To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-23
Łódź: Remont dwóch pomieszczeń sanitarnych w budynku Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi
Numer ogłoszenia: 411834 - 2012; data zamieszczenia: 23.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 373844 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, Aleja Kościuszki 107/109, 90-928 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6640747, faks 042 6640749.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dwóch pomieszczeń sanitarnych w budynku Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest:, Remont dwóch pomieszczeń sanitarnych w budynku Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi 90-928 Łódź, al. Kościuszki 107/109. CPV 45400000-1 2. Zakres zamówienia: Zadanie obejmuje wykonanie remontu dwóch pomieszczeń sanitarnych w budynku Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, al. Kościuszki 107/109 zgodnie ze SIWZ i załączonych do niej dokumentów. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót stanowiących załączniki do SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji przedmiotowego zamówienia. 4.1. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, którą zamierza powierzyć Podwykonawcom. 4.2. Wskazanie w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom, winno nastąpić poprzez określenie jej rodzaju i zakresu. W przypadku braku takiego wskazania Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje przedmiotowe zamówienie sam. 5. Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z załączonymi do SIWZ projektami i dokumentami. 6. Przedmiot umowy należy zrealizować przy użyciu materiałów, wyrobów i urządzeń o parametrach i standardach zgodnych z projektem. Na zastosowanie robot i elementów zamiennych wymagana jest opinia autora projektu budowlanego oraz zgoda Zamawiającego. 7. Wymagania techniczne oraz wszystkie szczegóły dotyczące wykonania robót określają dla zadania: Załącznik Nr 1 do SIWZ. a/. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót b/. Przedmiar robót budowlanych 8. Wykonawca zapewni objęcie przez osobę o odpowiednich kwalifikacjach funkcję kierownika budowy. Zmiana kierownika budowy wymaga zawiadomienia Zamawiającego na piśmie z załączeniem odpowiednich dokumentów (uprawnienia, zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego, oświadczenie o podjęciu obowiązków). 9. Prace remontowe należy prowadzić w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających w budynku, należy również pomieszczenia i ciągi komunikacyjne utrzymywać w czystości i w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, oraz na bieżąco usuwać wszelkie zbędne urządzenia, materiały, odpady oraz nieczystości. 10. Wykonywanie prac powodujących hałas musi odbywać się poza godzinami urzędowania Sądu tj. od godz. 16.00 w dniach pracy Sądu lub w soboty i niedziele. 11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. 12. Części zamówienia. 12.1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 13. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zastaną odrzucone. 14. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 15. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w art. 10 ustawy Prawo budowlane oraz określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i dokumentacji projektowej. 16. Wymagany okres rękojmi - 3 lata licząc od daty końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. 17. Wymagany termin gwarancji, jakości na wbudowane materiały i wykonane prace wynosi - 5 lat, licząc od dnia końcowego odbioru robót zaakceptowanego przez Zamawiającego. Okres gwarancji na urządzenia zgodnie z gwarancjami producentów. 18. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat ich zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną. 19. Zamawiającego reprezentować będzie inspektor branży, który wykonywać będzie nadzór nad wykonywanymi robotami podczas realizacji niniejszego zamówienia publicznego. 20. Wykonawca zobowiązuje się udzielać, na każde żądanie Zamawiającego, informacji o personelu nadzorującym budowę, ilości zatrudnionych pracowników, czasie pracy oraz pracującym sprzęcie. 21. Warunkiem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia jest podpisanie protokołu odbioru. 22. Do dokumentów odbiorowych należy dołączyć certyfikat zgodności z PN lub aprobatę techniczną..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Projektowo-Budowlana "SEDAQA-PROBUD" JÓZEF BŁAZIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
Firma Projektowo-Budowlana "SEDAQA-PROBUD" JÓZEF BŁAZIŃSKI
- Firma Projektowo-Budowlana SEDAQA PROBUD inż. Józef Błaziński, Stefanowskiego 2, 90-537 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75483,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 103690,02
Oferta z najniższą ceną: 103690,02 / Oferta z najwyższą ceną: 103690,02
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów" w ramach projektu pn.: "Mechanik przyszłości"
- Dostawy artykułów do utrzymania czystości - ściereczek do sprzątania na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 206 w Łodzi z Oddziałami Integracyjnymi
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 231 w Łodzi
- MZŻ.262.29.2024.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI W PODZIALE NA CZĘŚCI
- Dostawa materiałów reklamowych dla jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Klubu Dziecięcego w Rogóźnie"
- Nowoczesna remiza Ochotniczej Straży Pożarnej w Kolsku
- Budowa żłobka w Chwaszczynie w ramach programu Maluch + (w formule zaprojektuj i wybuduj)
- Przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola Gminnego i Rozbudowa Żłobka Gminnego "Skrzat" w Sianowie.
- Adaptacja pomieszczeń magazynowych na toalety i pomieszczenie matki z dzieckiem w kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu.
- Modernizacja pracowni do nauki tłumaczeń symultanicznych - Sala 1A oraz Sala 501A w budynku Collegium Novum, al. Niepodległości 4 w Poznaniu
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.