eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławWYKONANIE NAWIERZCHNI Z KOSTKI BETONOWEJ WRAZ Z PRACAMI TOWARZYSZĄCYMI NA TERENIE GIMNAZJUM NR 3 W INOWROCŁAWIU PRZY UL. ŁOKIETKA 3

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-22

Inowrocław: WYKONANIE NAWIERZCHNI Z KOSTKI BETONOWEJ WRAZ Z PRACAMI TOWARZYSZĄCYMI NA TERENIE GIMNAZJUM NR 3 W INOWROCŁAWIU PRZY UL. ŁOKIETKA 3
Numer ogłoszenia: 411694 - 2012; data zamieszczenia: 22.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 340142 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta 36, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3555250, faks 52 3555233.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE NAWIERZCHNI Z KOSTKI BETONOWEJ WRAZ Z PRACAMI TOWARZYSZĄCYMI NA TERENIE GIMNAZJUM NR 3 W INOWROCŁAWIU PRZY UL. ŁOKIETKA 3.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej wraz z pracami towarzyszącymi na terenie Gimnazjum nr 3 w Inowrocławiu przy ul. Łokietka 3, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje: I) w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej - nawierzchnie z kostki betonowej: projektowana nawierzchnia z kostki betonowej typ K4 na istniejącej podbudowie. Na warstwie utwardzonej nawierzchni należy wykonać podsypkę cementowo-piaskową o zróżnicowanej grubości od 3-6 cm w zależności od stopnia nierówności istniejącej nawierzchni; kostkę układamy na tak przygotowanej podbudowie grubości 8 cm oraz 6 cm w miejscach wskazanych jako chodnik (oznaczona kolorem czerwonym wejście do budynku); chodnik od strony wschodniej należy wykonać ze spadkiem max 5% (podjazd dla niepełnosprawnych). Rzędne nawierzchni należy zachować z uwzględnieniem dotychczasowych spadków; przed budynkiem zaprojektowano 10 miejsc parkingowych 5 od strony południowej oraz 5 od strony wschodniej zgodnie z projektem zagospodarowania terenu rys nr 1; zaprojektowano spadek poprzeczny od budynku 2% w celu odprowadzenia wód opadowych; krawężniki drogowe 12x15x100 cm należy wykonać na ławie fundamentowej B-15; obrzeża trawnikowe projektuje się jako 8x30x100; istniejące studzienki okienne należy zlikwidować poprzez zamurowanie, zasypanie oraz wprowadzenie wentylacyjnych kanałów do piwnic; projektowana pochylnia zewnętrzna nie zadaszona o nachyleniu 5%, szerokości 120 cm i długości do spocznika 6 m. Ściana pochylni wraz z krawężnikami rampy, wykonana z betonu B20. Rampa zaprojektowana jako podjazd o jednym biegu równoległym, do frontowej fasady budynku GIMNAZJUM w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia głównego (po jego lewej stronie). Posadzka wykonana z kostki brukowej typ POLBRUK grubości 6 cm, na podkładzie betonowym grubości 12 cm z betonu B15 oraz ubitym piasku; projektuje się balustrady z pochwytami dla niepełnosprawnych z rur f 50 mm ze stali czarnej. Balustrady należy zabezpieczyć przed korozją przez cynkowanie gotowych elementów. Całość należy pomalowane farbą na ocynk w kolorze szarym. II) W zakresie branży instalacyjnej - sanitarnej (I etap): odprowadzenie wód deszczowych z dachu istn. budynku szkoły poprzez zaprojektowaną dodatkową rurę spustową o średnicy 150mm; wymianę istniejącego odcinka kanalizacji sanitarnej wraz z istniejącą studnią; doprowadzenie instalacji zewnętrznej wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji na potrzeby maszyny do odświeżania lodu (rolby); wymianę odcinka istniejącego przewodu cyrkulacyjnego od węzła cieplnego do łącznika szkoły na terenie Gimnazjum nr 3 przy ul. Władysława Łokietka 3-5 w Inowrocławiu. III) Wykonanie dokumentacji powykonawczej inwentaryzacyjnej - geodezyjnej. W ramach niniejszego postępowania zakres prac do realizacji w branży instalacyjnej - sanitarnej (I etap - rok 2012) został wyodrębniony z dokumentacji projektowej, zgodnie z rys. nr 1 pn. Projekt zagospodarowania terenu. Realizacja pozostałego zakresu prac w branży instalacyjnej - sanitarnej została założona w II etapie prac, planowanym do realizacji w 2013 r. (w ramach odrębnego zamówienia publicznego pn. Kompleksowy remont i przebudowa istniejącego szkolnego boiska i bieżni sportowej wraz z pracami towarzyszącymi na terenie Gimnazjum nr 3 w Inowrocławiu przy ul. Łokietka 3). Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; Załącznik Nr 3 do SIWZ Dokumentacja projektowa; Załącznik Nr 4 do SIWZ Przedmiar robót. Wymagany okres gwarancji na: wykonane roboty (materiały oraz robociznę) wynosi 36 miesięcy, od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Każdy z wykonawców winien dokonać oględzin miejsca budowy na etapie sporządzania oferty celem sprawdzenia warunków panujących na obiekcie. Z uwagi na ryczałtowy charakter zamówienia w ofercie należy uwzględnić wszystkie dodatkowe opłaty związane z wykonywanymi robotami, a wynikającymi z zakresu robót.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowa ITC Angelika Jabłońska, Baruchowo 8A, 87-821 Baruchowo, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 181831,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 136916,75

  • Oferta z najniższą ceną: 136916,75 / Oferta z najwyższą ceną: 232436,06

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.