Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-22
Ochotnica Dolna: Dostawa fabrycznie nowego autobusu
dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ochotnicy Dolnej
Numer ogłoszenia: 411434 - 2012; data zamieszczenia: 22.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Ochotnicy Dolnej , Ochotnica Dolna 160, 34-452 Ochotnica Dolna, woj. małopolskie, tel. 18 2620923, faks 18 2620923.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego autobusu dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ochotnicy Dolnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia A. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego autobusu 20+1 osobowego. Dostarczony autobus winien być zarejestrowany i posiadać komplet dokumentów do przerejestrowania (dowód rejestracyjny, karta pojazdu, tablice rejestracyjne, ubezpieczenie OC, faktura sprzedaży, wpis do ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy). Nadto Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia homologacji cząstkowych na wykonane prace oraz aktualny certyfikat systemu ISO obejmujący zakres zabudowy i modyfikacji autobusów. B. Warunki gwarancji: - minimum 3 lata gwarancji na podzespoły mechaniczne (limit 250 tyś km) - minimum 3 lata gwarancji na powłokę lakieru - minimum 12 lat na brak korozji perforacyjnej od wewnątrz na zewnątrz C. Szczegółowy opis techniczny: - fabrycznie nowy, rok produkcji 2012 - rozstaw osi min. 4325 mm - wysokość pojazdu min. 2800 mm - lakier akrylowy - kolor biały lub inny jasny - silnik diesla o pojemności 1900 cm3 - 2100 cm3 - moc od 140KM -160KM - norma emisji spalin EURO 5 - długość całkowita pojazdu min. 7300 mm - skrzynia manualna, dźwignia zmiany biegów w formie - joysticka - napęd na tylnią oś, koła bliźniacze - dopuszczalna masa całkowita pojazdu 5 ton Wyposażony w: systemy kontroli trakcji : ABS, ASR, ESP, EBV, BAS lub równoważne - tachograf cyfrowy oraz legalizacja - wspomaganie kierownicy - regulowany fotel kierowcy - regulowany fotel (jedynka - składana pilotka) obok fotela kierowcy - immobiliser - centralny zamek z pilotem - elektryczne i podgrzewane lusterka - elektrycznie regulowane przednie szyb boczne (w kabinie kierowcy) - koło zapasowe z koszem mocującym z zestawem narzędzi i podnośnikiem - komplet opon zimowych (na wszystkie koła) - gaśnica - trójkąt - chlapacze tylnie i przednie - zbiornik paliwa minimum 75l - hamulce tarczowe z przodu i z tyłu - drzwi dwuskrzydłowe z tyłu pojazdu - szyby boczne w miejscach fabrycznych, podwójne termoizolacyjne, przyciemniane - firanki przeciwsłoneczne - główne wejście do pojazdu przez drzwi przednie prawe otwierane za pomocą elektrycznego siłownika sterowanego z kokpitu kierowcy lub pilota, wyposażone w obniżany stopnień wejściowy - oświetlenie punktowe led stopnia wejściowego - fotele pasażerów rodzaj miejski bez regulacji oparcia, w ciemnej niebrudzącej tapicerce - fotele w części pasażerskiej wyposażone w: pasy 3-punktowe, rączki, podłokietniki po zewnętrznych stronach siedzisk - fotele zamontowane na systemie szynowym aluminiowym z montażem bocznym - fotele zastosowane na płaskiej podłodze (bez jakichkolwiek podestów) - trzy punkty oświetlenia pojazdu z funkcją postojową oraz diodową nocną - klimatyzacja dachowa z rozprowadzeniem centralnym w sufitowych tunelach nawiewowych na przestrzeń pasażerską - dla przestrzeni pasażerskiej ogrzewanie wodne, grzejnik minimum 2 metrowy - zestaw audio: radio z funkcjami cd, mp3, - nagłośnienie przestrzeni pasażerskiej min. 4 sztuki głośników - 1.3 przegrody za kierowcą - szyberdach służący również jako wyjście ewakuacyjne - młoteczki bezpieczeństwa min. 3 sztuki - uchwyty wejściowe w drzwiach przednich - oznakowanie wyjść awaryjnych oraz oznakowanie o zapięciu pasów bezpieczeństwa - podłoga wyłożona wykładziną wodoodporną oraz antypoślizgową - wnętrze w całości wykonane z tapicerki miękkiej - wieszaki ubraniowe na słupkach okiennych - izolacja dźwiękowo - termiczna pojazdu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie przedłożenia: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą Wykonawca może dołączyć do oferty aktualny wydruk z CEIDG prowadzonej przez Ministerstwo Gospodarki. W przypadku Oferenta będącego Spółką Cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki. - oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wg zasady: spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie przedłożenia: - Doświadczenia w zakresie realizacji tożsamych zadań (dostaw autobusów) wykonanych w latach 2009/2010/2011 (wg załączonego wzoru). Za dostawę tożsamą Zamawiający uzna taką dostawę, której wartość wynosiła co najmniej 200.000 zł. - Kserokopii dokumentów potwierdzających, że realizacja tożsamych zadań została wykonana należycie (referencje, protokoły bezusterkowego odbioru, ewentualnie kopie faktur wraz z dokumentami potwierdzającymi ich zapłacenie). Zamawiający wymaga przedstawienia 1 egz. w/w dokumentów by uznać, że Wykonawca spełnia wymagania. Wg zasady: spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie przedłożenia: - oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wg zasady: spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie przedłożenia: - oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wg zasady: spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie przedłożenia: - oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wg zasady: spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- formularz ofertowy, - w przypadku Oferentów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, - ubiegające się o zamówienie publiczne spółki z o.o. muszą przedłożyć uchwałę wspólników upoważniającą do zaciągnięcia zobowiązania lub umowę spółki, o ile wartość zamówienia dwukrotnie przekracza wartość kapitału spółki ( art.230 Kodeksu Spółek ).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień umowy może być dokonana w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy lub okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a w szczególności : - zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy, - wprowadzone zostały dodatkowe wymagania dla inwestycji współfinansowanych z funduszy UE - wprowadzone zostały zmiany dotyczące dofinansowania i rozliczenia zadań współfinansowanych przez fundusze UE oraz inne (w tym krajowe) instytucje dofinansowujące. - wydłużenia terminu wykonania zamówienia z uwagi na wystąpienie nadzwyczajnych warunków pogodowych nie pozwalających na wykonanie zamówienia lub wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, pod warunkiem wyrażeniem zgody przez Zamawiającego. Termin może ulec przedłużeniu o czas trwania tych okoliczności, - wystąpiły zamówienia dodatkowe niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które mają wpływ na termin realizacji zamówienia. - z uwagi na niezależne od stron okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne) dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy oraz osób reprezentujących strony.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Zmiana postanowień umowy może być dokonana w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do tre
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ochotnica Dolna
os. Dłubacze 160
34-452 Ochotnica Dolna, p. 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2012 godzina 08:45, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej w Ochotnicy Dolnej os. Hologówka 191C 34-452 Ochotnica Dolna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa autobusu 17 - miejscowego z przystosowaniem do przewozu osób z niepełnosprawnościami
- Zakup fabrycznie nowego autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych
- ZP.158.2024 Dostawa autobusu
- Dostawa używanego pojazdu przeznaczonego do przeprowadzania egzaminów w zakresie kat. D prawa jazdy na potrzeby WORD Katowice
- Zakup autobusu dla Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
- Likwidacja barier transportowych w Warsztacie Terapii Zajęciowej w Sędku poprzez zakup autobusu
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.