Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-30
Lublin: Warzywa, owoce i jaja
Numer ogłoszenia: 411434 - 2009; data zamieszczenia: 30.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ośrodków Wsparcia , ul. Lwowska 28, 20-128 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-81 44 44 166, faks 0-81 747 72 67.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zddps.bip.lublin.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Warzywa, owoce i jaja.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw, owoców i jaj.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00 - Warzywa, owoce i orzechy 03.14.25.00 - Jaja .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Zaakceptowany wzór umowy. 3. Oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art.22 ust.1 ustawy Pzp. 4. Oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. 5. Wypełniony formularz asortymentowy. 6. Aktualny odpis z KRS albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zddps.bip.lublin.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ośrodków Wsparcia
20-128 Lublin ul. Lwowska 28 pok.101.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2009 godzina 08:00, miejsce: Zespół Ośrodków Wsparcia 20-128 Lublin ul. Lwowska 28 pok.101.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa doradcza w zakresie benchmarkingu i optymalizacji pracy Szpitala
- dostawa samochodu osobowego, 9-osobowego, rodzaj nadwozia: minibus/minivan/van oraz dostawa samochodu osobowego, 5 osobowego, typu sedan, segmentu E - 2 części
- Usługa ubezpieczenia mienia oraz ubezpieczeń KL, NNW i bagażu na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
- Dostawa 2 szt. fabrycznie nowych samochodów terenowych typu pick- up na potrzeby PSR w Lublinie
- Dostawa 5 szt. urządzeń prezentacyjnych typu Display Poster
- Usługa ochrony mienia i terenu przyobiektowego oraz obsługa gospodarcza obiektu i terenu przyobiektowego, położonego w Lublinie przy ul. Karłowicza 4
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych do końca roku 2025 (Przedszkole Samorządowe nr 3 w Wieliczce)
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
- "Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Glinojecku"
- Sukcesywna dostawa owoców i warzyw do COS-OPO w Giżycku
- Dostawa jaj kurzych
- Dostawa artykułów spożywczych, jaj i wody mineralnej dla Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Andrychowie
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.