Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-22
Gliwice: Dostawa czasopism naukowych i prasy codziennej wraz z kompleksową obsługą prenumeraty na rok 2013
Numer ogłoszenia: 411454 - 2012; data zamieszczenia: 22.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Metalurgii Żelaza im. Stanisława Staszica , ul. Karola Miarki 12, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032/2345216.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.imz.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa czasopism naukowych i prasy codziennej wraz z kompleksową obsługą prenumeraty na rok 2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa czasopism naukowych i prasy codziennej do Instytutu Metalurgii Żelaza wraz z kompleksową obsługą prenumeraty na rok 2013. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: CZĘŚĆ I - Dostawa zagranicznych czasopism naukowych wraz z kompleksową obsługą prenumeraty na rok 2013 (w ilości 42 tytuły) CZĘŚĆ II - Dostawa polskich czasopism naukowych i prasy codziennej wraz z kompleksową obsługą prenumeraty na rok 2013 (w ilości 30 tytułów).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Dostawa stanowiąca nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego polegająca na rozszerzeniu dostawy zagranicznych, polskich czasopism naukowych i prasy codziennej.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.21.20.00-9, 22.21.10.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumetach zalączonych przez Wykonawcę do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w Wykonawca warunki spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumetach zalączonych przez Wykonawcę do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w Wykonawca warunki spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumetach zalączonych przez Wykonawcę do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w Wykonawca warunki spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumetach zalączonych przez Wykonawcę do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w Wykonawca warunki spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumetach zalączonych przez Wykonawcę do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w Wykonawca warunki spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Warunki i terminy płatności, Sposób załatwiania reklamacji, Zobowiązanie do codziennego dostarczania prasy, Referencje, Pełnomocnictwo.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Warunki i termin płatności - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
5. Zamawiający w oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy, przewiduje następujące zmiany istotnych warunków umowy: a) W przypadku zmiany przepisów regulujących wysokość podatku od towarów i usług VAT, wysokość wynagrodzenia brutto, wynikającego z oferty Wykonawcy zostanie odpowiednio powiększona (lub pomniejszona), stosownie do wzrostu/spadku wysokości stawki podatku VAT. Powyższa zmiana obowiązywać będzie wraz z wejściem z życie zmienionych przepisów i nie będzie wymagać zawarcia aneksu do niniejszej umowy. b) W przypadku zmiany częstotliwości wydawania któregokolwiek z czasopism i/lub prasy codziennej, zaprzestania ukazywania się któregokolwiek z czasopism i/lub prasy codziennej, formy wydawania któregokolwiek z czasopism i/lub prasy codziennej lub innych zmian związanych z emisją czasopism i/lub prasy codziennej Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu pisemną informację od Wydawcy potwierdzającą powyższe. Zmiana ta nie będzie wymagać zawarcia aneksu do niniejszej umowy. c) W przypadku sytuacji opisanej w pkt. b) wysokość wynagrodzenia brutto, wynikającego z oferty Wykonawcy, zostanie odpowiednio powiększona (lub pomniejszona) stosownie do wzrostu/spadku częstotliwości emisji danego czasopisma i/lub prasy codziennej lub zmiany formy wydawania danego czasopisma i/lub prasy codziennej (np. z formy papierowej na elektroniczną). d) W uzasadnionych przypadkach, gdy z powodów niezależnych od Wykonawcy Wydawca opóźnia termin emisji danego czasopisma i/lub prasy codziennej, termin 31.07.2014 r. może ulec wydłużeniu do chwili dostawy kompletnych roczników czasopism i/lub prasy codziennej. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu pisemną informację od Wydawcy potwierdzającą zwłokę w emisji czasopism i/lub prasy codziennej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Metalurgii Żelaza, 44 100 Gliwice, ul. Karola Miarki 12-14, budynek A, pokój 38.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Instytut Metalurgii Żelaza, 44 100 Gliwice, ul. Karola Miarki 12-14, budynek A, pokój 38.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa zagranicznych czasopism naukowych wraz z kompleksową obsługą prenumeraty na rok 2013 (w ilości 42 tytuły).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zagranicznych czasopism naukowych wraz z kompleksową obsługą prenumeraty na rok 2013 (w ilości 42 tytuły). Dodatkowe usługi do wykonania w ramach CZEŚCI I: - prowadzenie z zagranicznymi dostawcami korespondencji dotyczącej zamawianych tytułów, - przekazywanie informacji o zmianach wydawniczych, - skuteczne załatwianie wszelkich reklamacji i ewentualny zwrot środków za niedostarczone tytuły, - prowadzenie wszelkiej korespondencji z Biblioteką Techniczną Zamawiającego w języku polskim, - prowadzenie całościowej obsługi celnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.21.20.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Warunki i termin płatności - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa polskich czasopism naukowych i prasy codziennej wraz z kompleksową obsługą prenumeraty na rok 2013 (w ilości 30 tytułów)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa polskich czasopism naukowych i prasy codziennej wraz z kompleksową obsługą prenumeraty na rok 2013 (w ilości 30 tytułów). Dodatkowe usługi do wykonania w ramach CZĘSCI II: - prowadzenie z dostawcami korespondencji dotyczącej zamawianych tytułów, - przekazywanie informacji o zmianach wydawniczych, - skuteczne załatwianie wszelkich reklamacji i zwrot środków za niedostarczone tytuły, - prowadzenie wszelkiej korespondencji z Biblioteką Techniczną Zamawiającego, - codzienne (w dni robocze pn - pt) dostarczanie do siedziby Zamawiającego prasy codziennej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.21.20.00-9, 22.21.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Warunki i termin płatności - 30
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawy artykułów żywnościowych do Oddziałów Żłobków Miejskich w Gliwicach
- ZP.261.13.2024 Zakup mebli na potrzeby Sądu Okręgowego w Gliwicach - postępowanie nr 3.
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Przeglądy, konserwacje i wzorcowanie urządzeń laboratoryjnych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawa klastra HA urządzeń do zabezpieczania ruchu sieciowego w postaci rozwiązania Next Generation FireWall (1 komplet). Znak sprawy: DZPZ.282.97.2024.EO
- Dostawa sprzętu AGD. Znak sprawy DZPZ.282.88.2024.AG
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prenumerata on-line czasopism zagranicznych w roku 2025
- Sukcesywna dostawa czasopism krajowych (polskich) w formie prenumeraty za lata 2025-2027 dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego, w częściach od I do XXI
- Dostawa czasopism zagranicznych drukowanych oraz zakup dostępu online do czasopism i baz elektronicznych dla Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu w roku 2025.
- Zestaw aparatury do wysokosprawnej chromatografii cieczowej/spektrometrii masowej.
- dostawa pojemników do pobierania i preparatyki krwi.
- dostawa czasopism zagranicznych (papierowych i elektronicznych) oraz baz danych, jak również czasopism krajowych na rzecz Uniwersytetu Gdańskiego
więcej: Dzienniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.