mieszanki mineralno - bitumicznej o wydajności co najmniej 120 Mg/h z pełną automatyka z możliwością monitorowania i rejestrowania komputerowo procesu technologicznego i z wszystkimi ważnymi decyzjami i uzgodnieniami, zlokalizowana w odległości pozwalającej na dostawę i wbudowanie masyw czasie do 1,5 godziny, min. wymagana liczba jednostek: 1. b) Rozścielacz mas bitumicznych z pełną elektroniką dla kontroli układania warstw bitumicznych z podgrzewaną deską z wstępnym systemem zagęszczania szer. Od 3,0 m do 7,5 m, min. Wymagana liczba jednostek: 2 c) Frezarka, do nawierzchni o szer. 1 m, min. wymagana liczba jednostek: 1 d) Frezarka do nawierzchni o szer. 2 m, min. wymagana liczba jednostek; 1 e) Szczotki mechaniczne, min. wymagana liczba jednostek: 2 f) Skraplarki do emulsji, min. wymagana liczba jednostek: 1 g ) Walce wibracyjne od 8 -10 Mg min. wymagana liczba jednostek: 2 h) Walce ogumione min 12 Mg, min. wymagana liczba jednostek; 1 i) Walce statyczne min 10 Mg, min. wymagana liczba jednostek: 2 j) Koparki 0,7 m kw., min. wymagana liczba jednostek: 1 k) Spycharka 74 kW, min. wymagana liczba jednostek: 1 1) Samochody 2 podgrzewaną skrzynią do przewozu mas bitumicznych, min. wymag. liczba jednost: 6 m) Samochody samowyładowcze 10 t, min. wymagana liczba jednostek: 3 n) Równiarka, min. wymagana liczba jednostek: 1 Potencjał techniczny wykonawców składających wspólną ofertę - warunek określony w pkt.3 winien być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę. 4. Doświadczenie - znaczenie 40 % Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat od 2000r do 2005r. zrealizował 3 roboty polegające na odnowie nawierzchni dróg kat. min. G o długości 2 km każda , w tym 1 robotę z nawierzchnią SMA. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wyka2ać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 5. Podwykonawstwo Zamawiający wymaga aby Wykonawca samodzielnie wykonał wszystkie warstwy konstrukcyjne nawierzchni, pozostały zakres zamówienia może być wykonany przez podwykonawców wymienionych w ofercie, jednakże pod warunkiem, że podwykonawcy posiadać będą odpowiednie kwalifikacje rozumiane jako doświadczenie w realizacji robót powierzonych, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat, tj od.2000r do 2005r wykonali z należyta starannością min. 3 roboty o podobnym charakterze co powierzony im do wykonania zakres zamówienia. B. Dla potwierdzenia spełniania powyższych warunków Wykonawca wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przedłoży: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego (dla osób posiadających polskie obywatelstwo) albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby (dla osób nieposiadaiacych polskiego obywatelstwa) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 6. Sprawozdanie finansowe .(bilans, rachunek zysków i strat i informacje dodatkowe) a jeżeli podlegają badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinię o badanym sprawozdaniu za ostatnie 3 lata obrotowe a jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. 7. Oświadczenie, że w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy przedstawi dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niniejszą niż cena ofertowa, 8. Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe i/ lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze niż określone w pkt. A. 1. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 9. Informację o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji i doświadczenia wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunków określonych w pkt A.2., tj. życiorysy zawodowe oraz kopie odpowiednich uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa. 10. Informację o dysponowaniu sprzętem i środkami transportu. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 3 11. Informację o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie, 12. Informację na temat Podwykonawców, przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie wraz z danymi potwierdzającymi doświadczenie Podwykonawców. C. Wymagania odnośnie formy dokumentów, o których mowa w pkt B 1. Dokumenty wymienione w pkt B Wykonawca składa w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt B.2, do B.5 winien przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt od B.2 do B.5, Wykonawca winien je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższe dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii wraz z tłumaczeniem na język polski; kserokopie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. D. Opis sposobu oceny spełniania warunków W sytuacji, gdy minimalne warunki udziału w postępowaniu spełniać będzie większa ilość Wykonawców niż określona w pkt IV. 1.3) Zamawiający zastosuje niżej opisany sposób oceny spełniania tych warunków: 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Sytuacja finansowa Wykonawcy oceniana będzie na podstawie średnich przychodów z działalności gospodarczej za ostatnie 3 lata obrotowe, zgodnie z następującym wzorem: (średnie przychody badanego wniosku/średnie przychody max) x 50 pkt oraz na podstawie informacji z banku o wysokości dostępnych środków według wzoru: (wysokość dostępnych środków z badanego wniosku/środki max) x 50 pkt Ocena punktowa wniosku w zakresie sytuacji finansowej wykonawcy stanowić będzie sumę uzyskanych punktów w obu punktacjach, - maksymalnie 100 pkt 2. Potencjał kadrowy W ramach tego warunku oceniane będą: kwalifikacje kierownika budowy- ilość robót drogowych, na których pełnił funkcję kierownika budowy: po 15 punktów za każdą robotę jak w pkt 2a - maksymalnie 100 punktów 3. Doświadczenie W ramach tego warunku oceniana będzie: ilość wykonanych w ostatnich 5 latach robót drogowych polegających na odnowie nawierzchni dróg kat. min. G z ułożeniem nawierzchni SMA, o długości 2 km każda - 5 pkt, za każdy km wykonanej odnowy 2 nawierzchnią SMA - maksymalnie 100 pkt. Formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z formularzami załączników potwierdzających potencjał ekonomiczno-finansowy, kadrowy, techniczny i doświadczenie Wykonawcy należy odebrać pod adresem określonym w pkt 1.3).

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 22.08.2005 godzina 13:00. 3.3) Termin związania ofertą: 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 04.08.2004.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.