Ogłoszenie z dnia 2005-08-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Katowice: zakup i dostawa sterylizatora parowego zasilanego parą z sieci centralnej i wbudowanej wytwornicy oraz stacji uzdatniania wody metodą odwróconej osmozy dla potrzeb centralnej sterylizacji
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. Prof. Emila Michałowskiego, do kontaktów: Mariusz Jasiecki, ul. Strzelecka 9, 40-073 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2519027, fax 032 2519027, e-mail: urologia@konto.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Dział Marketingu i Organizacji Pracy S.P. Z.O.Z. - Szpital im. Prof. Emila Michałowskiego w budynku R.C.K. i K., pokój 105A, Mariusz Jasiecki, ul. Raciborska 15, 40-074 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2518-154, fax 32 2519-027, e-mail: urologia@konto.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Dział Marketingu i Organizacji Pracy S.P. Z.O.Z. - Szpital im. Prof. Emila Michałowskiego w budynku R.C.K. i K., pokój 105A, Mariusz Jasiecki, ul. Raciborska 15, 40-074 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2518-154, fax 32 2519-027, e-mail: urologia@konto.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Dział Marketingu i Organizacji Pracy S.P. Z.O.Z. - Szpital im. Prof. Emila Michałowskiego w budynku R.C.K. i K., pokój 105A, Mariusz Jasiecki, ul. Raciborska 15, 40-074 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2518-154, fax 32 2519-027, e-mail: urologia@konto.pl.
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa sterylizatora parowego zasilanego parą z sieci centralnej i wbudowanej wytwornicy oraz stacji uzdatniania wody metodą odwróconej osmozy dla potrzeb centralnej sterylizacji. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa sterylizatora parowego zasilanego parą z sieci centralnej i wbudowanej wytwornicy oraz stacji uzdatniania wody metodą odwróconej osmozy dla potrzeb centralnej sterylizacji. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: siedziba zamawiającego. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.11.10 - Autoklawy Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.11.10 - Autoklawy Oryginalny kod CPV: 29.24.12.30 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody Kod CPV wg słownika 2008: 42.91.23.00 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: wartość zamówienia 90 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.12.2005;
III.1) Wymagane wadium: 4000,00. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej;2 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy;3 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9;4 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne bądź społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;5 Oświadczenie wykonawcy występującego w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3.7 parafowany wzór załączonej umowy do SIWZ - załącznik nr 4;8 informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników;6 wykaz 5 dostaw na towary stanowiące przedmiot zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat,z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie;7 sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisani o rachunkowości również z opinia o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określający obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;8 polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 80% warunki gwarancji i serwisu - 20% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 26.09.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 26.09.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.09.2005, godzina 10:15, Dział Marketingu i Organizacji Pracy S.P. Z.O.Z. - Szpital im. Prof. Emila Michałowskiego w budynku R.C.K. i K., pokój 105A 40-074 Katowice, ul. Raciborska 15.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 05.08.2005.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Budowa stref aktywności fizycznej w Katowicach"
- NADZÓR NAD PRZEPROWADZENIEM GENERALNEGO POMIARU RUCHU 2025 NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO.
- Dostawa odzieży ochronnej medycznej i obuwia ochronnego medycznego
- Dostawa urządzeń komputerowych do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY
- Pełnienie funkcji inżyniera projektu dla zadań związanych z inwestycjami w obrębie Katowickiego Inteligentnego System Monitoringu i Analizy (KISMiA)
- "Wykonanie usługi w zakresie przeprowadzenia czterech audytów nadzoru gospodarki leśnej dla RDLP w Katowicach oraz 4 letni nadzór nad posiadanym certyfikatem"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 79.2025 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy jednej (1) sztuki autoklawu laboratoryjnego na potrzeby Wydziału Biologii UJ w ramach projektu "Key to the future - Kompleksowy program rozwoju.. UJ."
- Dostawa i montaż sprzętu medycznego dla potrzeb Uzdrowiska Ciechocinek S.A. w 9 zadaniach.
- Dostawa i montaż systemu zdalnego monitoringu i obsługi pracy na stacji uzdatniania wody w Racięcinie - dostawa
więcej: Autoklawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.