To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-02-04
Krosno: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów leczniczych różnych określonych poniżej w pkt.2 niniejszej części siwz, których szczegółowy opis, zakres i wielkość określa załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała przez 12 kolejnych miesięcy licząc od daty podpisania umowy (udzielenia zamówienia).
Numer ogłoszenia: 41171 - 2011; data zamieszczenia: 04.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 350465 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II, ul. Korczyńska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, faks 013 4378497, 4378215.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów leczniczych różnych określonych poniżej w pkt.2 niniejszej części siwz, których szczegółowy opis, zakres i wielkość określa załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała przez 12 kolejnych miesięcy licząc od daty podpisania umowy (udzielenia zamówienia)..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych tj. ofert na poszczególne pakiety przetargowe, jak następuje: Pakiet nr 1 : sukcesywna dostawa produktów leczniczych różnych Pakiet nr 2 : sukcesywna dostawa leku Miostat Pakiet nr 3 - sukcesywna dostawa żelu do USG Szczegółowy opis, parametry graniczne, zakres i wielkość ww. pakietów określa załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wszystkie części dotyczące przedmiotu zamówienia w danym pakiecie, stanowią jedną całość i nie podlegają wyłączeniu. Podmiot przystępujący do przetargu na dany pakiet musi zaoferować realizację tego pakietu w całości, bez dzielenia na poszczególne części, natomiast może wchodzić w konsorcja z innymi podmiotami w celu zrealizowania w całości przedmiotu zamówienia w danym pakiecie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.69.25.00 - Płyny dożylne 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: sukcesywna dostawa produktów leczniczych różnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
- Salus International spółka z o.o., ul. Pułaskiego 9, 40-274 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95147,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 91680,19
Oferta z najniższą ceną: 91680,19 / Oferta z najwyższą ceną: 92078,26
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: sukcesywna dostawa leku Miostat
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Alcon Polska sp. z o.o., ul. Żelazna 28/30, 00-832 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14252,50
Oferta z najniższą ceną: 14252,50 / Oferta z najwyższą ceną: 14423,43
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: sukcesywna dostawa żelu do USG
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Górnośląska Centrala Zaopatrzenia Medycznego ZARYS sp. z o.o., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1620,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1282,72
Oferta z najniższą ceną: 1282,72 / Oferta z najwyższą ceną: 1282,72
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Dostawa sprzętu i akcesoriów okulistycznych
- ,,Zakup używanego samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 9 ton na potrzeby wykonywania zadań ODM w Dukli"
- PRZEBUDOWA CZĘŚCI ZABYTKOWEGO BUDYNKU PAŃSTWOWEJ AKADEMII NAUK STOSOWANYCH W KROŚNIE WRAZ Z MONTAŻEM DŹWIGU OSOBOWEGO NA DZIAŁKACH NR EW. 2166/3 I 2164/1 W OBRĘBIE ŚRÓDMIEŚCIE W KROŚNIE RYNEK 1
- Rozbudowa drogi gminnej ul. Żwirki i Wigury w Krośnie (sąsiedztwo bloku przy ul. Podkarpackiej 5)
- Utrzymanie w czystości dróg i chodników na terenie Miasta Krosna w latach 2025-2026
- ,,Zakup masy mineralno - bitumicznej, emulsji asfaltowej oraz kruszywa naturalnego"
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów do operacji zaćmy wraz z dzierżawą aparatu do witrektomii przedniej i fakoemulsyfikacji
- Dostawa wyrobów medycznych i materiałów jednorazowego użytku
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Oddziału Neonatologii z Patologią i Intensywną Terapią oraz Oddziału Ginekologiczno-Położniczego
- Dostawy leków
- Dostawy zestawów do PCS-2, cytrynianu sodu i igieł 16G
- Sukcesywna dostawa materiałów szewnych, siatek oraz produktów i sprzętu do zamykania ran dla potrzeb SPZOZ Szpitala im. J. Dietla w Krynicy-Zdroju przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.