Ogłoszenie z dnia 2012-10-22
Knurów: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach indywidualizacji procesu nauczania w klasach I-III w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 1 im. Powstańców Śląskich w Knurowie
Numer ogłoszenia: 411768 - 2012; data zamieszczenia: 22.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Jednostek Oświatowych , al. Lipowa 12, 44-196 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 2352700, faks 032 2352770.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.knurow.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach indywidualizacji procesu nauczania w klasach I-III w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 1 im. Powstańców Śląskich w Knurowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z realizacją zadania pn: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach indywidualizacji procesu nauczania w klasach I-III w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 1 im. Powstańców Śląskich w Knurowie w ramach projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego! w roku szkolnym 2012-2013. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 1050 godzin zajęć, tj. 35 zadań * 30 godzin. 2. W ramach każdego zadania, o którym mowa w rozdz. I ust 11 Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 2.1. opracowania programu realizowanych zajęć; 2.2. opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 30 godzin w roku szkolnym 2012-2013 2.3. prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2.2; 2.4. prowadzenia dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania (m.in. sporządzanie list obecności uczestników zajęć, prowadzenie dzienników zajęć, sprawozdań w formie fotograficznej z realizacji zajęć, protokołu odbiór prac, indywidualnych opisów braków i postępów uczestników oraz dokumentacji projektowej wskazanej przez pracowników Biura Projektu niezbędnej do zrealizowania zadania) oraz terminowego przekazywanie jej do Biura Projektu. 2.5. współpracy z Biurem Projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego!..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-0, 80.31.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał znajomość specyfiki pracy w środowisku szkolnym, oraz wykazał się, co najmniej rocznym doświadczeniem w prowadzeniu zajęć odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga wskazania w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, osób posiadających kwalifikacje niezbędne dla wykonania zamówienia, tj.: a) wykształcenie wyższe lub wyższe kierunkowe (studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie odpowiadających przedmiotowi zamówienia), b) doświadczenie w pracy z dziećmi, c) co najmniej roczną praktykę w prowadzeniu zajęć odpowiadających przedmiotowi zamówienia, Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy w przypadku zmiany adresu siedziby Wykonawcy, formy prawnej lub nr rachunku bankowego pod warunkiem, że Wykonawca poinformuje niezwłocznie Zamawiającego o tym fakcie i przedłoży dokumenty potwierdzające te zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.knurow.edu.pl/index.php/zp/uslugi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zespół Jednostek Oświatowych
Aleja Lipowa 12
44-196 Knurów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria - pokój 307 Miejski Zespół Jednostek Oświatowych Aleja Lipowa 12 44-196 Knurów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym, dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (UDA - POKL.09.01.02-24-005/11-00).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1 - Realizacja zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 30h - grupa 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach każdego zadania, o którym mowa w rozdz. I ust 11 SIWZ Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 1. opracowania programu realizowanych zajęć; 2. opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 30 godzin w roku szkolnym 2012-2013 3. prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2; 4. prowadzenia dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania (m.in. sporządzanie list obecności uczestników zajęć, prowadzenie dzienników zajęć, sprawozdań w formie fotograficznej z realizacji zajęć, protokołu odbiór prac, indywidualnych opisów braków i postępów uczestników oraz dokumentacji projektowej wskazanej przez pracowników Biura Projektu niezbędnej do zrealizowania zadania) oraz terminowego przekazywanie jej do Biura Projektu. 5. współpracy z Biurem Projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego!.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-0, 80.31.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2 - Realizacja zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 30h - grupa 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach każdego zadania, o którym mowa w rozdz. I ust 11 SIWZ Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 1. opracowania programu realizowanych zajęć; 2. opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 30 godzin w roku szkolnym 2012-2013 3. prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2; 4. prowadzenia dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania (m.in. sporządzanie list obecności uczestników zajęć, prowadzenie dzienników zajęć, sprawozdań w formie fotograficznej z realizacji zajęć, protokołu odbiór prac, indywidualnych opisów braków i postępów uczestników oraz dokumentacji projektowej wskazanej przez pracowników Biura Projektu niezbędnej do zrealizowania zadania) oraz terminowego przekazywanie jej do Biura Projektu. 5. współpracy z Biurem Projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego!.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-0, 80.31.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE 3 - Realizacja zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 30h - grupa 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach każdego zadania, o którym mowa w rozdz. I ust 11 SIWZ Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 1. opracowania programu realizowanych zajęć; 2. opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 30 godzin w roku szkolnym 2012-2013 3. prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2; 4. prowadzenia dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania (m.in. sporządzanie list obecności uczestników zajęć, prowadzenie dzienników zajęć, sprawozdań w formie fotograficznej z realizacji zajęć, protokołu odbiór prac, indywidualnych opisów braków i postępów uczestników oraz dokumentacji projektowej wskazanej przez pracowników Biura Projektu niezbędnej do zrealizowania zadania) oraz terminowego przekazywanie jej do Biura Projektu. 5. współpracy z Biurem Projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego!.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-0, 80.31.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE 4 - Realizacja zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 30h - grupa 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach każdego zadania, o którym mowa w rozdz. I ust 11 SIWZ Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 1. opracowania programu realizowanych zajęć; 2. opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 30 godzin w roku szkolnym 2012-2013 3. prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2; 4. prowadzenia dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania (m.in. sporządzanie list obecności uczestników zajęć, prowadzenie dzienników zajęć, sprawozdań w formie fotograficznej z realizacji zajęć, protokołu odbiór prac, indywidualnych opisów braków i postępów uczestników oraz dokumentacji projektowej wskazanej przez pracowników Biura Projektu niezbędnej do zrealizowania zadania) oraz terminowego przekazywanie jej do Biura Projektu. 5. współpracy z Biurem Projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego!.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-0, 80.31.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE 5 - Realizacja zajęć socjoterapeutycznych - 30h - grupa 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach każdego zadania, o którym mowa w rozdz. I ust 11 SIWZ Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 1. opracowania programu realizowanych zajęć; 2. opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 30 godzin w roku szkolnym 2012-2013 3. prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2; 4. prowadzenia dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania (m.in. sporządzanie list obecności uczestników zajęć, prowadzenie dzienników zajęć, sprawozdań w formie fotograficznej z realizacji zajęć, protokołu odbiór prac, indywidualnych opisów braków i postępów uczestników oraz dokumentacji projektowej wskazanej przez pracowników Biura Projektu niezbędnej do zrealizowania zadania) oraz terminowego przekazywanie jej do Biura Projektu. 5. współpracy z Biurem Projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego!.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-0, 80.31.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE 6 - Realizacja zajęć socjoterapeutycznych - 30h - grupa 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach każdego zadania, o którym mowa w rozdz. I ust 11 SIWZ Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 1. opracowania programu realizowanych zajęć; 2. opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 30 godzin w roku szkolnym 2012-2013 3. prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2; 4. prowadzenia dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania (m.in. sporządzanie list obecności uczestników zajęć, prowadzenie dzienników zajęć, sprawozdań w formie fotograficznej z realizacji zajęć, protokołu odbiór prac, indywidualnych opisów braków i postępów uczestników oraz dokumentacji projektowej wskazanej przez pracowników Biura Projektu niezbędnej do zrealizowania zadania) oraz terminowego przekazywanie jej do Biura Projektu. 5. współpracy z Biurem Projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego!.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-0, 80.31.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Pielęgnacja i utrzymanie nowych nasadzeń
- Remont chodników w mieście
- "Remont sufitu podwieszanego pływalni krytej aQuaRelax w Knurowie przy ul. Szpitalnej 23; Remont konstrukcji stalowej dachu pływalni krytej aQuaRelax w Knurowie przy ul. Szpitalnej 23".
- Remont części pomieszczeń Ochotniczej Straży Pożarnej przy ul. 1 Maja 11 w Knurowie.
- "Budżet Obywatelski - Park historyczno - rekreacyjny dla mieszkańców Krywałdu i nie tylko...", w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remonty cząstkowe jezdni, chodników oraz naprawa przełomów na drogach administrowanych przez Urząd Miasta Knurów
więcej: przetargi w Knurowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.