Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2016-02-24
Komorniki: Zakup wyposa¿enia do rozbudowywanej Szko³y Podstawowej w Komornikach
- II etap
Numer og³oszenia: 41210 - 2016; data zamieszczenia: 24.02.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urz±d Gminy Komorniki , ul. Stawna 1, 62-052 Komorniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 8107751, faks 061 8107985.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.komorniki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Zakup wyposa¿enia do rozbudowywanej Szko³y Podstawowej w Komornikach - II etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Czê¶æ 1 - Zakup i dostawa mebli szkolnych do 11 sal dydaktycznych, pracowni komputerowej, serwerowni i biblioteki do nowej czê¶ci Szko³y Podstawowej w Komornikach zgodnie ze szczegó³owym zestawieniem ilo¶ciowym stanowi±cym Za³±cznik nr 1A oraz Specyfikacj± techniczn± stanowi±c± Za³±cznik nr 9. Zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu w sprawie bezpieczeñstwa i higieny w publicznych i niepublicznych szko³ach i placówkach z dnia 31.12.2002r. dla wyrobów, które s± objête w/w rozporz±dzeniem, Wykonawca przedstawi w ofercie certyfikaty na zgodno¶æ z wymaganiami w³a¶ciwych polskich i europejskich norm. W¶ród wyrobów objêtych tym wymogiem znajduj± siê:- meble szkolne szkieletowe (krzes³a, ³awki, stoliki, biurka),- meble szkolne skrzyniowe (rega³y, szafy),- meble szkolne przeznaczone do wszystkich pomieszczeñ dydaktycznych u¿ytkowanych przez dzieci i m³odzie¿.Przedmiot zamówienia dla Czê¶ci 1 ma byæ fabrycznie nowy i dostarczony bezpo¶rednio do Szko³y Podstawowej w Komornikach ul. Staszica 25, 62-052 Komorniki, Gmina Komorniki, woj. wielkopolskie. Wykonawca zapewni w³asny transport, wniesienie oraz rozmieszczenie mebli w poszczególnych pomieszczeniach Szko³y Podstawowej w Komornikach wskazanych przez Zamawiaj±cego. Wszystkie meble wymagaj±ce z³o¿enia lub monta¿u Wykonawca wykonana we w³asnym zakresie w miejscu bezpo¶redniej dostawy. Czê¶æ 2 - Zakup i dostawa mebli biurowych do sekretariatu, gabinetów dyrektorów, pokoju nauczycielskiego do nowej czê¶ci Szko³y Podstawowej w Komornikach zgodnie ze szczegó³owym zestawieniem ilo¶ciowym stanowi±cym Za³±cznik nr 1B oraz Specyfikacj± techniczn± stanowi±c± Za³±cznik nr 10. Przedmiot zamówienia dla Czê¶ci 2 ma byæ fabrycznie nowy i dostarczony bezpo¶rednio do Szko³y Podstawowej w Komornikach ul. Staszica 25, 62-052 Komorniki, Gmina Komorniki, woj. wielkopolskie. Wykonawca zapewni w³asny transport, wniesienie oraz rozmieszczenie w poszczególnych pomieszczeniach Szko³y Podstawowej w Komornikach wskazanych przez Zamawiaj±cego. Wykonawca pod³±czy wyposa¿enie zapleczy kuchennych do przygotowanej instalacji wod-kan i elektrycznej wraz z jego uruchomieniem oraz przeszkoleniem osób wskazanych przez U¿ytkownika (dyrektor Szko³y Podstawowej w Komornikach) w zakresie obs³ugi wyposa¿enia. Wykonawca zagwarantuje autoryzowany serwis producenta w Polsce w okresie trwania gwarancji dla wyposa¿enia zapleczy kuchennych i potwierdzi posiadanie autoryzacji stosownym dokumentem. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania ofert równowa¿nych do okre¶lonego w opisie przedmiotu zamówienia. Jednak oferta równowa¿na musi spe³niaæ wymagania techniczne, eksploatacyjne i jako¶ciowe ujête w SIWZ. Zaproponowany asortyment nie mo¿e odbiegaæ jako¶ci±, standardem, parametrami technicznymi od za³o¿onych przez Zamawiaj±cego. W przypadku z³o¿enia oferty równowa¿nej dla przedmiotu zamówienia Wykonawca wska¿e ró¿nice, które jednoznacznie zostan± opisane w kartach katalogowych zaoferowanych produktów wraz z podaniem nazwy handlowej i nazwy producenta. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. Wskazane w SIWZ nazwy produktów i ich producentów s³u¿± jedynie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i okre¶leniu jednoznacznie stylu, technologii, kolorystyki i materia³ów przedmiotu zamówienia..
II.1.5)
V
przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych:
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
- zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówieñ publicznych
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.10.00.00-3, 39.16.00.00-1, 39.13.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 28.04.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium na warunkach okre¶lonych w art. 45 i 46 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 1.1.Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawców wniesienia wadium w wysoko¶ci:- dla Czê¶ci 1 przedmiotu zamówienia: nie jest wymagane ;- dla Czê¶ci 2 przedmiotu zamówienia: 3 500,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce piêæset z³otych 00/100). 1.2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.Wadium wed³ug wyboru Wykonawcy mo¿e byæ wniesione w jednej z form okre¶lonych w art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych: a)w pieni±dzu: przelew na konto nr 56 1240 1747 1111 0000 1848 9057;b)w porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; c) gwarancjach bankowych; d)w gwarancjach ubezpieczeniowych; e)w porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. nr 2007 Nr 42, poz. 275, z pó¼n. zm.). 1.3. Termin przekazania wadium: przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 1.4.Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniê¿nego uwa¿a siê termin uznania ¶rodków na wskazanym rachunku bankowym Zamawiaj±cego tj. do godziny 11:00 w dniu sk³adania ofert. 1.5.Wadium wniesione w innej formie ni¿ pieniê¿na musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce zatrzymanie przez Zamawiaj±cego wadium okre¶lone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych. 1.6.Polisa, porêczenie, gwarancja lub inny dokument stanowi±cy formê wadium winno zawieraæ stwierdzenie, ¿e na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego wzywaj±ce do zap³aty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nastêpuje jego bezwarunkowa wyp³ata bez jakichkolwiek zastrze¿eñ ze strony gwaranta / porêczyciela. UWAGA:Zgodnie z zapisami w ustawie PZP w ¶wietle art. 46 ust. 4a Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ dokumentów lub o¶wiadczeñ, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, pe³nomocnictw, listy podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej, lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej. Gwarant, udzielaj±cy wykonawcy gwarancji jest zobowi±zany niezale¿nie od zapisów art. 46 ust. 5 PZP tak± okoliczno¶æ w wystawionym przez siebie dokumencie przewidzieæ. Wadium wniesione w innej formie ni¿ pieni±dz nale¿y w oryginale z³o¿yæ w Wydziale Inwestycji i Remontów Urzêdu Gminy Komorniki pokój nr 108 przed up³ywem terminu sk³adania ofert. W przypadku z³o¿enia oferty przez konsorcjum, wadium wniesione w innej formie ni¿ pieni±dz, winno byæ wniesione w imieniu konsorcjum. 1.7. Zamawiaj±cy zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezw³ocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem pkt 1.8. 1.8.Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie z³o¿y³ dokumentów lub o¶wiadczeñ, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, pe³nomocnictw, listy podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej chyba, ¿e udowodni, ¿e wynika to z przyczyn niele¿±cych po jego stronie. 1.9.Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana w przypadkach okre¶lonych w art. 46 ust. 5 ustawy PZP. 1.10.Zamawiaj±cy ¿±daæ bêdzie ponownego wniesienia wadium w przypadkach i na zasadach okre¶lonych w art. 46 ust. 3 i 184 ustawy PZP.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Dzia³alno¶æ prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnieñ.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
W celu spe³nienia warunku Wykonawca wyka¿e realizacjê dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane oraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy dostawy te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty. Wykaz nale¿y za³±czyæ na druku zgodnym z tre¶ci± Za³±cznika nr 4 do SIWZ dla Czê¶ci 1 przedmiotu zamówienia i lub Za³±cznika nr 5 do niniejszej SIWZ dla Czê¶ci 2 przedmiotu zamówienia. Dla Czê¶ci 1 przedmiotu zamówienia: Wykonawca, który wyka¿e co najmniej 2 dostawy, o warto¶ci ka¿dej z dostaw odpowiadaj±cej warto¶ci z³o¿onej oferty, w zakresie mebli szkolnych odpowiadaj±cych przedmiotowi zamówienia wraz z po¶wiadczeniami uznany zostanie za spe³niaj±cego warunek posiadania wiedzy i do¶wiadczenia. Dla Czê¶ci 2 przedmiotu zamówienia: Wykonawca, który wyka¿e co najmniej 2 dostawy, o warto¶ci ka¿dej z dostaw odpowiadaj±cej warto¶ci z³o¿onej oferty, w zakresie mebli biurowych odpowiadaj±cych przedmiotowi zamówienia wraz z po¶wiadczeniami uznany zostanie za spe³niaj±cego warunek posiadania wiedzy i do¶wiadczenia. Dowodami, o których mowa wy¿ej s±: a)po¶wiadczenia lub b)o¶wiadczenie Wykonawcy - je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ po¶wiadczenia o którym mowa w punkcie a; c)Zamawiaj±cy wymaga, by Wykonawca za³±czy³ do oferty po¶wiadczenia, ¿e co najmniej 2 dostawy, o warto¶ci ka¿dej z dostaw odpowiadaj±cej warto¶ci z³o¿onej oferty, w zakresie mebli szkolnych (dla Czê¶ci 1) i w zakresie mebli biurowych (dla Czê¶ci 2) odpowiadaj±cych przedmiotowi zamówienia zosta³y wykonane nale¿ycie; d)W przypadku gdy Zamawiaj±cy jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zosta³y wcze¶niej wykonane, Wykonawca nie ma obowi±zku przedk³adania dowodów, o których mowa w punkcie c. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu przez wykonawców dokonana zostanie metod± spe³nia - nie spe³nia.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Dysponowanie odpowiednim potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnieñ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Dysponowanie odpowiednim potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnieñ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
W celu spe³nienia Warunku Wykonawca przedstawi op³acon± polisê, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.Wykonawca, który za³±czy do swojej oferty wa¿n± polisê ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci wraz z dowodem potwierdzaj±cym jej op³acenie, zostanie uznany za spe³niaj±cego warunek posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej do wykonania zamówienia. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu przez wykonawców dokonana zostanie metod± spe³nia - nie spe³nia.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
- op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedk³ada nastêpuj±ce dokumenty dotycz±ce podmiotów, zasobami których bêdzie dysponowa³ wykonawca:
- informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± innego podmiotu, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
inne dokumenty
dla cz. 1- Certyfikaty, atesty lub inne dokumenty potwierdzaj±ce, ze oferowane produkty spe³niaj± wymagania okre¶lone w pkt III.2.1 SIWZ oraz Za³±czniku nr 1A i 9 do SIWZ ( dla czê¶ci 1 przedmiotu zamówienia); dla cz. 2 - Certyfikaty, atesty lub inne dokumenty potwierdzaj±ce, ze oferowane produkty spe³niaj± wymagania okre¶lone w pkt III.2.2 SIWZ oraz Za³±czniku nr 1B i 10 do SIWZ (dla czê¶ci 2 przedmiotu zamówienia). 1.Certyfikaty maj± byæ wystawione przez niezale¿n± jednostkê uprawnion± do wydawania tego rodzaju za¶wiadczeñ. Dokumenty te maj± byæ opisane w sposób nie budz±cy w±tpliwo¶ci do jakich mebli s± dedykowane. 2. Producenci oferowanych przez Wykonawcê mebli powinni posiadaæ certyfikat systemu zarz±dzania jako¶ci± ISO 9001:2008 oraz wdro¿ony (wa¿ny) certyfikat systemu zarz±dzania ¶rodowiskiem zgodny z norm± ISO 14001.3. W przypadku mebli p³ytowych nale¿y przedstawiæ próbki p³yt.4. W przypadku mebli tapicerowanych nale¿y przedstawiæ próbniki tkanin oraz atesty potwierdzaj±ce wymagan± wytrzyma³o¶æ tkanin na ¶cieranie. Atesty te maj± byæ wystawione przez niezale¿n± jednostkê uprawnion± do wydawania tego rodzaju dokumentów. Próbnik i atesty maj± byæ opisane w sposób nie budz±cy w±tpliwo¶ci do jakich mebli s± dedykowane. 5.W celu potwierdzenia spe³nienia podanych wymogów, nale¿y przedstawiæ kartê katalogow± (formatu minimum A4), na której bêdzie przedstawiony proponowany mebel. Karta katalogowa musi zawieraæ nazwê mebla lub nazwê u¿ytego systemu meblowego, nazwê producenta mebla, rysunek lub zdjêcie proponowanego mebla (rozmiar zdjêcia pozwalaj±cy dostrzec szczegó³y - optymalnie rozmiar zdjêcia A5), wymiary oraz szczegó³y techniczne mebla pozwalaj±ce zweryfikowaæ czy proponowany mebel spe³nia wymagania projektu. Karty katalogowej nie trzeba wykonywaæ w przypadku mebli wg indywidualnego projektu, których wymiary nale¿y dostosowaæ do stanu rzeczywistego na budowie np. kuchni, zabudów indywidualnych itp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Gwarancja - 10
IV.2.2)
przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci ofert, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w nastêpuj±cym zakresie: Termin - zmiana terminu wykonania robót budowlanych przez Wykonawcê realizuj±cego rozbudowê Szko³y Podstawowej w Komornikach;-zdarzenia zewnêtrzne spowodowane si³ami wy¿szymi, a w szczególno¶ci dzia³aniami si³ przyrody (huragany, trzêsienie ziemi, powód¼, niskie temperatury, ¶nie¿yce i in.) oraz innymi zdarzeniami (wojny, zamieszki ska¿enia radioaktywne);-inne zdarzenia zewnêtrzne obiektywnie niemo¿liwe do przewidzenia i niemo¿liwe do zapobie¿enia;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komorniki.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy Komorniki, ul. Stawna 1, 62-052 Komorniki.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 04.03.2016 godzina 11:00, miejsce: Urz±d Gminy Komorniki - Biuro Podawcze, ul. Stawna 1 (wej¶cie A), 62-052 Komorniki.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Czê¶æ 1 Meble szkolne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa mebli szkolnych do 11 sal dydaktycznych, pracowni komputerowej, serwerowni i biblioteki do nowej czê¶ci Szko³y Podstawowej w Komornikach zgodnie ze szczegó³owym zestawieniem ilo¶ciowym stanowi±cym Za³±cznik nr 1A oraz Specyfikacj± techniczn± stanowi±c± Za³±cznik nr 9. Zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu w sprawie bezpieczeñstwa i higieny w publicznych i niepublicznych szko³ach i placówkach z dnia 31.12.2002r. dla wyrobów, które s± objête w/w rozporz±dzeniem, Wykonawca przedstawi w ofercie certyfikaty na zgodno¶æ z wymaganiami w³a¶ciwych polskich i europejskich norm. W¶ród wyrobów objêtych tym wymogiem znajduj± siê: - meble szkolne szkieletowe (krzes³a, ³awki, stoliki, biurka) - meble szkolne skrzyniowe (rega³y, szafy) - meble szkolne przeznaczone do wszystkich pomieszczeñ dydaktycznych u¿ytkowanych przez dzieci i m³odzie¿. Przedmiot zamówienia dla Czê¶ci 1 ma byæ fabrycznie nowy i dostarczony bezpo¶rednio do Szko³y Podstawowej w Komornikach ul. Staszica 25, 62-052 Komorniki, Gmina Komorniki, woj. wielkopolskie. Wykonawca zapewni w³asny transport, wniesienie oraz rozmieszczenie mebli w poszczególnych pomieszczeniach Szko³y Podstawowej w Komornikach wskazanych przez Zamawiaj±cego. Wszystkie meble wymagaj±ce z³o¿enia lub monta¿u Wykonawca wykonana we w³asnym zakresie w miejscu bezpo¶redniej dostawy..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.10.00.00-3, 39.16.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 28.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Czê¶æ 2 Meble biurowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa mebli biurowych do sekretariatu, gabinetów dyrektorów, pokoju nauczycielskiego do nowej czê¶ci Szko³y Podstawowej w Komornikach zgodnie ze szczegó³owym zestawieniem ilo¶ciowym stanowi±cym Za³±cznik nr 1B oraz Specyfikacj± techniczn± stanowi±c± Za³±cznik nr 10. Przedmiot zamówienia dla Czê¶ci 2 ma byæ fabrycznie nowy i dostarczony bezpo¶rednio do Szko³y Podstawowej w Komornikach ul. Staszica 25, 62-052 Komorniki, Gmina Komorniki, woj. wielkopolskie. Wykonawca zapewni w³asny transport, wniesienie oraz rozmieszczenie w poszczególnych pomieszczeniach Szko³y Podstawowej w Komornikach wskazanych przez Zamawiaj±cego. Wykonawca pod³±czy wyposa¿enie zapleczy kuchennych do przygotowanej instalacji wod-kan i elektrycznej wraz z jego uruchomieniem oraz przeszkoleniem osób wskazanych przez U¿ytkownika (dyrektor Szko³y Podstawowej w Komornikach) w zakresie obs³ugi wyposa¿enia. Wykonawca zagwarantuje autoryzowany serwis producenta w Polsce w okresie trwania gwarancji dla wyposa¿enia zapleczy kuchennych i potwierdzi posiadanie autoryzacji stosownym dokumentem. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania ofert równowa¿nych do okre¶lonego w opisie przedmiotu zamówienia. Jednak oferta równowa¿na musi spe³niaæ wymagania techniczne, eksploatacyjne i jako¶ciowe ujête w SIWZ. Zaproponowany asortyment nie mo¿e odbiegaæ jako¶ci±, standardem, parametrami technicznymi od za³o¿onych przez Zamawiaj±cego. W przypadku z³o¿enia oferty równowa¿nej dla przedmiotu zamówienia Wykonawca wska¿e ró¿nice, które jednoznacznie zostan± opisane w kartach katalogowych zaoferowanych produktów wraz z podaniem nazwy handlowej i nazwy producenta. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. Wskazane w SIWZ nazwy produktów i ich producentów s³u¿± jedynie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i okre¶leniu jednoznacznie stylu, technologii, kolorystyki i materia³ów przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 28.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
INNE PRZETARGI KOMORNIKI
- ¦wiadczenie us³ugi asystenta osobistego osoby z niepe³nosprawno¶ci± w Gminie Komorniki w 2025 r.
- Us³ugi opiekuñcze w miejscu zamieszkania podopiecznych w Gminie Komorniki w 2025 r
- Budowa ul. ¯abikowskiej w Wirach - etap I- Poprawa bezpieczeñstwa komunikacyjnego na terenie gminy
wiêcej: przetargi KOMORNIKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposa¿enia pracowni szkolnych
- Dostawa mebli na PGE Narodowy w Warszawie
- Sprzeda¿ wraz z dostarczeniem foteli biurowych
- Zakup, dostawa i monta¿ wyposa¿enia meblowego i aran¿acyjnego typowego w budynku M³yna w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja M³ynów Rothera na Wyspie M³yñskiej w Bydgoszczy" - Etap 1B
- Dostawa wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych
- Przebudowa i doposa¿enie Szpitalnego Oddzia³u Ratunkowego w SPZOZ w Parczewie w formule zaprojektuj i wybuduj
wiêcej: Meble »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.