eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OtwockDOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-28

Otwock: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
Numer ogłoszenia: 41204 - 2008; data zamieszczenia: 28.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy, ul. Konarskiego 13, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7794031 w. 477, fax 022 7794031 w. 477.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje dostawę sprzętu medycznego dla potrzeb SPSK im. A. Grucy. 2. Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.13.10 - Strzykawki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.10 - Strzykawki Oryginalny kod CPV: 33.14.13.20 - Igły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.20 - Igły medyczne Oryginalny kod CPV: 25.22.22.00 - Pojemniki medyczne z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.13 - Pojemniki na krew Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Oryginalny kod CPV: 33.15.71.00 - Maski do gazów medycznych Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.71.00 - Maski do gazów medycznych Oryginalny kod CPV: 33.15.72.00 - Zestawy tlenowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.72.00 - Zestawy tlenowe Oryginalny kod CPV: 33.17.11.10 - Maski do anestezji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.11.10 - Maski do anestezji Oryginalny kod CPV: 33.14.16.41 - Sondy Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.41 - Sondy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 21.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Opis części Wysokość wadium Zadanie Nr 1 811,69 Zadanie Nr 2 Wadium niewymagane Zadanie Nr 3 Wadium niewymagane Zadanie Nr 4 692,29 Zadanie Nr 5 263,48 Zadanie Nr 6 Wadium niewymagane Zadanie Nr 7 Wadium niewymagane Zadanie Nr 8 219,89 Zadanie Nr 9 Wadium niewymagane Zadanie Nr 10 Wadium niewymagane Zadanie Nr 11 147,18 Zadanie Nr 12 439,58 Zadanie Nr 13 280,71 Zadanie Nr 14 45,58 Zadanie Nr 15 35,70 Zadanie Nr 16 38,52 Zadanie Nr 17 Wadium niewymagane Zadanie Nr 18 Wadium niewymagane Zadanie Nr 19 55,49 Zadanie Nr 20 118,77 Zadanie Nr 21 Wadium niewymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków zawartych w rozdziale I oraz V SIWZ będzie się odbywała na zasadzie spełnia lub nie spełnia, na podstawie przedłożonych przez wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów. 3. Jeżeli Wykonawca nie dołączy wymaganych dokumentów do oferty lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione wymagania określone w pkt. 1, Zamawiający wykluczy Wykonawcę na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - Prawo zamówień publicznych, (formularz oświadczenia (do ewentualnego wykorzystania stanowi załącznik numer 1 do Formularza oferty) - w oryginale. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. 1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy prowadzący działalność w formie spółki jawnej, oprócz informacji, o której mowa w pkt 2 wystawionej na każdego ze wspólników, muszą przedłożyć informację z KRK (dotyczącą podmiotów zbiorowych), o której mowa w pkt 3, wystawioną ma spółkę. 4) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Wykonawcy prowadzący działalność w formie spółki jawnej, w zakresie w/w zaświadczeń w tym także w zakresie zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, muszą co najmniej przedłożyć zaświadczenie wystawione na spółkę. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 1, 3 i 4, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2 oraz w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 7. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia warunki zawarte w SIWZ należy dostarczyć: 1) Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. 2) W odniesieniu do wyrobów medycznych objętych przedmiotem zamówienia: - deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi CE oraz o ile jest to wymagane - certyfikat jednostki notyfikowanej, która brała udział w ocenie wyrobu medycznego oraz - zgłoszenie do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania na zasadach (tj. o ile jest wymagane) określonych w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r Nr 93, poz. 896). Dla przedmiotu zamówienia nie będącego wyrobem medycznym wymagana opinia Państwowego Zakładu Higieny (atest higieniczny). 3) Do powyższych dokumentów należy dołączyć partię próbną oferowanego przedmiotu zamówienia po jednej sztuce dla każdej z pozycji asortymentowej oferowanego przedmiotu zamówienia. 8. W przypadku, gdy wykonawca dołącza do oferty jako załącznik kopię któregokolwiek dokumentu wymienionego w pkt 2-4, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. 9. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia (np. Spółka Cywilna), wymogi dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wymogi dotyczące dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale V ust. 2 pkt. 1-4 (lub odpowiednio rozdział V ust. 3 i 4), odnoszą się do każdego z Wykonawców występujących wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 99
  • 2. Warunki nabycia - 1

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskgruca.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. Adama Grucy 05-400 Otwock ul. Konarskiego 13.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2008 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. Adama Grucy 05-400 Otwock ul. Konarskiego 13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 05.04.2008.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Strzykawki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawki trzyczęściowe jednorazowego użytku z zakończeniem Luer, strzykawki 50 ml z zakończeniem Luer-Lock, apirogenne, nietoksyczne, wykonane z polipropyleny. Położenie końcówki centralne, cylinder o wysokim stopniu przejrzystości, skalowane od 0,1 ml do 2,5 ml, wyraźna, czytelna, nieścieralna skala, ułatwiająca precyzyjne określenie dawek. Gumowa część tłoka z podwójnym uszczelnieniem, wyraźna kryza zabezpieczająca przed wysunięciem się tłoka. Tłok z czterema nacięciami ułatwiającymi jego złamanie po wykonanej procedurze, co zabezpiecza przed ponownym użyciem. Opakowanie typu blister- pack z polskimi napisami oraz datą produkcji i ważności. Pakowane pojedynczo w kartonowe opakowania. STRZYKAWKA ilość sztuk 1. 1 ml 1300 2. 2 ml 55000 3. 5 ml 63000 4. 10 ml 41000 5. 20 ml 65000 6. 50 ml 1000 7. 100 ml 500.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 99
    • 2. Warunki nabycia - 1

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Igły do radikulografii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: IGŁA 20G x 90 MM (3 1/2) DO RADIKULOGRAFII -jednorazowego użytku -gładka powierzchnia -kod barwny - żółty -przeźroczysta nasadka -precyzyjne dopasowanie mandrynu w igle -jałowa -okres ważności nie mniejszy niż 3 lata -łatwa w otwieraniu -opakowanie papierowo - foliowe 30.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 99
    • 2. Warunki nabycia - 1

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Igły do aspiracji szpiku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: IGŁA DO ASPIRACJI SZPIKU 15G -średnica zewnętrzna - 1,8 mm -zakres regulacji/ długość w mm 15-35/25/45 -jednorazowego użytku -gładka powierzchnia -kod barwny - granat -precyzyjne dopasowanie mandrynu w igle -jałowa -okres ważności nie mniejszy niż 3 lata -łatwa w otwieraniu -opakowanie papierowo - foliowe -kołnierz ograniczający zbyt głębokie wprowadzenie igły -pierścieniowato ukształtowane zakończenie ogranicznika głębokości -precyzyzjny szlif ostrza i mandrynu umożliwiający sprawną penetrację kości -końcówka dopasowana do strzykawki Luer 50.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pojemniki na odpady medyczne: 1l, 5l, 10l..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. pojemnik na odpady medyczne 10 l plastikowy, z uchwytem, o podstawie okrągłej ze szczelną pokrywką. W pokrywce umieszczony jest otwór wrzutowy o średnicy ok.. 9-16 cm z wcięciami o specjalnym kształcie chroniącym przed wydaleniem zawartości przed zamknięciem i pokrywką umożliwiającą szczelne zamknięcie tego otworu po napełnieniu pojemnika. Na pojemniku powinna być umieszczona nalepka, która powinna informować o treści odpadów medycznych, powinna zawierać wolne pole, w którym wpisuje się miejsce pochodzenia, datę zamknięcia, podpis zamykajacego. Pojemnik jest przeznaczony do użytku jednorazowego. 2100 2. pojemnik na odpady medyczne 5l plastikowy, z uchwytem, o podstawie okrągłej ze szczelną pokrywką. W pokrywce umieszczony jest otwór wrzutowy o średnicy ok.. 9-14 cm z wcięciami o specjalnym kształcie chroniącym przed wydaleniem zawartości przed zamknięciem i pokrywką umożliwiającą szczelne zamknięcie tego otworu po napełnieniu pojemnika. Na pojemniku powinna być umieszczona nalepka, która powinna informować o treści odpadów medycznych, powinna zawierać wolne pole, w którym wpisuje się miejsce pochodzenia, datę zamknięcia, podpis zamykajacego. Pojemnik jest przeznaczony do użytku jednorazowego. 2840 3. pojemnik na odpady medyczne 1 l odporny na przekłucia, o podstawie okrągłej ze szczelną, niezdejmowaną czerwoną pokrywką. W pokrywce tej umieszczony jest otwór wrzutowy o średnicy ok.. 6-10 cm, zaopatrzony w odpowiednie zaczepy umożliwiające bezdotykowe oddzielanie igieł od strzykawek oraz chroniące przed wydaleniem zawartości przed zamknięceim pojemnika. Na pojemniku powinna być umieszczona nalepka, która powinna informować o treści odpadów medycznych, powinna zawierać wolne pole, w którym wpisuje się miejsce pochodzenia, datę zamknięcia, podpis zamykajacego. Pojemnik jest przeznaczony do użytku jednorazowego. 2754.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.22.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 99
    • 2. Warunki nabycia - 1

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rurki intubacyjne i tracheostomijne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym i bez mankietu - dla dorosłych i dzieci w rozmiarach od 10.0 do 2.5 (również rozmiary połówkowe np. 8.5 z mankietem), wykonana z medycznego PCV, I linia widoczna w promieniach rtg, z otworem Murphy ego, na balkoniku dodatkowe oznakowanie numeru rurki, jałowa, jednorazowego użytku, pojedyńczo pakowana, opakowanie łatwo otwieralne. 1600 2. Rurki intubacyjne zbrojone nr 10 - 5 (również rozmiary połówkowe) z mankietem uszczelniającym. 20 3. Rurka tracheostomijna z mankietem niskociśnieniowym i prowadnikiem w rozmiarach od 10,0 do 4,0 20 4. Maski krtaniowe, wykonane z silikonu, jednorazowe w rozmiarze od 1 do 5 20 5. Prowadnice do rurek intubacyjnych - jałowe, jednorazowego użytku, miekki plastyczny materiał, bardzomiękka końcówka prowadnicy, jałowe, jednorazowego użytku dla dorosłych nr 5,0 10 dla średnich dzieci nr 4,2 10 dla dzieci nr 2,2 10.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 99
    • 2. Warunki nabycia - 1

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Rurki ustno-gardłowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurka ustno gardłowa dla dorosłych i dzieci GUEDEL od nr 4 do nr 00 250.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 99
    • 2. Warunki nabycia - 1

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Worki oddechowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Worki oddechowe silikonowe jednolite - 2,5 l 5 2. Worki oddechowe silikonowe jednolite - 1,5 l 5 3. Worki oddechowe silikonowe jednolite - 1 l 2 4. Worki oddechowe silikonowe jednolite z dziurką - 0,5 l 5.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 99
    • 2. Warunki nabycia - 1

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cewnik do odsysania w rozmiarach od CH-20 do CH-8, wykonany z medycznego PCV, barwny kod nasadek, jałowy jednorazowego użytku, atraumatyczny. 8000 2. Zestaw do odsysania w układzie zamknietym 17-18 CH. 50.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 99
    • 2. Warunki nabycia - 1

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Katater Rektalny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: katater rektalny o rozmiarach 24-26 50.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 99
    • 2. Warunki nabycia - 1

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Maski CPAP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Maski CPAP typu Boussiggnac jednorazowe, rozmiary: 3-6 12 2. Maski CPAP typu Boussiggnac jednorazowe, rozmiary: 3-6 12.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.71.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 99
    • 2. Warunki nabycia - 1

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Tlenoterapia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nebulizator z maską aerozolową i drenem tlenowym dla dorosłych 50 2. Wąsy do podawania tlenu 350 3. Maski tlenowe z przewodem dla dorosłych 1500 4. Maski tlenowe z przewodem dla dzieci 200.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.72.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 99
    • 2. Warunki nabycia - 1

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Filtry oddechowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtr do rurki tracheostomijnej lub intubacyjnej z ożliwością suplementacji tlenu (sztuczny nos) 200 2. Filtr dla dorosłych i dzieci antybakteryjno-wirusowy, z wymiennikiem ciepła i wigoci do aparatu do znieczulenia i respiratora, port kapno, mała przestrzeń martwa 2000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 99
    • 2. Warunki nabycia - 1

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zestaw do kaniulacji naczyń i połączenia do nich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kranik trójdrożny 3000 2. Zestaw do kaniulacji dużych naczyń dla dzieci termoplatyczny poliuretan, w zestawie igła, lider, rozszerzacz naczyniowy, strzykawka, skuteczne mocowanie kaniuli do skóry jednokanałowy, 18 G lub 20 G 10 dwukanałowy, 18 G lub 20 G 10 3. Przedłużacz do pomp 150 cm z końcówką Luer Lock 2000 150 cm - czarny z końcówką Luer Lock 500.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 99
    • 2. Warunki nabycia - 1

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zestaw do drenażu opłucnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw do drenażu opłucnej - 3-komorowy, regulowana siła ssania, kolorowy wskaźnik informujący o prawidłowej sile ssania, zawór zabezpieczający przed ciśnieniem dodatnim pozwalający na uniknięcie odmy 10 2. Trokar z prowadnicą, linia kontrastująca w rtg, rozmiar 24F, 26F, 32F 10.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 99
    • 2. Warunki nabycia - 1

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Jednorazowe rury do respiratora.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. jednorazowe rury do respiratora Respirator BENNETT 7200 4 kpl. Respirator RAPHAEL-HAMILTON 4 kpl. 2. Obwód anestetyczny jednorazowego użytku 20.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 99
    • 2. Warunki nabycia - 1

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Przetworniki do pomiaru krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetworniki do pomiaru krwi metodą bezpośrednią do monitorów Welch Allyn (kabel interfejsowy, łączący przetwornik z monitorem), jednorazowe, jałowe, pojedyńcze, zestaw płuczący, linia pomiarowa grubościenna, sztywna. 20.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 99
    • 2. Warunki nabycia - 1

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Introduktor do elektrody.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Introduktor do elektrody endokawitarnej metodą Seldingera, śr. 7F, ramię boczne z kranikiem trójdrożnym, zastawka hemostatyczna 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 99
    • 2. Warunki nabycia - 1

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zestaw do godzinowej zbiórki moczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do godzinowej zbiórki moczu, komora pomiarowa min. 500 ml, port do pobierania próbek moczu, filtry hydrofobowe w worku i komorze, sterylny i zamknięty system zbiórki moczu, zastawka antyrefluksyjna w worku i komorze, worek minimum 2 L. 20.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 99
    • 2. Warunki nabycia - 1

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Maski twarzowe wielorazowe do anestezji wziewnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Maski twarzowe do anestezji i reanimacji - anatomiczny kształt, antystatyczne, mankiet pneumatyczny uszczelniający, przezroczysta dwu lub jednocześciowa, preferowany materiał - silikon, Nr 1 - 5. Materiał odporny na częste mycie i wielokrotne sterylizowanie. 32 2. Maski twarzowe typu Randall-Becker - silikon, nr 0-3 (1 komplet rozpiętość 0-3) 3 kpl..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.10-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 99
    • 2. Warunki nabycia - 1

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Wapno sodowane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wapno sodowane - granulat, małe zapylenie preparatu, kolorowy wskaźnik stopnia zużycia 50.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 99
    • 2. Warunki nabycia - 1

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Sondy żołądkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sondy dożołądkowe - miękkie tworzywo termoplastyczne, przezroczyste, średnica 16-18 CH, długość 80 cm, integralny korek, możliwośc podawania strzykawką LUER oraz Żanetą, oznaczenie długości na sondzie. 60.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.41-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 99
    • 2. Warunki nabycia - 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.