Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-05
Białystok: Usługa utrzymania czystości w budynkach biurowych, socjalnych, magazynowych oraz utrzymania porządku na terenach posesji Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 411840 - 2011; data zamieszczenia: 05.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku , ul. Zwycięstwa 2, 15-703 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6645800, faks 085 6513783.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa utrzymania czystości w budynkach biurowych, socjalnych, magazynowych oraz utrzymania porządku na terenach posesji Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa utrzymania czystości w budynkach biurowych, socjalnych, magazynowych oraz utrzymania porządku na terenach posesji Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku z podziałem na części: Część I - Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń administracyjno-biurowych i użytkowych oraz posesji GDDKiA Oddział w Białymstoku Rejon w Bielsku Podlaskim, ul. Sportowa 4 Część II - Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń administracyjno-biurowych i użytkowych oraz posesji GDDKiA Oddział w Białymstoku Rejon w Suwałkach, ul. Przytorowa 24 oraz Obwodu Drogowego w Sejnach ul. Marchlewskiego 19A Część III - Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń administracyjno-biurowych i użytkowych budynku B GDDKiA Oddział w Białymstoku, ul. Zwycięstwa 2.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: część I - 250,00 zł brutto (słownie złotych: dwieście pięćdziesiąt ); część II - 232,00 zł brutto (słownie złotych: dwieście trzydzieści dwa ); część III - 123,00 zł brutto (słownie złotych: sto dwadzieścia trzy );
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał 1 zamówienie polegające na usłudze utrzymania czystości porównywalnej z przedmiotem zamówienia o wartości min. 7 000,00 zł brutto. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnianie ww. warunku Wykonawcy wykazują łącznie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany postanowień umowy określone zostały w SIWZ - Istotne dla stron postanowienia umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddki.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku ul. Zwycięstwa 2 15-703 Białystok - pokój 214 - wersja papierowa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2011 godzina 09:50, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku ul. Zwycięstwa 2 15-703 Białystok , pokój 104 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacje dodatkowe dotyczące terminu realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był zrealizowany: Część I: od 01.01.2012r. do 30.06.2012r.Część II: od 01.01.2012r. do 30.06.2012r. Część III: od 01.01.2012r. do 30.06.2012r. W przypadku, gdy zostanie wybrana jako najkorzystniejsza oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawca przed podpisaniem umowy na wezwanie Zamawiającego przedłoży umowę regulującą współpracę Wykonawców oraz oświadczenie, że zapewni nie karany, odpowiednio przygotowany i przeszkolony personej sprzątający..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa utrzymania czystości w budynkach biurowych, socjalnych, magazynowych oraz utrzymania porządku na terenach posesji Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku z podziałem na części: Część I - Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń administracyjno-biurowych i użytkowych oraz posesji GDDKiA Oddział w Białymstoku Rejon w Bielsku Podlaskim, ul. Sportowa 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa utrzymania czystości w budynkach biurowych, socjalnych, magazynowych oraz utrzymania porządku na terenach posesji Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku z podziałem na części: Część I - Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń administracyjno-biurowych i użytkowych oraz posesji GDDKiA Oddział w Białymstoku Rejon w Bielsku Podlaskim, ul. Sportowa 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa utrzymania czystości w budynkach biurowych, socjalnych, magazynowych oraz utrzymania porządku na terenach posesji Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku z podziałem na części: Część II - Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń administracyjno-biurowych i użytkowych oraz posesji GDDKiA Oddział w Białymstoku Rejon w Suwałkach, ul. Przytorowa 24 oraz Obwodu Drogowego w Sejnach ul. Marchlewskiego 19A.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa utrzymania czystości w budynkach biurowych, socjalnych, magazynowych oraz utrzymania porządku na terenach posesji Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku z podziałem na części: Część II - Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń administracyjno-biurowych i użytkowych oraz posesji GDDKiA Oddział w Białymstoku Rejon w Suwałkach, ul. Przytorowa 24 oraz Obwodu Drogowego w Sejnach ul. Marchlewskiego 19A.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa utrzymania czystości w budynkach biurowych, socjalnych, magazynowych oraz utrzymania porządku na terenach posesji Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku z podziałem na części: Część III - Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń administracyjno-biurowych i użytkowych budynku B GDDKiA Oddział w Białymstoku, ul. Zwycięstwa 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa utrzymania czystości w budynkach biurowych, socjalnych, magazynowych oraz utrzymania porządku na terenach posesji Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku z podziałem na części: Część III - Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń administracyjno-biurowych i użytkowych budynku B GDDKiA Oddział w Białymstoku, ul. Zwycięstwa 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę i przebudowę strzelnicy przy V Liceum Ogólnokształcącym w Białymstoku, ul. Miodowa 5 wraz z pełnieniem nadzorów autorskich
- ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCYNY PRACY POLICJANTOM I PRACOWNIKOM POLICJI WOJ. PODLASKIEGO
- Opracowanie programów funkcjonalno-użytkowych w ramach przedsięwzięcia "Centrum Medycyny Nowej Generacji" z podziałem na dwie części
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem magazynu energii elektrycznej dla instalacji fotowoltaicznej w Komunalnym Przedsiębiorstwie Komunikacyjnym sp. z o.o. w Białymstoku
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia "Zaawansowane narzędzia dydaktyczne na uczelnianej platformie edukacyjnej"
- Dostawa komputerów stacjonarnych na potrzeby sądów apelacji białostockiej
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania obiektu Gdyńskiego Centrum Filmowego przy Placu Grunwaldzkim 2 w Gdyni
- Usługi kompleksowego wykonywania prac porządkowych i utrzymania czystości w Tychach przy ulicy Kubicy 6, Budowlanych 43 oraz Dojazdowej 10.
- ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BUDYNKU ELBLĄSKIEGO PARKU TECHNOLOGICZNEGO W ELBLĄGU ORAZ CZĘŚCI TERENU DO NIEGO PRZYLEGŁEGO
- Świadczenie usług utrzymania czystości: Część I - Budynek Urzędu Miejskiego w Strzelcach Kraj. Część II - Pomieszczenia Centrum Aktywności Społecznej w tym Klub Seniora w Strzelcach Krajeńskich
- Świadczenie kompleksowej usługi porządkowej obiektów siedziby Starostwa Powiatowego w Wałbrzychu przy Al. Wyzwolenia 20, 22, 24 w Wałbrzychu
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w Oddziale Regionalnym Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Opolu oraz w podległych Placówkach Terenowych.
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.