Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-30
Łódź: Dostawa sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 411960 - 2009; data zamieszczenia: 30.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji , ul. Okólna 181, 91-520 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6177351, 6590412, faks 042 6590412.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumpluc.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca dostarczy i zainstaluje niżej wymieniony sprzęt medyczny: Część 1- Stół pionizacyjny z funkcją kroczenia- 1 szt; Część 2- Ssak medyczny- 5 szt; Część 3- Materace przeciwodleżynowe pneumatyczne- 10 szt; Część 4 - Pompy infuzyjne- 4 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki podmiotowe wynikające z art. 22 ust. 1pkt. 1- 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy złożyli: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy : W okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, albo jeśli okres działalności jest krótszy- w tym okresie wykonali 2 dostawy sprzętu medycznego odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia z podaniem wartości -Część 1 - co najmniej 500 000,00 zł. łącznie, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów / referencje / potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; -Część 2 i Część 3 - co najmniej 150 000,00 zł. łącznie, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów / referencje / potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; -Część 4 - co najmniej 100 000,00 zł. łącznie, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów / referencje / potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - Załącznik nr 5 do SIWZ ; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. W tym zakresie (odnośnik 3, 4), Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy złożyli oświadczenie - załącznik nr 4 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony w wymaganym terminie przez organ wydający ww. dokument. 2. Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 6 do SIWZ 3. W okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, albo jeśli okres działalności jest krótszy- w tym okresie wykonali 2 dostawy sprzętu medycznego odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia z podaniem wartości -Część 1 - co najmniej 500 000,00 zł. łącznie, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów - referencje - potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; -Część 2 i Część 3 - co najmniej 150 000,00 zł. łącznie, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów - referencje - potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; -Część 4 - co najmniej 100 000,00 zł. łącznie, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów - referencje - potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - Załącznik nr 5 do SIWZ ; 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 oraz o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 4 do SIWZ Inne dokumenty wymagane SIWZ: 5. Dokumenty potwierdzające, że oferowany sprzęt medyczny posiada : - deklarację zgodności zgodnie z Wytyczną nr 93/42/EEC dotyczącą urządzeń medycznych - świadectwo wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, zgodnie z art. 54 ustawy z 20 kwietnia 2004 o wyrobach medycznych (Dz.U. nr 93 poz. 896). - certyfikat wyrobu medycznego CE. 6. Prospekty producenta opisujące parametry techniczne oferowanego sprzętu medycznego. 7. Szczegółowy opis wymaganych parametrów technicznych Załącznik nr 3 do SIWZ. Informacja o zawartości oferty: Ofertę stanowi: - oferta - załącznik nr 1 do SIWZ Dokumenty składane z ofertą: - dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt.1 do4 - dokumenty potwierdzające, że oferowany sprzęt medyczny posiada: - deklarację zgodności zgodnie z Wytyczną nr 93/42/EEC dotyczącą urządzeń medycznych - świadectwo wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, zgodnie z art. 54 ustawy z 20 kwietnia 2004 o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93 poz. 896). - certyfikat wyrobu medycznego CE. - prospekty producenta opisujące parametry techniczne oferowanego sprzętu medycznego; - szczegółowy opis wymaganych parametrów technicznych Załącznik nr 3 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrumpluc.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WZZOZCLChPłiR w Łodzi, ul. Okólna 181.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2009 godzina 09:00, miejsce: WZZOZCLChPłiR w Łodzi, ul. Okólna181.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- MZŻ.262.27.2024.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Dostawa artykułów żywnościowych niezbędnych do sporządzania posiłków w stołówce, bufecie oraz café w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Teatralnej i Telewizyjnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Sukcesywne dostawy pieczywa na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem systemów monitoringu wizyjnego w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) w jednostkach podległych KWP w Łodzi.
- Zakup wraz z dostawą bonów towarowych dla pracowników Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi.
- 38/2024 Sukcesywne dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie Gminnego Centrum Usług Medycznych oraz Poradni Rehabilitacyjnej w Trzciannem.
- Dostawa wyrobów medycznych
- Zakup wraz z dostawą aparatu USK dla Oddziału Kardiologii i Chorób Wewnętrznych w celu nieinwazyjnego badania chorych ze schorzeniami sercowo - naczyniowymi dla SP ZOZ w Puławach.
- Dostawa zestawów do inaktywacji patogenów chorobotwórczych w osoczu wraz z najmem urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania procedury.
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- DOSTAWA, INSTALACJA I URUCHOMIENIE WIEŻY ARTROSKOPOWEJ
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.