eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawaremont tras kablowych teletechnicznych i energetycznych na poziomie piwnic budynku K i J Kancelarii Sejmu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-11

POZYCJA 41201

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: remont tras kablowych teletechnicznych i energetycznych na poziomie piwnic budynku K i J Kancelarii Sejmu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Kancelaria Sejmu RP, do kontaktów: Magdalena Nowak-Matulewicz, ul. Wiejska 4/6/8, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6942098, fax 022 6942098. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.sejm.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.sejm.gov.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Kancelaria Sejmu, Biuro ds. Inwestycji i Zamówień, Magdalena Nowak-Matulewicz, ul. Piękna 3a, 00-539 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 694-15-18, fax 022 694 - 15-18. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Kancelaria Sejmu, Wydział Podawczy, bud. C wejście C II, Magdalena Nowak-Matulewicz, ul. Wiejska 4/6/8, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 694-15-18, fax 022 694-15-18. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Administracja centralna; Inne:Kancelaria Sejmu. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont tras kablowych teletechnicznych i energetycznych na poziomie piwnic budynku K i J Kancelarii Sejmu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Kancelaria Sejmu. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont tras kablowych teletechnicznych i energetycznych na poziomie piwnic budynku K i I , który obejmuje m. in.: wykonanie instalacji oświetlenia, gniazd, oświetlenia awaryjnego i kierunkowego, ułożenie kabli energetycznych zasilających urządzenia komputerowe oraz technologiczne, ułożenie przewodów teletechnicznych, demontaż nieczynnych kabli energetycznych i teletechnicznych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający nie wymaga. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.42.00 - Instalowanie infrastruktury kablowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest remont tras kablowych teletechnicznych i energetycznych na poziomie piwnic budynku K i I , który obejmuje m. in.: wykonanie instalacji oświetlenia, gniazd, oświetlenia awaryjnego i kierunkowego, ułożenie kabli energetycznych zasilających urządzenia komputerowe oraz technologiczne, ułożenie przewodów teletechnicznych, demontaż nieczynnych ciągów kabli energetycznych i teletechnicznych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 3.000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2.dysponują osobami legitymującymi się uprawnieniami do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji telekomunikacyjnych oraz instalacji elektrycznych, 1.3.w ciągu ostatnich 5 lat wykonali z należytą starannością w co najmniej w dwóch obiektach zabytkowych roboty w zakresie instalacji elektrycznych i teletechnicznych, o wartości każdej z nich nie mniejszej niż oferowana cena, 1.4.posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, W przypadku gdyby Wykonawcy wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia, powyższe warunki muszą spełniać: a)warunek 1.1 i 1.4 każdy Wykonawca, b)warunek 1.2 i 1.3 łącznie w wszyscy Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca winien dołączyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty, które stanowią jej integralną część. a)oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 tej ustawy, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)wykaz osób legitymujących się uprawnieniami bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej i telekomunikacyjnej wraz z kopiami uprawnień oraz zaświadczeniami właściwej izby samorządu zawodowego, d)wykaz robót wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie, e)kopie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, f)oświadczenie o zachowaniu tajemnicy, g)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - informacje o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W celu potwierdzenia spełniania warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokumenty wymienione : 1)w pkt. a), b), e), f) - winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę, 2)w pkt. c), d)- winien przedłożyć Wykonawca (Wykonawcy), który potwierdza spełnianie warunku 3)w pkt. g) - winny być przedłożone w imieniu wszystkich Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejm.gov.pl/kancelaria. Opłata: Warunki i sposób płatności: Specyfikacja jest bezpłatna. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.09.2006, godzina 12:00, Biuro ds. Inwestycji i Zamówień, Sala Konferencyjna, ul. Piękna 3a, Warszawa.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.