eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrzepiceSporządzenie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Krzepice oraz projektów zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Krzepice.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-30

Krzepice: Sporządzenie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Krzepice oraz projektów zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Krzepice.
Numer ogłoszenia: 412044 - 2009; data zamieszczenia: 30.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzepice , ul. Częstochowska 13, 42-160 Krzepice, woj. śląskie, tel. 034 3175172, faks 034 3175172.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzepice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Krzepice oraz projektów zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Krzepice..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: II. 1.Przedmiotem zmówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie wszelkich prac związanych z wykonaniem i uchwaleniem zmian w Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Krzepice, zgodnie z uchwałą Nr XXXII.279.09 Rady Miejskiej w Krzepicach z dnia 27 sierpnia 2009 roku, obejmującą obszar w granicach administracyjnych miasta i gminy Krzepice oraz sporządzenie projektów zmian w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Krzepice, zgodnie z uchwałami: Nr XXX.255.09 z dnia 28 kwietnia 2009 roku - dotyczy części nieruchomości położonych w Krzepicach, określonych na załącznikach graficznych od nr 1 do nr 4 - powierzchnia około - 323 ha, Nr XXX.256.09 z dnia 28 kwietnia 2009 roku - dotyczy części nieruchomości położonych w Krzepicach, określonych na załączniku graficznym nr 1 - powierzchnia około - 3,60 ha Nr XXXI.257.09 z dnia 28 kwietnia 2009 roku - dotyczy części nieruchomości położonych w Starokrzepicach, określonych na załączniku graficznym nr 1 i 2 - powierzchnia około - powierzchnia około 520 ha, Nr XXX.258.09 z dnia 28 kwietnia 2009 roku - dotyczy części nieruchomości położonych w Krzepicach i Zajączkach Drugich , określonych na załączniku graficznym nr 1 i 2 - powierzchnia około 6,25 ha, Nr XXX.259.09 z dnia 28 kwietnia 2009 roku - dotyczy części nieruchomości położonych w Zajączkach Pierwszych, określonych na załączniku nr 1 - powierzchnia około 170 ha, Nr XXXI.274.09 z dnia 30 czerwca 2009 roku - dotyczy części nieruchomości położonych w Krzepicach, Dankowicach i Zajączkach Drugich, określonych w załącznikach graficznych od nr 1 do nr 4 - powierzchnia około 2,36 ha, Nr XXXI.275.09 z dnia 30 czerwca 2009 roku - dotyczy części nieruchomości położonych w Szarkach, określonych w załączniku graficznym nr 1 - powierzchnia około 14,85 ha, Nr XXXII.280.09 z dnia 27 sierpnia 2009 roku - dotyczy części nieruchomości położonych w Krzepicach, Kukowie, Lutrowskim i Starokrzepicach, określonych na załącznikach graficznych od nr 1 do nr 7 - powierzchnia około 11,42 ha, Nr XXXIV.301.09 z dnia 18 listopada 2009 roku - dotyczy części nieruchomości położonych w Krzepicach obręb Kuźniczka i Zajączkach Pierwszych, określonych na załącznikach graficznych od nr 1 do nr 5 - powierzchnia około 101,50 ha, 2.W ramach wykonania zadania, wykonawca zobowiązuje się w szczególności do: ustalenia szczegółowego zakresu prac, ocena istniejącego stanu zagospodarowania ustalenia celów, jakie ma spełniać zmiana Studium i zmiana planu miejscowego, analizy wniosków do zmiany Studium oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, opracowania projektu zmiany Studium, opracowania projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, wykonania opracowania ekofizjograficznego, wykonania prognozy oddziaływania na środowisko zmiany Studium ..., z uwzględnieniem art. 11 pkt j ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, oraz w art. 51 ustawy o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, wykonania prognozy oddziaływania na środowisko zmiany planu, o której mowa w art. 17 pkt 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, oraz w art. 51 ustawy o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, opracowania prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego z uwzględnieniem art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym , przygotowania projektu zmiany Studium celem udostępnienia go do uzgodnień i opiniowania, przygotowania projektu zmiany planu celem udostępnienia go do uzgodnień i opiniowania, uzyskania uzgodnień i opinii, w tym pozytywnej opinii Gminnej Komisji Urbanistyczno -Architektonicznej. wprowadzenia zmian do projektu zmiany Studium wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień w oparciu o ustawę o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, wprowadzenia zmian do projektu zmiany planu wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień w oparciu o ustawę o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, opracowania wniosku o wyrażenie zgody na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, uczestnictwa w publicznej dyskusji zorganizowanej podczas wyłożenia projektu zmiany Studium oraz projektu planu do publicznego wglądu, analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem projektu zmiany Studium oraz projektu planu wraz z prognoza oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu oraz dokonanie zmian w projekcie zmiany studium i projekcie planu w związku z uwzględnieniem uwag, współpraca, w trakcie opracowywania projektu zmiany studium i projektu planu, z zespołem radnych gminy Krzepice, sporządzenia projektu rozstrzygnięcia w sprawie nieuwzględnionych uwag do projektu zmiany Studium oraz projektu planu wniesionych w trakcie ich wyłożenia do publicznego wglądu, przygotowanie autorskiej odpowiedzi na skargę w przypadku zaskarżenia planu/studium do sądu administracyjnego, ewentualnego ponownego uzgodnienia projektu planu, sporządzenia projektu rozstrzygnięcia o sposobie realizacji inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy, oraz zasadach ich finansowania, przygotowania projektu zmiany Studium do uchwalenia oraz projektu zmiany planu do uchwalenia i publikacji wykonania ewentualnych innych opracowań, których wykonanie wynikałoby z przepisów niezbędnych do uchwalenia zmiany Studium lub planu lub z uzgodnień dokonywanych zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. 3.Wykonawca zobowiązuje się do prezentowania projektu Studium ... i projektów planów na posiedzeniach Gminnej Komisji Urbanistyczno -Architektonicznej, posiedzeniach Komisji Rady Miejskiej Krzepice, sesjach Rady Miejskiej oraz zobowiązuje się zapewnić obsługę merytoryczną w okresie wyłożenia projektu Studium ... i projektów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego do publicznego wglądu, podczas dyskusji publicznej. 4.Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania na własny koszt wszelkich materiałów koniecznych do prezentacji projektu Studium .. i projektów planów na posiedzeniach Gminnej Komisji Urbanistyczno -Architektonicznej, Komisji Rady Miejskiej w Krzepicach, sesjach Rady Miejskiej oraz na potrzeby wyłożenia do publicznego wglądu. 5.Wykonawca zobowiązuje się sporządzić i przekazać Zamawiającemu ostateczne redakcje projektu Studium ... i projektów planów do uchwalenia przez Radę Miejską w Krzepicach w 3 jednobrzmiących egzemplarzach w formie wydruku oraz w formie elektronicznej na płycie CD w formie MS WORD oraz PDF, grafika w formacie JPG i programie MapInfo. Odbiór projektów planów nastąpi w terminie i na zasadach określonych w umowie. 6.W przypadku konieczności ponowienia procedury w niezbędnym zakresie wynikającym z uwzględnienia przez Radę Miejską w Krzepicach uwag do projektów planów, termin umowy może ulec przedłużeniu na pisemny wniosek Wykonawcy o okres niezbędny do dokonania stosownych zmian w projekcie Studium lub projektach planów oraz okres niezbędny do przeprowadzenia procedury wynikającej z przepisów prawa. 7.Wykonawca oświadcza, że zapewni w wykonaniu zamówienia, udział osób, które posiadają wykształcenie i praktykę zawodową w zakresie projektowania przestrzennego. 8.Zamawiający zobowiązuje się przekazać posiadane mapy, a mianowicie: - mapa ewidencji gruntów i mapa zasadnicza miasta i gminy Krzepice w granicach administracyjnych w wersji numerycznej. 9.Ostateczne i uchwalone przez Radę Miejską w Krzepicach Studium oraz plany tj. teksty uchwał wraz ze wszystkimi załącznikami Wykonawca zobowiązuje się wykonać: każdy w 5 jednobrzmiących egzemplarzach w formie wydruku oraz 1 egzemplarz każdego planu w formie elektronicznej na płycie CD w formacie MS WORD oraz PDF, grafika w formacie JPG i w programie MapInfo. 10.W przypadku uwag organu nadzoru do uchwalonych zmian w Studium oraz planów Wykonawca zobowiązuje się nieodpłatnie na żądanie Zamawiającego, do uwzględnienia tych uwag w uchwałach w sprawie zmiany Studium oraz planu i ich załącznikach oraz ich przekazania. 11.Wykonawca zobowiązuje się wykonać projekty planów stanowiących przedmiot wzoru umowy, zgodnie z umową i obowiązującymi przepisami prawa. 12.Zamawiający udostępni uchwały Rady Miejskiej o przystąpieniu do sporządzenia zmiany studium i zmiany planu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać sie Wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: a.udokumentują, iż w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia : - osoba która będzie pełniła funkcję głównego projektanta planu, sporządziła co najmniej jeden plan miejscowy zagospodarowania przestrzennego dla terenu o powierzchni minimum 50 ha; - wykonano co najmniej jeden plan miejscowy w systemie informacji o terenie na platformie programu MapInfo. b.posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia, tj. Wykonawca lub osoba, która będzie pełniła funkcje głównego projektanta planu/studium musi posiadać prawo do wykonywania zawodu urbanisty na podstawie obowiązujących przepisów. c.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunki uznane zostaną za spełnione jeżeli Wykonawca złoży dokumenty wymagane na podstawie specyfikacji..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie a) muszą być: - wykaz zrealizowanych zadań wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, zawierający dane: nazwę i opis zamówienia , technikę sporządzenia , lata realizacji, nr uchwały rady gminy zatwierdzającej plan oraz nr Dziennika Urzędowego w którym został opublikowany, nazwę zamawiającego; - dokumenty potwierdzające,że prace zostały wykonane z należytą starannością i w wymaganej formie (MapInfo), np. referencje. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie b) muszą być: - Imię i nazwisko osoby, która będzie pełniła funkcję głównego projektanta planu/studium, UWAGA: Do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie projektanta do podjęcia się pełnienia funkcji głównego projektanta planu/studium. - Aktualne zaświadczenie o przynależności osoby głównego projektanta planu/studium do Izby Urbanistów. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie c) muszą być: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio,ż e wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krzepice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Krzepicach, ul. Częstochowska 13, 42-160 Krzepice (pok. Nr 9).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Krzepicach, ul. Częstochowska 13, 42-160 Krzepice, pokój nr 3 (sekretariat I piętro)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.