Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-08-11
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Białystok: remont budynku administracyjnego Poczty Polskiej w Białymstoku ul. I Armii Wojska Polskiego 8 A wraz z modernizacją sieci LAN Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Poczta Polska Oddział Regionalny Centrum Infrastruktury w Białymstoku, do kontaktów: Bagan, ul. I Armii WP 7A, 15-100 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6623496, fax 085 6623544, e-mail: malgorzata.bagan@olsztyn.poczta-polska.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.poczta-polska.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: ppup Poczta Polska; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont budynku administracyjnego Poczty Polskiej w Białymstoku ul. I Armii Wojska Polskiego 8 A wraz z modernizacją sieci LAN. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Budynek administracyjny Poczty Polskiej w Białymstoku ul. I Armii Wojska Polskiego 8 A, 15-100 Białystok. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont budynku administracyjnego Poczty Polskiej w Białymstoku ul. I Armii Wojska Polskiego 8 A wraz z modernizacją sieci LAN, zgodnie z przedmiarem robót, projektami i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiącymi załączniki nr 3, 4, 5 do SIWZ 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: kosztorys ofertowy soporządzony w oparciu o przedmiar, zgodnie z założeniami wyjściowymi do kosztorysowania 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje roboty remontowe pokoi i korytarzy,roboty malarskie, tynkarskie i posadzkarskie, remont instalacji elektrycznej, przystosowanie pomieszczeń do wymogów p.poż oraz modernizacja instalacji sieci LAN, zgodnie z przedmiarem robót, projektami i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiącymi załączniki nr 3, 4, 5 do SIWZ 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą zgodną z charakterem zamówienia. Jeżeli oferta składana jest przez podmioty występujące wspólnie - warunek spełniać musi przynajmniej jeden z podmiotów 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej 3 (trzy) roboty budowlane, odpowiadające swoim charakterem przedmiotowi zamówienia (modernizacja, adaptacja, inwestycja, remont) - o wartości nie mniejszej niż 300.000,- zł netto. Jeżeli oferta składana jest przez podmioty występujące wspólnie - warunek może być spełniony łącznie. 3. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz elektrycznej. Jeżeli oferta składana jest przez podmioty występujące wspólnie - warunek może być spełniony łącznie. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.Wykonawca dysponuje środkami finansowymi w wysokości co najmniej 30% (brutto) oferowanej kwoty za wykonanie zamówienia. Jeżeli oferta składana jest przez podmioty występujące wspólnie - warunek może być spełniony łącznie. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału metodą \spełnia\ - \nie spełnia\. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca musi złożyć w ofercie 1. Oświadczenie wykonawcy (załącznik nr 2 ) stwierdzające że : Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2.W przypadku ustanowienia pełnomocnika, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert., potwierdzający profil działalności wykonawcy zgodny z zakresem objętym zamówieniem. 4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (w zakresie kierowania robotami), 6.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami: a)uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z zaświadczeniem o aktualnej przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, b)uprawnienia budowlane branży elektrycznej wraz z zaświadczeniem o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa 7.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 8.wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania i odbiorców (przynajmniej 3 roboty o wartości 300.000 ,- zł netto każda) 9. Dokumenty (protokoły odbioru, referencje, opinie) potwierdzające, że roboty o których mowa w wykazie robót zostały wykonane należycie. Kompletna oferta winna zawierać również formularz oferty i kosztorys ofertowy.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena oferty 90 2. Okres rękojmi 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl/O Firmie/?d=przetargi. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ można, pobrać bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego http://www.poczta-polska.pl/O_Firmie/?d=przetargi, uzyskać za odpłatnością w siedzibie Zamawiającego - pokój 109 (/fax (0-85) 662-35-56 w godz. 8-15 lub otrzymać pocztą za zaliczeniem pocztowym po przesłaniu zapotrzebowania. Koszt SIWZ 30 zł + koszty przesłania. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.09.2006, godzina 10:15, siedziba Zamawiającego ul. I Armii Wojska Polskiego 7A, 15-100 Białystok pokój 114.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.08.2006.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Obsługa weterynaryjna Schroniska dla Zwierząt "Dolina Dolistówki" w Białymstoku - uzupełnienie
- Kompleksowe usługi polegające na przeglądzie i konserwacji dźwigów, prace remontowe oraz przeglądy specjalne dźwigów w obiektach Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.28.2025
- Wymiana pokrycia dachowego Inspektoratu ZUS w Sokółce
- Wykonanie opisów stanu i opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych (6.2025)
- Remont w Samodzielnym Szpitalu Miejskim im. PCK w Białymstoku - część I Opracowanie dokumentacji projektowej oraz remont w Poradni Rehabilitacji przy ul. Swobodnej 24 - część II
- Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 674 Sokółka - Krynki na odcinku od km 14+674,70 do km 15+674,70.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w ramach projektu: "POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC - ETAP II"
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Razem możemy więcej - integracja społeczna w Gminie Józefów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.