eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Badań Molekularnych i Makromolekularnych PAN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-30

Łódź: Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Badań Molekularnych i Makromolekularnych PAN
Numer ogłoszenia: 412102 - 2009; data zamieszczenia: 30.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Badań Molekularnych i Makromolekularnych Polskiej Akademii Nauk , ul. Sienkiewicza 112, 90-363 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6847113, faks 042 6847126.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cbmm.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Polskiej Akademii Nauk.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Badań Molekularnych i Makromolekularnych PAN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.30.00 - Komputery osobiste 33.19.51.00 - Monitory 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.31.32 - Napędy dyskowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 48.77.10.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych - wzór oświadczenia, które należy załączyć do oferty znajduje się w zał. nr 2 do SIWZ - i spełnią wymagania zamawiającego tj: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Podpiszą umowę na warunkach jak załączony do SIWZ wzór umowy (zał. nr 3). Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków wymaganych w niniejszym przetargu do oferty należy załączyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenie (oryginał): 1.Wypełniony formularz ofertowy - zał. 1 do SIWZ, z podaniem ceny oferty, oraz wypełnione Zestawienie sprzętu komputerowego - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (konfiguracje i parametry wymagane) oraz oferowanego przez Wykonawcę wg wzoru jak zał. 4 do SIWZ (oryginał). 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków ustawowych- wg wzoru jak zał. 2 do SIWZ. 3.Dokumenty i oświadczenia : a.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający(e) dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego. Wypis ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b.Oświadczenie, że oferowana dostawa objęta zakresem przedmiotu zamówienia spełnia wymagane parametry stawiane przez zamawiającego w zał. 4 do SIWZ. Wykonawca wypełniając Zestawienie sprzętu komputerowego - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (konfiguracje i parametry wymagane) oraz oferowanego przez Wykonawcę - zał. 4 do SIWZ, w formie tabelarycznej wykaże, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia warunki postawione przez zamawiającego. c.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d.Poparty referencjami wykaz co najmniej trzech dostaw, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie. e.Parafowany przez przedstawiciela Wykonawcy projekt umowy (zał. 3 do SIWZ ), uzupełniony o dane Wykonawcy w preambule umowy oraz o informacje w § 4 pkt 1, § 5 pkt 4 i 6; f.Oświadczenie o wykonawcy serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego z poświadczeniem jego autoryzacji przez producenta. g.Oświadczenie, że oferowany sprzęt posiada oznakowanie CE; h.W przypadku podmiotów występujących wspólnie - dokumenty określone w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych - w tym przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cbmm.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego ; 90-363 Łódź, ul. Sienkiewicza 112 - budynek administracyjny B - pok.109.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego ; 90-363 Łódź, ul. Sienkiewicza 112 - budynek administracyjny A, Sekretariat Ogólny - pok.102.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część dostawy może być finansowana z funduszy Europejskiego Funduszu Regionalnego - Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.