Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-22
Chełm: Dostawa materiałów budowlanych do siedziby Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej w Chełmie
Numer ogłoszenia: 411734 - 2012; data zamieszczenia: 22.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadbużański Oddział Straży Granicznej , ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5685900, faks 082 5685716.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów budowlanych do siedziby Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej w Chełmie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa fabrycznie nowych materiałów ogólnobudowlanych, materiałów sanitarnych, materiałów elektrycznych, tarcicy , systemu ogrodzenia segmentowego, płyt betonowych drogowych do magazynu budowlanego,oraz miejsca wskazanego przez Zamawiającego znajdujących się na terenie Komendy Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej przy ul. Trubakowskiej 2 w Chełmie, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (zał. nr 5 do SIWZ) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na poszczególne części zamówienia, tj.: Część I - materiały ogólnobudowlane; Część II - materiały sanitarne; Część III - materiały elektryczne; Część IV - tarcica; Część V - system ogrodzenia segmentowego; Część VI - płyty betonowe drogowe Wykonawca dostarczy jednorazowo przedmiot zamówienia do magazynu budowlanego, oraz miejsca wskazanego przez Zamawiającego znajdujących się na terenie siedziby Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej przy ulicy Trubakowskiej 2 w Chełmie, w dni robocze w godzinach 8.00-14.00 własnym transportem w terminie 21 dni od dnia zawarcia umowy.Wykonawca poniesie koszty transportu, załadunku oraz rozładunku.Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić wymagane prawem budowlanym dokumenty potwierdzające dopuszczenie do stosowania w budownictwie.Termin przydatności do użycia na materiały dla których ten termin jest określony przez producenta nie może być krótszy niż 3/4 jego długości w dniu ich dostawy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1, 44.22.10.00-5, 44.81.00.00-1, 44.17.00.00-2, 44.11.13.00-4, 44.11.42.00-4, 31.68.10.00-5, 31.52.00.00-7, 31.51.00.00-4, 31.32.00.00-5, 44.44.11.00-4, 39.71.41.10-4, 44.19.10.00-5, 44.19.10.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 ustawy Pzp.Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana stosując formułę: spełnia/nie spełnia w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. W przypadku nie spełnienia warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 ustawy Pzp.Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana stosując formułę: spełnia/nie spełnia w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. W przypadku nie spełnienia warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 ustawy Pzp.Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana stosując formułę: spełnia/nie spełnia w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. W przypadku nie spełnienia warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 ustawy Pzp.Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana stosując formułę: spełnia/nie spełnia w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. W przypadku nie spełnienia warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 ustawy Pzp.Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana stosując formułę: spełnia/nie spełnia w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. W przypadku nie spełnienia warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument lub dokumenty,powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych, Nadbużański Oddział Straży Granicznej, 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2012 godzina 13:00, miejsce: Kancelaria Jawna NOSG, ul.Trubakowska 2, 22-100 Chełm.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały ogólnobudowlane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowa dostawa nowych fabrycznie materiałów ogólnobudowlanych, do magazynu budowlanego, oraz miejsca wskazanego przez Zamawiającego znajdujących się na terenie Komendy Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej przy ul. Trubakowskiej 2 w Chełmie, według szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia na część 1 ( zał nr 5 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1, 44.22.10.00-5, 44.11.13.00-4, 44.81.00.00-1, 44.17.00.00-2, 44.11.42.00-4, 44.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały sanitarne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowa dostawa nowych fabrycznie materiałów sanitarnych, do magazynu budowlanego, oraz miejsca wskazanego przez Zamawiającego znajdujących się na terenie Komendy Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej przy ul. Trubakowskiej 2 w Chełmie, według szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia na część 2 ( zał nr 5 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.10.00-4, 39.71.41.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Materiały elektryczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowa dostawa nowych fabrycznie materiałów elektrycznych, do magazynu budowlanego, oraz miejsca wskazanego przez Zamawiającego znajdujących się na terenie Komendy Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej przy ul. Trubakowskiej 2 w Chełmie, według szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia na część 3 ( zał nr 5 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.00.00-7, 31.51.00.00-4, 31.68.10.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Tarcica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowa dostawa - tarcicy iglastej gatunek 1 , do magazynu budowlanego, oraz miejsca wskazanego przez Zamawiającego znajdujących się na terenie Komendy Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej przy ul. Trubakowskiej 2 w Chełmie, według szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia na część 4 ( zał nr 5 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.10.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: System ogrodzenia systemowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowa dostawa nowych fabrycznie materiałów systemu ogrodzenia segmentowego, do magazynu budowlanego, oraz miejsca wskazanego przez Zamawiającego znajdujących się na terenie Komendy Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej przy ul. Trubakowskiej 2 w Chełmie, według szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia na część 5 ( zał nr 5 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Płyty betonowe drogowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowa dostawa nowych fabrycznie płyt betonowych drogowych do magazynu budowlanego, oraz miejsca wskazanego przez Zamawiającego znajdujących się na terenie Komendy Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej przy ul. Trubakowskiej 2 w Chełmie, według szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia na część 6 ( zał nr 5 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.42.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- "Operator wózków jezdniowych specjalizowanych"
- Świadczenie usługi polegającej na przygotowywaniu, dostarczaniu i wydawaniu obiadów dla Szkoły Podstawowej nr 8 im. Bolesława Zygmunta Wirskiego w Chełmie w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa owoców i warzyw do siedziby Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach zadania pn. "Scalanie gruntów obrębów Busówno, Busówno-Kolonia i Pniówno, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie"- ETAP II
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów stolarskich
- Sukcesywna dostawa materiałów podłogowych.
- Dostawa pomocy dydaktycznych dla pracowni Technik fotografii i multimediów w ramach realizacji projektu pn.: "Zawodowcy z Reymonta - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w ZSP nr 3 w Łowiczu"
- Budowa zjeżdżalni wodnej przy jeziorze Borówno oraz utwardzenie terenu przy Szkole w Zakrzewie
- Dostawa materiałów elektrycznych
- Dostawa materiałów oświetleniowych dla obiektów UMCS w Lublinie
więcej: Kable energetyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.